Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (736)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:687.53/Л 83 рукописний текст
Автор(и) : Лубянська , Світлана Павлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :295 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-295.
УДК : 159.923:687.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Художник-модельєр
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якості--навчально-професійна діяльність--професіографічна характеристика --початкова професіоналізація--самоактуалізація--розвивальні заняття--проектний метод--інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:355/Н 71 рукописний текст
Автор(и) : Нічик , Олена Володимирівна
Назва : Психофізіологічне забезпечення військово-професійної діяльності співробітників особистої охорони : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :231 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-223.
УДК : 159.91:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Військово-професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічне забезпечення--психофізіологічний відбір--психофізіологічний супровід--психограма--професійно важливі якості
Анотація: В роботі проведено узагальнення теоретичних підходів до вирішення даної проблеми, психологічний аналіз специфічних особливостей професійної діяльності охоронців, емпіричне дослідження їх професійно важливих та адаптаційно значущих психофізіологічних властивостей. Запропонована система психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, складовими якої виступають професіографічний аналіз їх діяльності, професійний психофізіологічний відбір і психофізіологічний супровід охоронної діяльності. Обгрунтовано вибір військово-професійної працездатності та адаптації, професійного здоров`я охоронців об`єктами спрямування заходів забезпечення. Розроблений алгоритм психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, вказані етапи і послідовність методичних процедур, необхідних для його реалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:614.253.1/В 18-064270 рукописний текст
Автор(и) : Варнавських, Катерина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості лікаря в процесі терапевтичної взаємодії з пацієнтами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :229 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-206.
УДК : 159.923:614.253.1/.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Лікар
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарська діяльність--особистісні властивості--професійні якості--емпатія--лікар--терапевтичний профіль--пацієнт
Анотація: В роботі виявлено взаємозв`язки між особистісними рисами лікарів залежно від вікових та статевих відмінностей. У дослідженні узагальнено і запропоновано нове вирішення проблеми, що полягає у з`ясуванні психологічних особливостей практикуючих лікарів терапевтичного профілю. В результаті застосованого комплексу психологічного дослідження суттєво розширено уявлення про роль особистісних утворень лікаря-терапевта, зокрема емпатійності, професійної спрямованості, особливостей прояву екстра-інтроверсії, оптимізму, емоційної стійкості, домінантності, практичності, адекватності, самооцінки, проникливості, самоконтролю, тривожності та ін. у професійній діяльності лікаря. Констатовано, що результати дослідження дозволяють більш ефективно здійснювати навчально-виховну роботу із студентами медичних закладівщодо формування, розвитку та корекції професійно важливих якостей майбутніх лікарів, що сприятиме їх більш успішній професіоналізації. запропоновано методику психодіагностичного дослідження та високоінформативні психодіагностичні комп`ютерні програми, що не лише оптимізують процес визначення професійної придатності студентів медичних навчальних закладів. але й дозволяють проводити профорієнтаційну роботу вже на етапі вибору професії. Розроблено та впроваджено комплекс занять, спрямованих на розвиток та формування професійно-важливих психологічних рис лікарів терапевтичного профілю, що лежать в основі ефективної терапевтичної взаємодії з пацієнтами та сприяють підвищенню рівня професійної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946+81'233+15/Д 64-404940 рукописний текст
Автор(и) : Долга , Тетяна Олександрівна
Назва : Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2011
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-218.
УДК : 159.946+81'233+159.953.5:81'243 + 159.946 + 81'233 + 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Перекладацька діяльність
Вікова психологія-- Студенти-філологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перекладацька діяльність--готовність студента до перекладацької діяльності--фази діяльності--спеціальні знання--вміння--навички--професійно важливі якості фахівця--стратегії здійснення перекладу
Анотація: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.091.3/І-24-925513 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-184.
УДК : 37.015.3+37.091.31-059.2 + 37.015.3 + 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--діалогічні якості--педагогічні впливи--змістовні впливи--дискретні впливи--інтелектуально-рефлексивні впливи--особистісно-рефлексивні впливи--характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.23:005.95/Л 17-023000 рукописний текст
Автор(и) : Лазорко, Ольга Валеріївна
Назва : Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 159.947.23:005.95-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Відповідальність
Соціальна психологія-- Менеджер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--менеджер--об'єктивні та суб'єктивні детермінанти--професійна мотивація--локус контролю--професійно-важливі якості--професійно-психологічний тренінг
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено висвітленню проблеми психологічних детермінант відповідальності менеджерів промислового підприємства. У роботі науково-теоретично обґрунтовано поняття відповідальності менеджера. Визначено структуру та суттєві особливості цього соціально-психологічного поняття. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства та їх вплив на формування високого рівня цієї особистісної риси. Представлено технологію та апробацію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/К 93-853660
Автор(и) : Куриця, Алла Іванівна
Назва : Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-198.
УДК : 159.923.2+159.947.23]:316.46 + 159.923.2 + 159.947.23]:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Лідерські якості
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--лідерські якості--студенти--ситуативний лідер--потенційний лідер
Анотація: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 29-140048 рукописний текст
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.172-192.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Вікова психологія-- Майбутні психологи-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний психолог--особистісна підготовка--психолог-практик--професійні якості--студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:316.46/М 66 рукописний текст
Автор(и) : Мітлош, Антоніна Василівна
Назва : Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-188.
УДК : 159.928.22:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Лідерські якості-- Молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерська обдарованість--лідерські якості--творчість лідера--лідерський потенціал--молодіжне громадське об'єднання
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/М 57-767836 рукописний текст
Автор(и) : Міщенко, Олена Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :356 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 326-356.
УДК : 316.614.6-057.875:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна культура--студенти--економічна соціалізація--"людина економічна"--психолого-економічні якості--економічні цінності--мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 72217
Кількість відвідувачів 900
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя