Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (292)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтеграції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
37.014.5
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 472 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 12-15 (23 назви)
Акімова, Л. Н. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості / Л. Н. Акімова. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Андрушко, Я. С. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) / Я. С. Андрушко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
Балашов, Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов. - С .35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
Балахтар, К. С. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови / К. С. Балахтар. - С .54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
Бастун, Н. А. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
Блохіна, І. О. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
Вашека, Т. В. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
Губенко, О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту / О. В. Губенко. - С .96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
Дружиніна, І. А. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці / І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 103-105 (12 назв)
Єрмакова, Н. О. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді / Н. О. Єрмакова. - С .105-119. - Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
Завгородня, О. В. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості / О. В. Завгородня. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
Зливков, В. Л. Наративна ідентичність особистості / В. Л. Зливков. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
Зливков, В. Л. Особливості резилентності лікарів-стоматологів / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. - С .137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
Зливков, В. Л. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР / В. Л. Зливков [и др.]. - С .145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
Інші автори: Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Іванцевич, В. І. Стресостійкість в структурі особистості школяра / В. І. Іванцевич. - С .161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур / С. О. Копилов. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Котух, О. В. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
Кошель, В. А. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток / В. А. Кошель, М. М. Наконечна. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 196-198 (12 назв)
Краєва, О. А. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства / О. А. Краєва, Н. В. Романенко. - С .199-210. - Бібліогр.: с. 209 (5 назв)
Кузікова, С. Б. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (14 назв)
Лукомська, С. О. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих / С. О. Лукомська. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
Луньов, В. Є. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку / В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. - С .231-237. - Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
Марусинець, М. М. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
Марциняк-Дорош, О. М. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла / О. М. Марциняк-Дорош. - С .246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження / Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (4 назви)
Папуча, М. В. Психологічні механізми становлення особистості / М. В. Папуча. - С .266-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (13 назв)
Перепелиця, А. В. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту / А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. - С .277-286. - Бібліогр.: с. 285 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
Ростомова, Л. М. Інтереси дітей розлучених батьків / Л. М. Ростомова. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 307-308 (8 назв)
Свідерська, О. І. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз / О. І. Свідерська. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
Сизко, Г. І. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання / Г. І. Сизко. - С .316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років / Н. В. Скоростецька. - С .327-337. - Бібліогр.: 335-336 (12 назв)
Степура, Є. В. Проблема позитивних рис особистості / Є. В. Степура. - С .337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
Стовбун, О. А. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти / О. А. Стовбун. - С .348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
Фесенко, Я. В. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами / Я. В. Фесенко. - С .356-363. - Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
Харченко, Н. А. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. - С .363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
Хворова, Г. М. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом / Г. М. Хворова. - С .370-380. - 377-379 (16 назв)
Хворова, Г. М. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. - С .380-388. - Бібліогр. с. 377-379 (16 назв)
Хохліна, О. П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології / О. П. Хохліна. - С .388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
Черкаська, Є. Ф. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності / Є. Ф. Черкаська. - С .397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
Чорна, І. М. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка / І. М. Чорна. - С .405-415. - Бібліогр. с. 414 (5 назв)
Чорна, І. М. Етіологія поведінкових відхилень / І. М. Чорна. - С .426-436. - Бібліогр.: с. 435 (6 назв)
Шейко, А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О. Шейко. - С .437-443. - Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
Яковицька, Л. С. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів / Л. С. Яковицька. - С .443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
Zlyvkov, V. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. - С .452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Krylova-Grek, Yu. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space / Yu. Krylova-Grek. - С .461-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (19 назв)
Чорна, І. М. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації / І. М. Чорна. - С .416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; О., В. Мельник
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Копилов, С. О.
    Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
логічна модель інтеграції -- психологічна культура -- інтеграційний діалог
Анотація: Труднощі інтеграції психологічного знання великою мірою зумовлені відсутністю релевантної загально-логічної моделі сполучення його компонентів та аспектів, зокрема на рівні цілісних систем (підходів) як унікальних психологічних культур. Ця модель має на онтологічному рівні відображати надскладні внутрішньо-психічні відношення та стосунки психіки з непсихічною дійсністю, а на методологічному - відповідні відношення між підходами, кожен з яких акцентує певне начало (атрибут) психічного життя та певний спосіб його дослідження. У статті розвинуто припущення, що ці реалізовані чи можливі стосунки можуть бути описані у термінах "групи логічних перетворень" (В. С. Біблер) - логіки парадоксу, логіки начала буття і мислення, логіки трансдукції (граничного переходу) та логіки діалогу. З цих позицій окреслено методику й напрями аналізу відношень між логічними осередками провідних систем новітньої психології, а відтак - шляхи її інтеграційного діалогу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Копилов, С. О.
    Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
системний синтез -- діалогічне спілкування -- модель -- твір культури -- взаємовизначення -- трансдуктивний перехід -- психологічна система
Анотація: У статті розглядаються ключові логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічного знання, зокрема різні уявлення про шляхи та логічні форми сполучення альтернативних підходів (орієнтацій) новітньої психології. Співставляються дві впливових парадигми такого сполучення - системний синтез (зокрема у варіанті, розробленому Г.О. Балом) та концепція діалогу культур ("діалогіки" культури) В.С. Біблера та його послідовників. Автор обгрунтовує й конкретизує можливість їх продуктивної взаємодії, взаємовизначення. Зокрема, окреслюється граничний перехід, взаємообгрунтування двох трактувань "одиниці" знаннєвого продукту - як моделюючої системи (моделі) за Баллом, утвореної шляхом синтезу різноманітних об'єктів, та як твору (тексту) культури, що є осередком (опредмеченою цілісною формою) діалогічного спілкування істотно відмінних "індивідуально-всезагальних" способів (культур) розуміння та творення світу й, зокрема, предмета науково-психологічного дослідження. Намічено деякі риси жанрово-композиційної форми наукового твору, орієнтованого на одночасну реалізацію ідей моделі та твору культури в їх взаємовизначенні. Визначено передумови та шляхи застосування розробленої методологічної моделі взаємопокладання стратегій системного синтезу та діалогу культур до ретроспективного й перспективного інтеграційного осмислення стосунків між провідними психологічними орієнтаціями ХХ - початку ХХІ ст.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Завгородня, О. В.
    Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання [Текст] / О. В. Завгородня // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
раціонуманістична орієнтація -- психологічне знання -- інтеграційні процеси -- фасилітація -- матриця теорій -- модель -- багатовимірний простір
Анотація: Окреслено сучасну пізнавальну ситуацію та методологічні проблеми психології. З огляду на зазначине показано, що сформульована й розвинута Г.О. Балом раціогуманістична орієнтація в методології людинознавства має значний евристичний потенціал в контексті проблеми подолання роздробленості психологічного знання. Висвітлено актуальність та визначено мету розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання. З урахуванням вказаного розробку концепції базовано на загально-наукових принципах цілісності, активності, розвитку раціогуманістичній орієнтації в людинознавстві, на уявленні про структурно-функціональну різнорівневість психологічної науки та ідеї відмінностей інтеграційних процесів на різних рівнях функціонування науки. Окреслено критерії, яким має відповідати концепція (логічної послідовності, внутрішньої узгодженості та ідеї відмінностей інтеграційних процесів на різних рівнях функціонування науки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : науковий журнал. №4 (36). Вип. 6 / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко . - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - 280 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 25.00 грн.
    Зміст:
Завгородня, О. В. Розробка концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .238-247
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
П 86


    Завгородня, О. В.
    Розробка концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання [Текст] / О. В. Завгородня // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №4 (36), Вип. 6. - С. 238-247
УДК
РУБ 15(08)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.923.31+159.964.21]:378.011.3-057.175(043.5)
Д 64


    Долинний, Сергій Сергійович.
    Психосоматичні чинники внутрішньої конфліктності у педагогів закладів вищої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / С. С. Долинний ; наук. кер. І. М. Візнюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 45 с. - Бібліогр.: с. 191-226 (386 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоматичні розлади -- внутрішня конфліктність -- психосоматичний статус педагог ЗВО -- конфліктостійкість -- соціально-психологічні та індивідуально-особистісні чинники -- модель психосоматичної інтеграції детермінант внутрішньої конфліктності педагогів
Анотація: Дисертація присвячена виявленню психосоматичних чинників внутрішньої конфліктності педагогів закладів вищої освіти, а в аспекті чого здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне дослідження їх впливу на особистість. Запропоновано психокорекційну програму подолання внутрішньої конфліктності педагогів у ситуації психосоматичних розладів для учасників освітнього процесу, які містили комплекс тренувальних вправ, спрямованих на підвищення психологічної культури, розвиток самопізнання, самоактуалізацію, вдосконалення рефлексивних характеристик особистості педагога та передбачала ополодіння прийоматми довільної психічної і психофізичної саморегуляції стану.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Візнюк, Інесса Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 82081
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя