Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=часова перспектива<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописний текст
Автор(и) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Назва : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталія Юріївна
Назва : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-199.
УДК : 159.922.76:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соматичні порушення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про майбутнє--цілепокладання--діяльнісне самовизначення--моделювання--психосоматика--актуальне я--локус контролю--психотренінг--часова перспектива--тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.53(043.3)/М 75 рукописний текст
Автор(и) : Молдаванова, Аліса Володимирівна
Назва : Фактор часу в "психологічному профілі" керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2004
Кільк.характеристики :189 с.: рис., табл.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-175.
УДК : 159.937.53(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Керівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--"психологічний профіль"--переживання часу--часові властивості психіки--часова перспектива--мотивація досягнень
Анотація: В роботі досліджені особливості опосередкованого вівідношення керівників до часу за чотирма основними параметрами: часова перспектива, суб'єктивна швидкість плину часу, особливе ставлення до нього, як до суб'єктивної реальності і цінності, а також вміння практично розпоряджатись часом (планувати, розподіляти, використовувати). Ці особливості досліджені з урахуванням механізмів безпосереднього переживання часу керівниками: метрики та топології часу в їх психіці. Встановлено і описано залежність рівня успішності суб'єкта в керівній діяльності від особливостей його опосередкованого відношення до часу. В дисертації також визначається особлива роль фактора часу в умовно прийнятому "психологічному профілі" керівника і описується, як саме, важливі для нього якості, які складають основу "профілю", пов'язані з фактором часу. Встановлений і обґрунтований оптимальний рівень прояву цих якостей у керівників. Встановлено також оптимальний для менеджерів рівень мотивації досягнень і показано, як саме він узгоджений з часовими властивостями їх психіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Поворозник К. О.
Назва : Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК : 159.є922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--часова перспектива--екзистенційні механізми--психолого-педагогічна програма--студенти--корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/К 92
Автор(и) : Купреева, Ольга Іллівна
Назва : Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--інвалідність--самореалізація--часова перспектива--самоставлення--смисложиттєві орієнтації
Анотація: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурсивні практики--прототексти--комунікативна компетентність--саморозуміння--самопізнання--часова перспектива
Анотація: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Рябовол Т.А.
Назва : Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 181-197 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--часова перспектива--прогностична функція--ціле покладання --планування--критичне мислення--життєвий вибір
Анотація: у статті представлено результати емпіричного дослідження впливу часової перспективи випускників сучасної школи на їхню здатність прогнозувати власне життя. Виявлено особливості часової перспективи та здатності до прогнозування притаманні сучасним старшокласникам. Експериментально підтверджено існування зв'язку прогностичної функції та часової перспективи у молодих людей. Розглянуто вплив часової перспективи на розвиток здатності прогнозувати, планувати та конструювати своє життя. Виявлено різницю цього звязку у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці. Дослідженням підтверджено, що відсутність або слабкість цих умінь викликають складні переживання для несформованої особистості в ситуаціях кардинального вибору. З допомогою експерименту виявлено якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішніго та очікувань від майбутнього. В дослідженні було використано нову методику "Листок самоаналізу", розроблену Т.Рябовол, Л.Скабою. Вона може бути використана як опитувальник так і психокорекційний інструмент.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Рябовол Т. А.
Назва : Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 287-305 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 303-304 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки правопорушники--часова перспектива--прогностична функція--ціле покладання--планування--критичне мислення
Анотація: У статті викладено результати эксперименту формування функції прогнозу у підлітків-девіантів. Виявлено зв'язок недорозвитку функції прогнозу з такими порушеннями когнітивної сфери як: викривлення у сприйнятті, запам’ятовуванні та обробці інформації, осмисленні та використанні отриманих результатів. Описано якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішнього та очікувань від майбутнього. У статті вказано на викривлення в розвитку цих підлітків соціальноперцептивних здібностей. Приведено основні напрямки комплексної програми, як механізму ресоціалізації, розробленої на основі результатів дослідження. Повідомлено, що в процесі експерименту сформовано вміння ставити цілі та планувати життя. Подані результати повторного опитування, якими виявлено позитивну динаміку показників соціального інтелекту та смисложиттєвих орієнтацій. В роботі було використано нову методику «Листок самоаналізу», розроблену Т. Рябовол, Л. Скабою.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О. І.
Назва : Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--самореалізація--самоставлення--смисложиттєві орієнтації--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О.І.
Назва : Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--збалансована часова перспектива--незбалансована часова перспектива--самореалізація--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 50011
Кількість відвідувачів 777
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя