Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж залізниці в конкурентній та монопольній сферах діяльності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:316.66/П 32-810144288 рукописний текст
Автор(и) : Пінчук, Олена Валентинівна
Назва : Імідж залізниці як чинник задоволення потреб пасажирів у мобільності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :208 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-204 (183 назв).
УДК : 159.922.27:316.663(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж організації--імідж залізниці в конкурентній та монопольній сферах діяльності--потреби в мобільності--позитивний, негативний, інтегральний імідж--задоволеність потреб пасажирів у мобільності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню взаємозв’язку між іміджем залізниці та задоволеністю потреб пасажирів у мобільності. У роботі проаналізовано різні підходи до визначення стану іміджу та задоволеності потреб пасажирів у мобільності й визначено підходи до управління іміджем.На відміну від більш вузького значення переміщення або перевезення, забезпечення мобільності громадян розглядається як комплексна послуга, що включає в себе не лише комфорт, безпеку, швидкість, але й засіб соціальної мобільності, збільшення можливостей для широких груп населення. За допомогою емпіричного дослідження вивчено чинники задоволення потреб пасажирів у мобільності, що впливають на їхнє ставлення до залізниці; доведено вплив іміджу на задоволеність. Визначено, що імідж створюється двома основними способами: особистим, пов’язаним з власним досвідом та ставленням пасажира, задоволенням його потреб у мобільності; інформаційним, обумовленим наявною в базі знань інформацією щодо об’єкта іміджа. Встановлено суттєвий причиновий зв’язок між показником негативного іміджу й інтегральним показником задоволеності пересуваннями залізницею. Розроблено методику оцінки іміджевих характеристик залізниці, побудовано модель коригування іміджу. Запропоновано перейти від окремих дій з покращення сервісу пасажирських перевезень до стратегії комплексного обслуговування пасажирів, з метою створення позитивного іміджу залізниці та задоволення потреб пасажирів у мобільності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:316.66/П 32-250747959 рукописний текст
Автор(и) : Пінчук, Олена Валентинівна
Назва : Імідж залізниці як чинник задоволення потреб пасажирів у мобільності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-19 (17 назв).
УДК : 159.922.27:316.663(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж організації--імідж залізниці в конкурентній та монопольній сферах діяльності--потреби в мобільності--позитивний, негативний, інтегральний імідж--задоволеність потреб пасажирів у мобільності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню взаємозв’язку між іміджем залізниці та задоволеністю потреб пасажирів у мобільності. У роботі проаналізовано різні підходи до визначення стану іміджу та задоволеності потреб пасажирів у мобільності й визначено підходи до управління іміджем.На відміну від більш вузького значення переміщення або перевезення, забезпечення мобільності громадян розглядається як комплексна послуга, що включає в себе не лише комфорт, безпеку, швидкість, але й засіб соціальної мобільності, збільшення можливостей для широких груп населення. За допомогою емпіричного дослідження вивчено чинники задоволення потреб пасажирів у мобільності, що впливають на їхнє ставлення до залізниці; доведено вплив іміджу на задоволеність. Визначено, що імідж створюється двома основними способами: особистим, пов’язаним з власним досвідом та ставленням пасажира, задоволенням його потреб у мобільності; інформаційним, обумовленим наявною в базі знань інформацією щодо об’єкта іміджа. Встановлено суттєвий причиновий зв’язок між показником негативного іміджу й інтегральним показником задоволеності пересуваннями залізницею. Розроблено методику оцінки іміджевих характеристик залізниці, побудовано модель коригування іміджу. Запропоновано перейти від окремих дій з покращення сервісу пасажирських перевезень до стратегії комплексного обслуговування пасажирів, з метою створення позитивного іміджу залізниці та задоволення потреб пасажирів у мобільності.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 74365
Кількість відвідувачів 905
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя