Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (81)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзивне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-056.26+37/Т 47-857682 рукописний текст
Автор(и) : Тищенко, Лілія Валеріївна
Назва : Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :194 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-193.
УДК : 159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5) + 159.923-056.26 + 378-057.875-056.26(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Життєві перспективи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціональні можливості--життєві перспективи--усвідомлення тілесності--інклюзивне навчання--психологічний супровід--психологічна підтримка
Анотація: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ілляшенко Т. Д., Обухівська А. Г.
Назва : Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 51-66 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
УДК : 376-056.24:159.922.760
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--діти з особливими освітніми потребами--первинні розлади поведінки--вторинні розлади поведінки--інклюзивне навчання --психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті виокремлюються первинні, біологічно зумовлені, і вторинні, що виникають внаслідок неадекватних умов навчання і виховання, фактори відхилень у поведінці цих дітей, особливості їх проявів та шляхи попередження і корекції.
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 75991
Кількість відвідувачів 2034
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя