Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=шкільне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+37.015./В 18-740191 рукописний текст
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Етнопсихологічні чинники адаптації дитини до шкільного середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197,[49] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.4+37.015.3:159.922.73-053.5 + 159.922.4 + 37.015.3:159.922.73-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Шкільна адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--шкільне середовище--симптомокомплекси--молодші школярі--стилі виховання--етнопсихологічні фактори
Анотація: В дисертації розглядаються психологічні особливості адаптації дітей різних (українського та угорського) етносів до шкільного середовища. В роботі показано основні етнопсихологічні чинники, здатні істотно впливати на цей процес у дітей з різних етносів та з'ясовано статеві особливості адаптації в молодшому шкільному віці даних етнічних груп. Розроблено, науково обґрунтовано та апробовано програму корекції адаптації дитини до шкільного середовища, спрямованої на розвиток молодших школярів з українського і угорського етносів, у контексті дитячо-батьківських стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/В 18
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66: рис. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольова сфера--психічні процеси--сімейна дисфункція--сімейне виховання--етнопсихологічна адаптація--дитячо-батьківські стосунки--психологічна адаптація--соціальна адаптація--шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Чуйко О. В., Іванова І. М.
Назва : Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК : 159.9-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне середовище--тривожність підліткова--рівень успішності--навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Мойзріст О. М., Шатирко Л. О.
Назва : Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі : практикум
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :46 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-38-8: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Запобігання конфліктам-- шкільне середовище --Україна
Залякування-- Попередження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): запобігання конфліктам--шкільне середовище--залякування--цькування--україна--булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 128254
Кількість відвідувачів 818
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя