Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9699)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Рідкісна книга (57)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)"17-19"/К 61-731724 рукописний текст
Автор(и) : Колодочка, Вікторія Валентинівна
Назва : Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у 18-20 століттях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :218 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-214.
УДК : 159.9(091)"17-19"(477.53)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології-- Психологічна школа --Полтавщина, XVII-XX ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова школа--психологічна школа--історико-культурні передумови--психологія особистості--історико-психологічний опитувальник
Анотація: У дисертації містяться результати теоретичного дослідження історико-культурних передумов становлення психологічної школи Полтавщини впродовж 18-20 ст. На основі аналізу підходів до розуміння сутності наукової школи, доведено, що наукову школу психології слід розглядати за структурно-змістовними, формальними, географічними та етнопсихологічними критеріями. З метою вичення психологічної наукової школи доцільно застосовувати метод оцінки результативності її діяльності, алгоритм рівня її сформованості й розвитку, а для дослідження ролі особистості вченого в науці-методику "Історико-психологічний портрет вченого". Проведене дослідження дозволило зробити висновок про те, що психологічна думка та наука на Полтавщині впродовж 18-20 ст. пройшла еволюцію через ряд етапів і знайшла своє відображення у розвитку теологічного, філософського, мовознавчогой сучасного наукового (психологія особистості, вікова та педагогічна психологія) напрямків Полтавської психологічної школи, яка знаходиться на завершальному етапі свого становлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.48/С 14 рукописний текст
Автор(и) : Садова , Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 37.064.2+316.48 + 37.064.2 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--педагогічний конфлікт--конфліктна ситуація--навчальна діяльність--молодший шкільний вік--суб`єктивність учня--інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.937/А 61 рукописний текст
Автор(и) : Аманов Арзибай
Назва : Развитие пространственных представлений у учащихся 4-5 классов общеобразовательных школ (на материале сельской школы) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Ташкент, 1979
Кільк.характеристики :145 с.: табл., рис.
Колективи : Ташкентский государственный педагогический институт им. Низами (Ташкент)
Примітки : Библиогр.: с. 126-144.
УДК : 37.015.3:159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Пространственные представления
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): младшие школьники--пространственное представление--общеобразовательная школа--сельская школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : [159.9:331.548]:37.018.51/Б 78 рукописний текст
Автор(и) : Боймуратов Н.
Назва : Психологические аспекты профориентационной работы в сельской школе и условия её эффективности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1985
Кільк.характеристики :167 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 153-167.
УДК : [159.9:331.548]:37.018.51
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Профориентация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональная ориентация--сельская школа--эксперимент
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондарчук, Елена Ивановна
Назва : Психологические условия эффективного применения компьютерных игр во внеклассной работе с младшими школьниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :134 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 110-123.
УДК : 37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Компьютерные игры
Возрастная психология-- Младшие школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компьютерное обучение--начальная школа--компьютерные игры--внеклассная работа--младшие школьники
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)+37.016/Є 51-189696 рукописний текст
Автор(и) : Єлінецький Є. Ф.
Назва : Експеримент в курсі психології в середній школі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1951
Кільк.характеристики :281, [34] с.: табл., фот.
Колективи : Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 270-281.
УДК : 159.9(091)+37.016:159.9 + 159.9(091) + 37.016:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Експеримент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експеримент--дореволюційний період--радянський період--середня школа
Анотація: В дисертації досліджено історію демонстраційного психологічного експериенту в дореволюційній середній школі, впроваджено експеримент у викладання психології в 11 середніх школах Кам'янець-Подільської області УРСР та досліджено досвід його застосування. У роботі використана вся література по питанням методики викладання психології, що вийшла в радянський пеіод та в дореволюційний час.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/З-91-892513 рукописний текст
Автор(и) : Зубалий, Нина Петровна
Назва : Формирование положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста (в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы) : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1986
Кільк.характеристики :161 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 146-161.
УДК : 37.015.3:005.32+373.29-052"465*06" + 37.015.3:005.32 + 373.29-052"465*06"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Мотивация
Возрастная психология-- Дети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): отношения к учению--общеобразовательная школа--эмоции--дети--положительное отношение--шестилетки--подготовительній класс
Анотація: Диссертация посвящена формированию положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы. В работе углублены научно-психологические представления о генетических особенностях и динамических характеристиках отношения детей шестилетнего возраста к учению в условиях общеобразовательной школы. Разработана система психологических воздействий, оптимизирующих процесс формирования у шестилетних учащихся положительного отношения к учению.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/И 17 рукописний текст
Автор(и) : Ивончик, Галина Фадеевна
Назва : Психологические условия формирования у работающей молодежи положительного отношения к учению : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1981
Кільк.характеристики :166 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 129-145.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Мотивация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): отношения к учению--работающая молодежь--вечерняя школа--обучение--положительное отношение
Анотація: В диссертации выявлена оптимальная структура учебной мотивации и на этой основе разработана типология мотивационного поведения учащихся вечерних школ. Разработаны предложения по рациональной организации учебной деятельности, способствующие развитию познавательной потребности, оптимальной структуры мотивации учения и субъективной готовности к нему в условиях совмещения учащимися вечерних школ производственной деятельности с учебой. Доказана возможность развития и формирования у работающей молодежи учебной мотивации, а, следовательно, и положительного отношения к учению, путем дифференцированного использования нравственно-психологического просвещения, организации учебно-воспитательного процесса в вечерней школе, учитывающей специфику контингента учащихся, скоординированного влияния школы и предприятий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:172/И 26 рукописний текст
Автор(и) : Игнатченко В. Н.
Назва : Воспитание общественной активности учащихся 5-8-х классов : дис. канд. психол. наук
Вихідні дані : Николаев, 1973
Кільк.характеристики :163 с.: табл., рис.
Колективи : Николаевский государственный педагогический институт им. В. Г. Белинского (Николаев)
Примітки : Библиогр.: с. 1-15.
УДК : 37.015.31:172
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Воспитание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): воспитание--общественная активность--средняя школа--активность
Анотація: В диссертации описана прогрессивная отечественная педагогика о роли активности в процессе воспитания. Рассмотрена советская педагогика и психология о воспитании активности, а также зарубежная педагогика о роли активности в воспитании. Предложено развитие активности в общественно полезной деятельности. Установлена роль общественно-политической деятельности учащихся в формировании общественной активности. В работе представлены некоторые формы самоуправления в пионерском отряде, группе младших комсомольцев, классного самоуправления.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6-0/К 21-951701 рукописний текст
Автор(и) : Карасева, Нина Ивановна
Назва : Психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :112 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 84-99.
УДК : 159.922.7-053.6-058.862:81'233+81'233 + 159.922.7-053.6-058.862:81'233 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Коммуникативная деятельность
Возрастная психология-- Подростки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологические особенности--коммуникативная деятельность--коммуникативніе способности--подростки--дети-сироты--семья--школа-интернат
Анотація: В диссертационной работе рассматриваются психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей. Изучены социально-перцептивный и операциональный компоненты коммуникативных способностей подростков и определены возможности преодоления недостатков в их развитии у детей, воспитывающихся в школах-интернатах для сирот. Расширены и углублены представления о развитии коммуникативных способностей, выявлены их специфики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 24569
Кількість відвідувачів 1189
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя