Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (130)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ігрова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Соломка, Едуард Тіберійович, Михайлишин У. Б.
Назва : Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 247-255 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 253-254 (14 назв)
УДК : 159.922.8:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-залежність--інтернет-адикція--ігрова діяльність--інтернет-комунікація--адиктивна поведінка
Анотація: Встановлено вплив рівня інтернет-залежності на рівень самооцінки та впевненості у собі. Розроблено корекційну програму-тренінг для зниження рівня залежності від інтернету та підвищення рівня самооцінки і впевненості в собі для молодих людей 14-16 років.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Моргунова Я.М.
Назва : Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 372-383. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--навчальна діяльність--ігрова діяльність--формування--метафора--молодший шкільний вік
Анотація: В статті зроблено спробу показати визначальний вплив культури на сприйняття метафори; мова йде про загально культурні смисли які першочергово приймає дитина молодшого шкільного віку у подальшому переломлюючи через призму сімейних, шкільних та індивідуальних смислів формує свою власну, індивідуальну метафору. Досягнення балансу між даними смислами сприяє сприйняття метафори молодшими школярами. Зроблено спробу окреслити модель формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами. Розглянуто психологічні особливості формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Завязун Т.В.
Назва : Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 72-82 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--труднощі у спілкуванні--мовленнєвий портрет дитини--ігрова діяльність
Анотація: У статті висвітлюється питання особливостей розвитку мовлення сучасних дошкільнят. Розкриваються психолого-педагогічні причини труднощів у спілкуванні дошкільників та шляхи іх усунення за допомогою основного виду діяльності - гри.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гулько Ю. А.
Назва : Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 84-93 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): орієнтувальна діяльність--експериментування--ігрова діяльність--аналогізування як наслідування--смислові орієнтири
Анотація: В статті викладено особливості розумового реагування дітей четвертого року життя на новий предмет, який несе для дитини багато нової інформації, що не вкладається в її систему знань. Виділено чотири рівні розумової діяльності. Перший рівень - рівень примітивних предметних орієнтувальних дій, та привнесення в свою діяльність зразків - предметно-практичних аналогів дій, що відомі дитині. Другий рівень - поява експериментальних дій з новим предметом завдяки чому дитина створює нові смислові орієнтири по яким розуміє новий предмет і одночасно будує свою подальшу діяльність із ним. В пам'яті більш актуалізуються не предметні дії, а образні аналоги, що надає діяльності дитини не лише ознак експериментування, а й ознак ігрової (уявної) діяльності. Третій рівень - дитина виконує експериментальні і ігрові дії, а створюючи завдяки цьому свої нові суб'єктивні смислові орієнтири дитина стає здатною частково сприймати орієнтири, що пропонує їй дорослий. Мовленнєва діяльність дитини більшою частиною пов'язана із дослідженням предмета. Орієнтири, які дитина виділила не пов'язані між собою. Для четвертого рівня розумової діяльності характерним є ускладнене перетікання експериментальних дій в ігрові в рамках однієї задачі, яку дитина сама собі поставила. Завдяки цьому ускладнюється вся діяльність дитини і смислові констукти, які вона створює. Смислові орієнтири виділені дитиною частково пов'язані між собою
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мамчур І. В.
Назва : Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 147-155. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
УДК : 159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--ігрова діяльність--модель ігрової діяльності--самопізнання--старшокласник--ранній юнацький вік
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми ігрової діяльності: узагальнено провідні положення, особливості ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, розкрито специфіку їх впливу на самосвідомість особистості. Акцентовано увагу саме на дії гри на самопізнання старшокласників. Висвітлено моделі ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, визначено особливості соціально-психологічного тренінгу як вагомого засобу ефективного впливу на процес самопізнання особистості старшокласників.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Євдокимова Н. О., Чеканова О. С.
Назва : Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з аутизмом--ігрова діяльність--ігрове заняття--емоційний контакт--комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зозуля І.М.
Назва : Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 267-276 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
УДК : 159.954.4-026.15-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--мотиваційно-особистісний показник креативності--наслідування--діти дошкільного віку--гра--ігрова діяльність--творча гра--сюжетно-рольова гра
Анотація: У статті висвітлено результати теоретичного аналізу ролі гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку. Проаналізовано позиції науковців щодо дефініції понять "креативність" та "гра". Обгрунтовано розвивальний потенціал творчої гри дошкільників та розкрито її вплив на формування креативності дітей. Зазначено, що гра включає в себе і наслідування значущого дорослого, що є одним із механізмів формування креативності, і власне експерементування. Визначено основні характеристики гри як провідного виду діяльності у період дошкільного дитинства. Розглянуто специфіку динаміки гри як механізму розвитку креативності. Відмічено, що в онтогенезі процес розвитку креативних якостей дитини починається на мотиваційно-особистісному рівні.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 17867
Кількість відвідувачів 1122
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя