Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=шкільне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+37.015./В 18-740191 рукописний текст
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Етнопсихологічні чинники адаптації дитини до шкільного середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197,[49] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.4+37.015.3:159.922.73-053.5 + 159.922.4 + 37.015.3:159.922.73-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Шкільна адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--шкільне середовище--симптомокомплекси--молодші школярі--стилі виховання--етнопсихологічні фактори
Анотація: В дисертації розглядаються психологічні особливості адаптації дітей різних (українського та угорського) етносів до шкільного середовища. В роботі показано основні етнопсихологічні чинники, здатні істотно впливати на цей процес у дітей з різних етносів та з'ясовано статеві особливості адаптації в молодшому шкільному віці даних етнічних груп. Розроблено, науково обґрунтовано та апробовано програму корекції адаптації дитини до шкільного середовища, спрямованої на розвиток молодших школярів з українського і угорського етносів, у контексті дитячо-батьківських стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/В 18
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66: рис. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольова сфера--психічні процеси--сімейна дисфункція--сімейне виховання--етнопсихологічна адаптація--дитячо-батьківські стосунки--психологічна адаптація--соціальна адаптація--шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Чуйко О. В., Іванова І. М.
Назва : Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК : 159.9-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне середовище--тривожність підліткова--рівень успішності--навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 44479
Кількість відвідувачів 1370
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя