Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (295)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чинники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 361
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613:159.937+3/Г 13-818634 рукописний текст
Автор(и) : Гаєвська, Наталія Володимирівна
Назва : Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :209 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-190.
УДК : 316.613:159.937+316.776.33:659.1 + 316.613:159.937 + 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--типи політичної свідомості--реклама--потреби особистості--рекламні повідомлення--особливості політичної свідомості--дієво-ригідний --дієво-флексибельний--рецептивно-ригідний--рецептивно-флексибельний--рефлексивні механізми--свідомість виборців--рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють соціокультурні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.628:331.535+1/Б 33-712036 рукописний текст
Автор(и) : Башук, Людмила Петрівна
Назва : Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 244-259.
УДК : 316.628:331.535+159.947.5+159.922.8 + 316.628:331.535 + 159.947.5 + 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Працевлаштування
Вікова психологія-- Юнацький і дорослий вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потреба--мотив--настановлення--мотиваційний чинник--мотивація працевлаштування--довготривале безробіття--короткотривале безробіття
Анотація: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955-/В 31-442706 рукописний текст
Автор(и) : Верьовкіна, Олена Євгенівна
Назва : Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2010
Кільк.характеристики :297 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-210.
УДК : 37.015.3:159.955-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мисленнєва культура--мотиваційна сфера--когнітивна сфера--соціальна сфера--психолого-педагогічний вплив--мисленнєва культура--психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Д 76-686903 рукописний текст
Автор(и) : Дружиніна, Інна Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.225-252.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--ідентифікація--криза ідентичності--професійна ідентичність--майбутній практичний психолог--структурні компоненти ідентичності--тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописний текст
Автор(и) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Назва : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Суми, 2010
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.53-057.87/Л 64-320745 рукописний текст
Автор(и) : Литвинчук, Леся Михайлівна
Назва : Психологічні чинники сприймання студентською молоддю музичних творів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.53-057.875:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне сприймання--перцептивний патерн--музична гама--диференціація
Анотація: Дослідження присвячено проблемі сприймання студентською молоддю музичних творів. В роботі проаналізовано особливості становлення музичного образу у свідомості слухача, зміст інтонаційного енергетизму музичного твору, особливості сучасної студентської молоді та також вплив психологічних чинників на диференційоване сприймання музичного твору, з"ясовано їх змістовне значення для студентської молоді.У результаті експерементального дослідження виявлено, що здатність студентів до вибіркового сприйняття музичних творів обумовлена домінуючим впливом на їх розвиток особистісних та субкультурних чинників. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено наявність диференційованого сприймання студентською молоддю музичного твору, зумовленого позитивним чи негативним перцептивним патерном.Також помічено існування особистісних розбіжностей суб"єктивної оцінки музичних творів студентами різних психологічних типів. За допомогою програмного комплексу, розробленого кафедрою акустики і акустоелектроніки Національного технічного університету України "КПІ" встановлено, що особистісні особливості людини виявляються в швидкості сприймання акустичних сигналів різних частотних діапазонів. Отримані графічно зображені результати наочно показують, що найбільш швидка реакція виявляється на сигнали із частотою близько 3500 Гц. Проте необхідно враховувати, що на результати опитування значною мірою впливає поточний емоційний стан досліджуваного. Студенти, що мають музичну освіту і професійно грають на музичних інструментах, обраний в даному випадку фах впливає на диференційоване сприйняття музичного твору.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/М 66-705388 рукописний текст
Автор(и) : Мітіна, Світлана Володимирівна
Назва : Соціально-психологіні чинники становлення особистості бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-217.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Бездоглядні підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бездоглядні підлітки--дисфункційні сім`ї--соціально-психологічні чинники--особистість--типологія--ресоціалізація
Анотація: У ході дослідження з"ясовано, що існує взаємозв"язок між соціальними чинниками та властивостями особистості, які детермінують бездоглядність підлітків. Виявлено, що сім"ї, в яких є ризик бездоглядності підлітків, включають не тільки соціально-неблагополучні. а також і зовні благополучні родини, де наявні конфліктні стосунки або до дітей застосовуються хибні типи виховання. Визначені особливості функціонування структурних компонентів особистості бездоглядних підлітків у сфері самосвідомості, мотиваційній та емоційній сферах. З"ясовано, що основними соціально-психологічними чинниками становлення особистості бездоглядних підлітків є: різновид сімейного неблагополуччя, сприйняття підлітком власної життєвої ситуації й уявлень про своє майбутнє, а також специфіка деформації структурних компонентів його особистості. Побудована типологія бездоглядних підлітків з метою визначення оптимального різновиду соціально-психологічної допомоги та форм їхнього подальшого життєвлаштування. Розроблена та апробована методика експрес-діагностики дає змогу практичним психологам здійснити диференційований підхід щодо ресоціалізації бездоглядних підлітків відповідно до типу їхньої бездоглядності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31/Н 21 рукописний текст
Автор(и) : Найдьонова, Ганна Олександрівна
Назва : Суб`єктивні чинники тілесного розвитку осіб з різним соціальним статусом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :197 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-179.
УДК : 159.923.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Тілесний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тілесний розвиток--образ тіла--професійний статус--соціальний статус--ушкодженість тіла
Анотація: На основі аналізу підходів до вивчення загальносоматичного розвитку та його взаємодії з життєвим шляхом визначено напрями їх взаємовпливу. У роботі описано тілесний розвиток як феномен соматичного розвитку, визначено детермінанти, структуру та функції образу тіла як чинника розвитку людини. З`ясовано значення образу тіла для регуляції тілесного розвитку людини в умовах його детермінації такими чинниками як позиція щодо соціального статусу, цілісність чи ушкодженість тіла. Визначено, що при наявності активно-перетворювальної позиції щодо соціального статусу вплив образу тіла на дії відносно тіла залежить від ушкодженості тіла. При наявності пасивно-пристосувальної позиції явлення. переживання та оцінка тіла пов`язані з пристосуванням до соціальних вимог, настановлення та дії щодо тіла спрямовані на уникнення фізічних навантажень у праці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.87:/П 61-944050 рукописний текст
Автор(и) : Поснова , Тетяна Петрівна
Назва : Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :260 с.: граф., табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 241-260.
УДК : 316.614.6-057.87:32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична соціалізація--психологічні чинники--ціннісні орієнтації--політичні цінності--соціалізованість
Анотація: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.102/Р 39-778185 рукописний текст
Автор(и) : Ренке, Сергій Олександрович
Назва : Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :246 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 229-246.
УДК : 159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--професійний образ "я"--самооцінка--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація--професійна ідентичність
Анотація: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 64081
Кількість відвідувачів 2116
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя