Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (287)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=щастя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/Р 69
Автор(и) : Романова, Віра Сергіївна
Назва : Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 301-308 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): щастя--осмислення життя--філософія щастя
Анотація: Стаття розкриває деякі з багатьох історичних, філософських та духовних бачень щастя. Стисло розглянуто деякі бачення щодо цього питання величних та визначних мислителів. Описано роздуми про щастя і осмислення життя мислителів всіх часів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 193-204 (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медитація--нейропсихологія--психокорекція--щастя--префронтальна кора мозку--особистість--девіантна поведінка
Анотація: У статті описано нейронні системи інтеграції окремих відділів ЦНС при організації як простих так і складних форм поведінки пов’язаних з відчуттям щастя. Показано трансформацію причинності і сутності щастя у філогенезі та онтогенезі, яка відбувається від вдоволення вітальних нужд, продовження роду до соціальних, естетичних та духовних; від короткотривалого до довготривалого; від екстернальної причинності до інтернальної; від реального фізичного/хімічного подразника до абстрактного; від вісцерального до духовного. Визначено вимоги до нейропсихокорекційних програми девіантної поведінки особистості. Охарактеризовано зміни в діяльності ЦНС під час медитативної сесії, які проявляються посиленням діяльності інтегративних систем мозку, зростанням усвідомленості та керованості когнітивними процесами, емоційною сферою та функціональними станами свідомості. Представлено програму корекції девіантної поведінки із застосуванням медитативних технік у рамках когнітивно-біхевіоріальної терапії.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2015
Кільк.характеристики :582 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942(045)/В 18
Автор(и) : Варава, Людмила Анатоліївна
Назва : Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 79-92 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
УДК : 159.942(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання почуття щастя--соціалізація особистості--дошкільний вік--умови виховання--уявлення про щастя
Анотація: Проаналізовано особливості формування уявлень про щастя у дошкільному віці. Визначено базові механізми, котрі дозволяють дитині переживати себе щасливою у процесі соціалізації. Наведено результати емпіричного дослідження механізмів виникнення та особливостей переживання почуття щастя дошкільниками залежно від соціальної ситуації розвитку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:316.624(04/Т 48-064224473 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 34-38.
УДК : 159.91:316.624(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--особистість--суспільство--норма--нейропсихологія щастя--мозкові дисфункції--нейропсихологічна
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Краєва О. А.
Назва : Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 175-186 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
УДК : 159.923.2-053.6:316.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--криза ідентичності--самоставлення--особистісна ідентичність--соціальна ідентичність--фізична ідентичність--фактор "інтелект"--фактор "тривожність"--фактор "впевненість у собі"--фактор "поведінка"--фактор "ситуація в школі"--фактор "спілкування"--фактор "щастя і вдоволеність"--фактор "положення в сім'ї"--фактор "зовнішність"
Анотація: У запропонованій статті представлено результати емпіричного дослідження трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентовані психологічними факторами, пов'язаними із самоставленням на етапі перебігу кризи ідентичності. Емпіричні результати кризових аспектів ідентичності наведено за притаманними психологічними факторами, які систематизовано за психологічними характеристиками: особистісної ідентичності (фактор "Інтелект", "Тривожність", "Впевненість у собі"), соціальної (фактор "Поведінка", "Ситуація в школі", "Спілкування", "Щастя і вдоволеність", "Положення в сім'ї"), фізичної ідентичності (фактор "Зовнішність") підлітків різновікових груп на етапі переживання кризи ідентичності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Степура Є.В.
Назва : Аспекти щастя людини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 237-249 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
УДК : 159.923.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): щастя--потік--смисл--когнітивні установки--оптимізм--ідеал
Анотація: Стаття присвячена різним аспектам та чинникам щастя людини. Щастя є інтегративним станом і може бути зумовлене багатьма факторами. Різні чинники можуть сприяти або, навпаки заважати переживанню людиною щастя, але вони не здатні повністю позбавити її цього почуття. Треба відмітити, що в цілому, з точки зору біології, людина більш орієнтована на переживання негативних емоцій. Підкоркові зони мозку, які відповідають за гнів та тривогу, філогенетично є більш давніми за ті, що відповідають позитивній емоції. Але людина цілком здатна впливати на рівень свого щастя завдяки розвитку умінь знижувати тривогу через відволікання від неї та корекцію своїх когнітивних установок у бік їх оптимістичності й раціональності, а також через заняття специфічними видами активності, які сприяють зниженню рівня депресії та її профілактиці й просто приносять радість. До останніх, перш за все, відноситься спілкування та міжособистісні стосунки - дружба, кохання, сімейне життя, що є одним з найголовніших джерел щастя. Але якщо людина мало здатна до соціальної взаємодії або ця взаємодія закрита для неї через недолікив суспільства та його інститутів, це не привід для відчаю. Існують способи збільшення відчуття щастя й без явної соціальної активності людини. До прикладу, виконання різноманітних духовних практик збільшує рівень щастя. Однією з найголовніших умов щастя є наявність у людини певної цілі. Бажано, щоб вона була більш чи менш складною з можливістю її розділення на менші цілі та мала якість виділені критерії наближення до неї. Крім того, було б добре, щоб вона мала свій початок у якійсь високій філософській категорії та несла в собі певні високі смисли.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:316.624(04/Т 48-053669182 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :494 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: в кінці розд.
УДК : 159.91:316.624(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--особистість--суспільство--норма--нейропсихологія щастя--мозкові дисфункції--нейропсихологічна
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 80965
Кількість відвідувачів 1440
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя