Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1983)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (123)Рідкісна книга (5)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/А 65 рукописний текст
Автор(и) : Андрєєва, Ярослава Федорівна
Назва : Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Біібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Читання тексту
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--текст--комунікативна компетентність--діалогічна взаємодія
Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.4+028.02+/М 69-635533 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Назва : Психологія читання літературних творів старшокласниками : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :577 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-465.
УДК : 159.946.4+028.02+37.016:82 + 159.946.4 + 028.02 + 37.016:82
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія читання
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька діяльність--розуміння літературних творів--старшокласники--модель читання--психологічні механізми--види діалогізму--психологія читання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+028.02/С 60 рукописний текст
Автор(и) : Соломка, Едуард Тіберійович
Назва : Формування читацької компетентності учнів старших класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :171 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-171.
УДК : 37.015.3+028.02
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Компетентність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--текст--смисл--читацька компетентність--продуктивність читання--когнітивні операції читання--діалогічна взаємодія--старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів старших класів основних складових читацької компетентності, яка є одним з провідних чинників продуктивності читання. Визначено зміст та структуру читацької компетентності як інтегральної властивості особистості читача. Встановлено її вплив на продуктивність читацької діяльності. Обґрунтовано критерії сформованості читацької компетентності учнів старших класів.Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування читацької компетентності учнів в процесі вивчення курсу української літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/С 79 рукописний текст
Автор(и) : Степанов, Олександр Максимович
Назва : Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1974
Кільк.характеристики :159 с.: табл., рис.
Колективи : Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-159.
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навички і вміння
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування навичок--формування вмінь--молодші школярі--навички читання--спеціально організоване навчання--прийоми аналізу--прийоми синтезу--зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:82-1/Я 92 рукописний текст
Автор(и) : Яцюрик, Алла Олександрівна
Назва : Психологічні чинники розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2014
Кільк.характеристики :305 с.: табл., рис.
Колективи : Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-230.
УДК : 159.922.8:82-1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність особистості--підлітки--читання--читання поезії--розуміння--читацька діяльність--урок літератури
Анотація: В роботі обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів. Охарактеризовано особливості читання та розуміння підлітками поетичних творів. Визначено психологічні умови розвитку креативності підлітків у діяльності з читання поетичних творів. Досліджено розвиток креативності підлітків в читацькій діяльності. Розроблено й апробовано програму розвитку креативності підлітків у читацькій діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Лесик В. В.
Назва : Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 106-113 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--дайджест--педагогічні читання--рефлексивний дайджест
Анотація: У статті представлено теоретичний та практичний аналіз педагогічних читань у форматі рефлексивного дайджесту. Розглянуто особливості інтерактивного аспекту педагогічних читань, його ролі у професійному навчанні педагогів дошкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.04/М 69
Автор(и) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Назва : Психологія читання та розуміння літературних творів : монографія
Вихідні дані : Київ: Принт Хауз, 2012
Кільк.характеристики :360 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-8333-45-0: 22.00 грн
УДК : 159.946.4+159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--розуміння--літературні твори--старшокласники
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Чепелєва, Наталія Василівна
Назва : Лейтмотив как ведущая линия развития личности
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 5-14 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лейтмотив--розвиток особистості--культура--освіта--читання
Анотація: Показано, що провідною лінією особистісного розвитку є лейтмотив як головна життєва "тема", що є основою для створення життєвої історії, пов'язуючи основні події життя в упорядковану послідовність. Лейтмотив задається культурою, освітою, читанням, усіма тими зовнішніми впливами, які трансформуючись за допомогою процедур інтерпретації у смисловий простір особистості, вибудовують її життєву історію. Виділено основні функції лейтмотиву, які сприяють впорядкуванню особистого досвіду людини
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гудінова І. Л.
Назва : Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 76-83 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні операції--структурування--переструктурування--смисл--читання
Анотація: Аргументується точка зору, що однією з сучасних тенденцій в психологічній науці повинно стати поглиблення інтересу до глибинного смислосприйняття тексту за допомогою вибірковості та варіативності мислення, а також множинності та багатогранності сприйняття оточуючого. В такому разі, навчальний текст стає суб'єктом соціального впливу, що формує та структурує соціальні та пізнавальні практики людини, тобто створює нескінченний смисловий простір. Тому актуалізується проблема готовності студентів до самоосвітнього читання яке досягається за умови сформованості читацької діяльності в повному об'ємі:орієнтування в течіях інформації, організація та планування читання, сформованості основних когнітивних операцій та прийомів діалогічної взаємодії з текстом, вміння оцінювати прочитане та застосовувати в буденному. Тобто, смисли засвоєних текстів повинні слугувати ціллю, стимулом і засобом для подальшого сприйняття нової інформації. Раціональне читання дозволяє в короткі строки з найменшими зусиллями сприйняти та засвоїти максимум інформації в відповідності до цілі. При цьому смисл тексту стає одиницею дії/взаємодії комунікації і пізнання.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 63051
Кількість відвідувачів 1487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя