Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 81'23/К 17
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК : 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спонтанне мовлення--мовленнєва діяльність--розвиток--мотив--інтенція--цілеутворення--внутрішнє програмування--граматичне структурування
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бігунов Д.О.
Назва : Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 40-46 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
УДК : 159.922.8.019.4:[159.964.21:81]
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва поведінка--конфліктна взаємодія--старшокласники--конфліктна комунікаційна ситуація--дискомфорт--непорозуміння--контекст--успішне спілкування--комунікативна інтенція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню конфліктної комунікативної взаємодії. Зазначається, що однією з форм взаємостосунків старшекласників стає міжособистісний конфлікт, який виникає за умови складності досягнення несумісних, протилежних інтересів, цінностей та потреб, покладених в підгрунтя їх взаємодії. Для виокремлення типів мовленнєвої поведінки учнів у старшому шкільному віці з огляду на причини конфлікту, спрямованість комунікативної інтенції, тощо, перш за все, було визначено психологічні ознаки конфліктної взаємодії. Це зробило можливим виокремити та охарактеризувати типи мовленнєвої поведінки старшокласників
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/А 43
Автор(и) : Міщук, Сергій Сергійович
Назва : Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 170-184 (Шифр 615.34/А 43-248587612)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-183 (15 назв)
УДК : 364.62-47-058.6(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): консультативна психологія
психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотравма--процесуальний характер психотравми--чинники психотравми--наслідки психотравми--негативні переживання--долаюча інтенція--подолання психотравми--посттавматичне зростання
Анотація: У статті здійснено аналіз основних підходів до розуміння феномену психотравми. Викладено міркування щодо процесуального характеру дитячих психотравм та визначено основні етапи цього процесу. Сформульовано визначення понять "психотравма" з огляду на її процесуальну природу та "долаюча інтенція"
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/К 31 рукописний текст
Автор(и) : Качан , Тетяна Миколаївна
Назва : Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 37.013+37.091.33-027.22:130.12
ББК : 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Гуманність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позиція--гуманістична позиція--діалогізм--діалогічна інтенція--спрямованість особистості
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 64521
Кількість відвідувачів 1170
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя