Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (631)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школярі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.72
В 61


    Вовчик-Блакитна, М. В.
    Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Виховна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7:159.942.5
Г 52


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол .наук: 19.00.07 / Гірченко Олена Леонідівна ; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- комп"ютерна гра -- сюжетно-рольова гра -- казка -- казкотерапевтичний тренінг
Анотація: У дисертації досліджуються психологіні чинники впливу комп"ютерних ігр з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп"ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп"ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. Представлені феноменологічні відмінності комп"ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процесі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп"ютерної гри, традиційної гри та чарівної казки виявлено їхні змістовні відмінності. доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп"ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунтім для розвитку тривожності. Розроблено та апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп"ютерними іграми, та розвиток творчих дзібностей дітей молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6:613+37.015.31:613
Г 56


    Гнатюк, Ольга Владиславівна.
    Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гнатюк Ольга Владиславівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с.164-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- цінності -- уявлення -- молодший шкільний вік -- навчально-виховальний процес
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7-053.5:615.851.4
Г 82


    Грищук, Майя Михайлівна.
    Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Грищук Майя Михайлівна ; наук. кер. Юрченко В. М. ; Рівенський ін-т слов`янознавства Київського славістичного ун-ту. - Київ, 2010. - 325 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Невротизація--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
початкова невротизація -- школяри -- сімейна психотерапія -- засоби психопрофілактики -- засоби психокоррекції
Анотація: У дисертаційному доследженні наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення психологічної проблеми запобігання та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку за допомогою вперше розробленого комплексу засобів психологічної допомоги, який складається з авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії та авторської методики суб"єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки", адаптованих до особливостей роботи практичного психолога системи оствіти України. Експериментальна апробація авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії підтвердила її ефективність, як засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Про це свідчить той факт, що після спрямованої симптоморієнтованої психологічної корекції засобами "АМССП" у невротизованих дітей виявлено: зменшення пізнавального та особистісного егоцентризму; підвищення ступеня самосприйняття; забалнсувалось відреагування емоційного напруження (тривога, страх, агресія тощо); підвищення фрустраційної толерантності та вмотивованості до діяльності; розширення репертуару форм самовираження у взаємодії в підсистемі сиблінгів; формування адекватної диспозиції дітей у системі "дитина-батьки".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Юрченко, Вікторія Михайлівна \наук. кер.\; Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7
Ж 68


    Жигайло, Оксана Омелянівна.
    Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7-053.5+316.614.5:379.825
К 21


    Карапетрова, Олена Володимирівна.
    Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2010. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- шкільний вік -- художня самодіяльність -- педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.7-053.5:616.8+159.96
М 15


    Макух, Ольга Іванівна.
    Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макух Ольга Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
межові психічні стани -- неврози -- дитячі неврози -- навчальна неуспішність -- шкільна тривожність -- психологічна корекція
Анотація: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.4+159.922.75]-053.5
М 39


    Маякова, Ірина Володимирівна.
    Етнопсихологічні особливості картини світу дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Маякова Ірина Володимирівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-194. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
картина світу -- висвоювання -- світобудова -- символ -- етнічні відмінності -- культурні відмінності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню картини світу дітей молодшого шкільного віку, що належать до різних етнічних груп. Теоретично обгрунтовані й практично виявлені специфічні елементи, що використовуються дітьми різніх етнічних груп для передачі змісту картини світу. У дисертації відображено ступень розробленості проблеми у філософії, психолого-педагогічній, соціальній літературі. Аналізуються ключові поняття "картина світу", "висвоювання", "символ", "світобудова". Також описуються особливості змісту картини світу дітей молодшого шкільного віку, залежно від етнічної належності і статі. Також дається характеристика використання дітьми моделей світу міфологічних та умовних. Розроблена програма дослідження з даної проблематики містить у собі методики, спрямовані на діагностику особистісних особливостей дитини, її когнітивні сфери, а також на вивчення картини світу дитини з урахіванням етнічних особливостей. Реалізація даних, стриманих у ході проведеного дослідження, може сприяти розробці навчальних програм з урахуванням етнічних особливостей, використовуватися в роботі засобів масової інформації. а також при складанні коригувальних програм для роботи з дітьми молодшого шкільного віку, що належать до різних культур.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516
М 92


    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мусіяка Наталія Іванівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самооцінкова сфера -- самооцінка -- самосвідомість -- рівень -- образ "Я-школяра" -- особистісний розвиток
Анотація: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 40506
Кількість відвідувачів 1549
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя