Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (63)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читач<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
151.60
А 43


    Черемных, Е.
    Нарративная идентичность в пространстве диалога [Текст] / Е. Черемных // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
відкритий твір -- діалог -- комунікація -- ідеальний читач -- наративна ідентичність -- можливість
Анотація: Здійснено спробу реконтекстуалізації концепту "відкритого твору" в проблемне поле наративної ідентичності. Описано відкритий та закритий автонаративи як протилежні моделі наративної ідентичності. Наративне самоконструювання розглянуто як діалогічний процес, в якому визначальну роль відіграє модель ідеального читача.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем [Текст] / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
смислова структура тексту -- розуміння -- читач -- смислове сприймання -- структурно-семантичні особливості -- інформативність
Анотація: Характерезуються основні операції розуміння тексту, що призводять до виділення його смислової структури як важливої передумови смислового сприймання повідомлення. Аналізуються фактори, що визначають повне та глибоке розуміння навчальних текстів, насамперед, їх структурно-семантичні особливості, зокрема, інформативність, цілісність та діалогічність. Характеризуються провідні семантичні параметри, що впливають на розуміння навчального тексту


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\; Яковенко, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
615.34
А 43


    Гурлєва, Т. С.
    Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку [Текст] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 152-170. - Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Консультативна психологія
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
автономність -- залежність -- суб'єктна регуляція -- друковані змі -- медіа текст -- діалогічний текст -- деструктивний вплив -- діалогічне спілкування -- діалогічне мислення -- психолог-автор -- клієнт-читач -- редактор видання
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей якості автономності громадян - читачів друкованих ЗМІ, а також редакторів текстових видань. Встановлено, що автономність редактора пов'язана з його діалогічністю і впливає на встановлення діалогу між автором статті (психологом) і читачем (клієнтом), що позначається на здатності останнього опиратися деструктивному впливу медіа-текстів в умовах гібридної війни. Окреслено перспективи розвитку автономності та діалогічного взаємовпливу означених сторін комунікативного процесу - читача, автора і редактора ДЗМІ


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
316.77
Г 95


    Гурлєва, Тетяна.
    Я - свідомий читач: як убезпечити себе від маніпулятивного впливу через медіатекст. Порадник для читача [Текст] : навчальний посібник / Т. Гурлєва. - Черкаси : [б. в.], 2003. - 88 с. - 50.00 грн.
УДК
РУБ 316.77
Рубрики: Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дезінформація -- маніпулятивний вплив

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 24581
Кількість відвідувачів 906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя