Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=юнацький вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.61/К 12
Автор(и) : Кахно, Ірина Вікторівна
Назва : Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 213-222 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
УДК : 316.61
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--професіогенез--ціннісно-смислова сфера--морально-етичні якості--викладання психології--студенти-медики--юнацький вік
Анотація: Розкриваються змістовно-сутнісні чинники становлення ціннісно-смислової сфери і морально-етичних якостей студентів медичних вузів. Особистісні чинники розглядаються як складові характеристики професіогенезу майбутніх лікарів. Розкрито особливості сенситивного періоду навчання у вищій школі. проаналізовано основні новоутворення юнацького віку, специфіка психологічної підготовки медиків та її необхідність при виконанні професійних функцій.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/З-12
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 85-105 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примітки : Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурсивні практики--особистісний проект--трансспектива--юнацький вік--життєвий досвід
Анотація: У статті охарактеризовано дискурсивні практики збагачення часової трансспективи. Вона означується можливістю часової децентрації людини та відтворює її життєвий хронотоп з погляду представленості і значимості власного часу та простору. Дискурсивні практики містять інтерпретацію досвіду не лише з позиції сьогодення, а й минулого або майбутнього, що більшою мірою сприяє породженню власних життєвих смисліву побудові оригінального особистісного проекту. Особлива увага приділена дискурсивним практикам розкриття смислів подій власного досвіду та відкриття смислів досвіду іншого.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/З-12
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--життєвий досвід--життєві завдання--життєві смисли--авторство--юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.13:378/Б 12
Автор(и) : Бабаян Ю. О., Скачко І. В.
Назва : Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК : 371.13:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна поведінка--конфлікт--міжособистісний конфлікт--конфліктність--суперечність--юнацький вік
Анотація: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.32-053.67/Х 12
Автор(и) : Хавула, Роман Михайлович
Назва : Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 283-290 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
УДК : 159.923.32-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--духовна самосвідомість--духовний розвиток--соціокультурна самосвідомість--юнацький вік
Анотація: Представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми духовності особистості в юнацькому віці у зарубіжній та вітчизняній психології. Розкрито особливості духовного розвитку та виокремлено основні структурні компоненти і складові духовної самосвідомості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 518-526 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
УДК : 159.923.2:37.032
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--самоактуалізація--особистісне зростання --юнацький вік--невроз--психічна травма--невротичний конфлікт
Анотація: В статті здійснено теоретичне дослідження проблеми психологічних особливостей саморозвитку студентів раннього юнацького віку; доведено, що етап професійного навчання є визначальним для формування цього процесу; виокремлені головні принципи самоосвіти і саморозвитку; вивчено мотиви саморозвитку студентів; виявлено критерії та рівні саморозвитку в ранньому юнацькому віці, їх основні характеристики. Розкрита система психологічних чинників, які впливають на стимуляцію прагнення до саморозвитку студентів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Данилюк, Іван Васильович, Курапов А. О.
Назва : Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 138-148. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акультурація--юнацький вік--стратегії акультурації--акультураційний стрес--міжкультурна психологія
Анотація: У статті розкрито залежності та взаємозв'язки вибору стратегій акультурації студентів, що навчаються за кордоном, окреслено можливі варіанти та прогнози вибору стратегій, залежно від виміряних психологічних характеристик. До виміряних характеристик відносяться рівні тривоги та депресії, вираженість нейротизму та психотизму, екстровертованість-інтровертованість, темперамент.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Портницька, Наталія Федорівна, Атаманська О. А.
Назва : Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 180-187 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--творчість--потреби--юнацький вік--фотобіографічний метод
Анотація: Уточнено структуру потребово-ціннісної сфери юнаків, що демонструють ознаки обдарованості у різних видах творчої діяльності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Савченко, Олена Вячеславівна
Назва : Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивність--рефлексивні здібності--рефлексивна компетентність--юнацький вік
Анотація: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Грись А. М., Максименко М. Ю., Моторна Т. М.
Назва : Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 46-64 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 61-63 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самоактуалізація--юнацький вік--мотивація--ціль--самореалізація--самовдосконалення
Анотація: У статті розкрито сутність та зміст психологічних чинників самоактуалізації особистості у період дорослішання. Зокрема розкрито погляди представників як класичних наукових підходів, так і нових концепцій, які розкривають процесуальні характеристики та механізми, що забезпечують розкриття особистісного потенціалу. Саме завдяки цьому процесу індивід долучається до суспільства, гармонійно і збалансовано розкривається в ньому, здійснюючи можливості розвитку свого «Я». Відзначається, що саме в період дорослішання питання самоактуалізації особистості постають як найбільш актуальні. Адже протягом дорослішання, разом з новими соціальним обов’язками та правами, особистість отримує той самий ресурс, який необхідний для становлення її самості та пошуку власного Я. Серед сучасних психологічних концепцій особливо виділяється вивчення людини як цілісності, як суб'єкта власного життя, що володіє великим потенціалом для відкриття нових перспектив у розвитку аутопсихологічної компетентності. Саме завдяки суб'єктному розгляду особистості в рамках психології з'являються нові перспективи і можливості дослідження самоактуалізації особистості. Зроблено висновок про те, що самоактуалізація в психологічних дослідженнях трактується як процес реалізації себе, втілення самого себе, що базується на пошуку і затвердженні свого особливого неповторного шляху, своїх індивідуальних цінностей і сенсу власного існування в кожен момент часу.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:[-043.86:17/И 21-289273842 рукописний текст
Автор(и) : Іванова, Оксана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви)
УДК : 159.9:[-043.86:17.022]-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисложиттєві орієнтації--смисл життя--юнацький вік--розвиток--життєві цінності--психологічні особливості--психолого-педагогічні умови--програма розвитку
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Литвиненко, Олена Олександрівна
Назва : Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 229-236 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
УДК : 159.955.6.159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--особистість--підлітковий вік--юнацький вік--прогностичне мислення--ціль--мрія
Анотація: У статті проаналізовано теоретичний матеріал з проблеми особистісного становлення у підлітковому віці та формування прогностичного мислення у підлітків. Визначено особистісні передумови та вікову специфіку постановки довгострокових планів. Наведено результати емпіричного дослідження особистісних особливостей підлітків та вікової динаміки становлення навичок планування і цілепокладання у підлітковому віці. Описано та систематизовано особистісні детермінанти, які визначають специфіку побудови підлітками довгострокових планів. Представлено типологію досліджуваних, залежно від особливостей побудови ними ймовірнісної картини власного майбутнього.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Максьом К. В.
Назва : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 164-171 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--підлітковий вік--юнацький вік--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнання емоцій
Анотація: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і вітчизняних науковців. Викладено результати емпіричного дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у молоді. Проаналізовано особливості розвитку когнітивного, афективного і конативного компонентів емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці, визначено вікові особливості формування даних конструктів.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Портницька, Наталія Федорівна, Хомутовська, Оксана Володимирівна
Назва : Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 305-312 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--образ іншого--інтимні стосунки--юнацький вік--психосемантика
Анотація: У статті представлено результати психосимантичного дослідження образу ідеального інтимного партнера у свідомості юнаків та юнок. Здійснено опис змістового наповнення образів Я та іншого (інтимного(ої) партнера(ки)). Виявлено, що образ ідеального(ої) інтимного (ої) партнера(ки) будується на перетині потреб у тілесному й емоційному контакті, провідних особистісних рис (мужності для чоловіків і довірливості у дівчат) та взаємному очікування активності від партнера. Сімейні стосунки сприймаються як фактор обмеження сексуальної активності. Гендерні відмінності виявлені на рівні співвідношення емоційних переживань та тілесних відчуттів інтимних партнерів.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.32-057.67/К 84-460604 рукописний текст
Автор(и) : Крупська, Оксана Іванівна
Назва : Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Львів, 2009
Кільк.характеристики :361 с.: рис., табл.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2 + 159.923.32-057.67 + 37.018.1:27-184.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Релігія
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігійні уявлення--релігійна віра--перенесення--образ бога--образ богородиці--образ ісуса христа--позарелігійні уявлення--юнацький вік
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:342.1]:37/Г 12-777784204 рукописний текст
Автор(и) : Гафіатуліна, Анна Вікторівна
Назва : Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 159.923:342.1]:378(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--національна свідомість--етнічна свідомість--суспільна свідомість--ментальність--регіональна ментальність--формування самосвідомості--юнацький вік--студентська молодь
Анотація: У дисертації досліджено національну самосвідомість як форму суспільної свідомості, що має соціально-політичне походження - з одного боку, і етнічно-культурне підґрунтя - з іншого; розглядається як рефлексивний рівень національної свідомості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015.3:159.9/С 34-351501487 рукописний текст
Автор(и) : Сідун, Оксана Юріївна
Назва : Сугестивність як детермінанта узалежнених форм поведінки в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК : 373.5.015.3:159.964.225(043)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сугестивність--навіюваність--узалежнені форми поведінки--психологічні особливості--чинники чугестивності--самооцінка--тривожність--я-образ--юнацький вік --стилі виховання--гіперопіка--гіпоопіка
Анотація: У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичний і емпіричний аналіз сугестивності як детермінанти узалежнених форм поведінки в юнацькому віці . У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми особливостей прояву сугестивності як детермінанти узалежнених форм поведінки в юнацькому віці . Виявлено індивідуально - психологічні ( особистісні ) та соціальні чинники підвищеної сугестивності . Виокремлено критерії рівнів ( високий , середній , низький ) сугестивності . Розкрито особливості прояву сугестивності та її зв ' язок з індивідуально - психологічними характеристиками особистості юнацького віку ( самооцінка , тривожність , « Я - образ »). Досліджено стилі виховання в сім ’ ї як соціальний чинник виникнення сугестивності . Обґрунтованотеоретичну модель профілактики та корекції сугестивності в юнацькому віці . Розробленой апробовано авторську профілактично - корекційну програму зі зниження сугестивності особистості « Психопрофілактика та психокорекція зі зниження сугестивності в юнацькому віці » та доведено її ефективність .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Гурлєва Т. С., Журавльова Н.Ю.
Назва : Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.922.8:17.022.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності і смисли--ціннісно-смисловий вибір--особистісний розвиток--самовизначення--юнацький вік--пріоритети психологічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/К 89
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : монографія
Вихідні дані : Суми: МакДен, 2012
Кільк.характеристики :410 с.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
ISBN, Ціна 978-966-2305-33-3: 40.00 грн.
УДК : 159.923.2-043.86+159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--саморозвиток--керівники загальноосвітніх навчальних закладів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Горова, Олена Олександрівна
Назва : Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 26-35 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
УДК : 159.922.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--адаптація--его-ідентичність--его-стани--життєва позиція
Анотація: Психологічна адаптація юнаків до студентського життя є однією із ключових проблем у психології юнацтва. Вступ до закладу вищої освіти, як один із основних етапів особистісного та професійного самовизначення, пов'язаний з низкою труднощів. Йдеться про встановлення системи стосунків з одногрупниками та викладачами, вибір продуктивних стратегій засвоєння професійних знань, умінь і навичок, особистісний розвиток у навчальній діяльності, які відповідають трьом основним рівням адаптації - соціальному, діяльнісному та суб'єктивному. У статті аналізуються основні психологічні чинники успішної адаптації юнаків до навчання у закладі вищої освіти з позицій транзактивного аналізу Є. Берна та соціогенетичного підходу Е. Еріксона. Основними ресурсами адаптації вважаються его-ідентичність, використання продуктивних его-станів та вироблення адекватної життєвої позиції. У статті також описано загальну структуру та результати впровадження програми успішної адаптації студентів до навчання у закладі вищої освіти.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 4185
Кількість відвідувачів 312
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя