Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школяр<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванова В. В.
Назва : Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 118-126 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--молодший школяр--познавальна діяльність
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності. Представлена структура творчих здібностей молодшого школяра, що включає когнітивний (знання, вміння і навички, які сприяють реалізації дитини в різних видах діяльності); мотиваційний (мотиви, інтереси, потреби, які спонукають школяра до творчої діяльності) та емоційний (позитивне ставлення молодшкого школяра до виконуваної діяльності, до вчителя, емоційна самореалізація в процесі виконання нестандартних завдань) компонетів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Дембицька Наталія, Запека Яна
Назва : Суверенність психологічного простору як чинник економічної соціалізації школярів
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2021. - № 2-3 (23). - С. 32-39 (Шифр 153/154/О-64-843977548)
Примітки : Бібліогр. С. 38-39 (18 назв)
УДК : 159.923.2:316.613-5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--школяр--економічна соціалізація--соціалізант--агент економічної соціалізації--приватність--суверенність психологічного простору--соціалізуючий вплив
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна
Назва : Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 29-34 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації особистості--школяр--соціально-психологічний простір--економічна соціалізація--економічна культура особистості
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню системної моделі соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації учня в освітньому просторі школи. Обґрунтовані основні структурні складові забезпечення та окремі етапи цього процесу. Схарактеризовані критерії оцінки успішності здійснення соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації школяра.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/Ж 68-856556 рукописний текст
Автор(и) : Жигайло, Оксана Омелянівна
Назва : Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-190.
УДК : 159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.5 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--молодший школяр--змістовні складові--когнітивний компонент--поведінково-мотиваційний компонент--навчальна діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Костецька О.І.
Назва : Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 86-95 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--спілкування--діалогічність--структура діалогічності--емоційний компонент діалогічності--перцептивний компонент діалогічності--інтеракційний компонент діалогічності
Анотація: У статті розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження діалогічності феномену, що виявляється у розкритті концептуальних підходів та історії вивчення діалогу. Представлена характеристика таких структурних компонентів діалогічності: емоційний, перцептивний та інтеракційний, які у сукупності утворюють "комунікативне ядро" особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31.091./П 32-421626420 рукописний текст
Автор(и) : Підлісна, Світлана Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--розвиток особистості--чинники розвитку особистості--інтерактивне навчання--психологічна гра--психологічний супровід--шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31.091./П 32-479061015 рукописний текст
Автор(и) : Підлісна, Світлана Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :225 с.: табл. + 1 додатки 23 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-225 (310 назв).
УДК : 373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія школярів молодшого віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--розвиток особистості--чинники розвитку особистості--інтерактивне навчання--психологічна гра--психологічний супровід--шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72:37.015/П 12-152023497 рукописний текст
Автор(и) : Падалка, Роман Григорович
Назва : Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (11 назв)
УДК : 159.922.72:37.015.31:504(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--розвиток--молодший школяр--когнітивний компонент--емоційний компонент--поведінковий компонент--гендерні особливості--сільський школяр--міський школяр
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми психологічних особливостей розвитку екологічної свідомості молодшого школяра . Визначено теоретичні підходи до емпіричного дослідження даної проблеми , розроблена теоретична модель екологічної свідомості . Досліджено структуру та психологічний зміст її компонентів ( когнітивного , емоційного , поведінкового ), виділено критерії та показники рівнів розвитку екологічної свідомості у молодшого школяра , досліджена динаміка розвитку екологічної свідомості , типи домінуючих установок у ставленні молодших школярів до природи ( когнітивний , естетичний , етичний , прагматичний ), вивчені провідні компоненти їх суб ’ єктивного ставлення до природи ( когнітивний , перцептивно - афективний , практичний , вчинковий ), виділені та охарактеризовані типи емоційно - ціннісного ставлення дітей до природи ( позитивно - активний , позитивно - пасивний , нейтральний ). З ’ ясовані особливості екологічної свідомості в залежності від місця проживання досліджуваних , гендерні особливості . Розроблена та апробована програма психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості молодшого школяра .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/С 69
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Хартман О. Ю.
Назва : Соціально значущі цінності в життєдіяльності майбутнього школяра : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Слово, 2017
Кільк.характеристики :32 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
ISBN, Ціна 978-966-194-278-2: 47.32 грн.
УДК : 373.29(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні цінності--майбутній школяр--соціально значущі цінності--довільна регуляція поведінки
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 150/371.015д/Т 45
Автор(и) : Тітов, Іван Геннадійович, Кравченко, Ольга Данилівна, Москаленко, Людмила Семенівна
Назва : Особистісне становлення дитини: суб'єктний вимір : монография
Вихідні дані : Київ: ВЦ "Академія", 2015
Кільк.характеристики :152 с.
Серія: Монограф
ISBN, Ціна 978-966-580-457-4: 9.00 грн.
УДК : 159.922.73-053.4-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктність--дошкільник--молодший школяр--соціокультурне буття дошкільника--розвиток особистості дитини
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 21281
Кількість відвідувачів 542
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя