Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ґендерна ідентифікація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6-053.6]:/Ч-58-449296980 рукописний текст
Автор(и) : Чіп, Руслана Степанівна
Назва : Психологічні чинники становлення ґендерної ідентичності старших підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Примітки : Бібліогр.: с. 16-18 (18 назв)
УДК : 159.922.6-053.6]:159.922.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ґендерна ідентичність--ґендерна ідентифікація--старший підлітковий вік--психологічні чинники--рівні розвитку--етапи становлення ґендерної ідентичності--програма розвитку ґендерної ідентичності
Анотація: Дисертація присвячена проблемі становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Ґендерна ідентичність визначається як інтегративне особистісне утворення, що включає систему когнітивних уявлень, ціннісних ставлень та взаємодій статей і відображає суб’єктну позицію підлітка у прийнятті, засвоєнні і відтворенні моделей статеворольової поведінки у сфері традиційної та еґалітарної культур. У стуктурі ґендерної ідентичності виокремлено когнітивний, емоційно-оцінювальний та поведінковий компоненти, критерії, показники, рівні розвитку та етапи становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Визначено та обґрунтовано психологічні чинники її становлення: активізація усвідомлення себе як носія ґендерної культури, розширення системи особистісних цінностей еґалітарними орієнтирами, розвиток позитивного ставлення до себе та до іншої статі, розвиток рефлексивності у міжстатевій взаємодії, активізація суб’єктного потенціалу у виборі ґендерної поведінки. Розроблено та апробовано програму розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків. Виявлено якісні зміни у розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків, що свідчить про ефективність реалізованої програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 6503
Кількість відвідувачів 489
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя