Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційний потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Швець Д.В.
Назва : Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 199-213 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923:316.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетенція--прогностична компетентність--антиципаційна спроможність--готовність до змін--інноваційна діяльність--інноваційний потенціал--курсанти правоохоронці--поліцейський
Анотація: Важливим напрямком розвитку нашої держави є інноваційний шлях розвитку. У зв'язку з цим особливо актуальним є підвищення інноваційної активностів професійній підготовці майбутніх поліцейських, а саме можливість формування та розвиток інноваційного потенціалу особистості, інноваційної активності майбутніх спеціалістів. Одним з важливих компонентів ймовірності успішності готовності до змін стає механізм, заснований на прогностичній діяльності майбутніх правоохоронців. Доведено, що розвинута антиципаційна спроможність притаманна курсантам з високим рівнем готовності до інноваційної діяльності, а антиципаційна неспроможність властива курсантам з низькою орієнтацією до інноваційної діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Боковець О. І.
Назва : Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 393-403 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--інноваційний потенціал--когнітивний компонент--студент--інноватор--консерватор
Анотація: Здійснено спробу визначити особливості когнітивного конструювання майбутніми фахівцями концепту "інноваційний потенціал". З'ясовано, що у свідомості студентів технічного профілю концепт "інноваційний потенціал" базується на позитивних асоціативних реакціях. Виявлено, що асоціативне поле у студентів "консерваторів" не повністю відображає істотні ознаки концепту "інноваційний потенціал". Вивчено актуальні смисли, які студенти технічного профілю вкладають у розуміння якостей особистості інноватора. Констатовано, що у студентів "інноваторів" на відміну від "консерваторів" є чітко сформований образ особистості інноватора.
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 41969
Кількість відвідувачів 768
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя