Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Дошкільники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : [159.922.7:316.34/С 13-201550 рукописний текст
Автор(и) : Савченко, Юрій Юрійович
Назва : Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім`ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : [159.922.7:316.346.32-053.4]:316,362](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна стать
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна стать--статева ідентичність--батьківсько-дитячі стосунки--статево-рольова поведінка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано шляхи вирішення проблеми становлення психологічної статі дітей дошкільного віку у психологічній та педагогічній літературі. В дослідженні уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено, взаємозв"язок мід рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім"ях. На підставі отриманих результатів щодо взаємозв"язку між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у сім"ях виділено підгрупи респондентів. Згідно з їх якісною характеристикою обгрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру. В результаті експериментальної роботи підтверджено ефективність запропонованої програми і доведено доцільність її використання в освітній діяльності установ для дітей дошкільного віку. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані у практиці роботи ДНЗ і вищих педагогічних навчальних закладів як навчально-методичний матеріал під час викладання дисциплінз фахової підготовки студентів, які навчаються за такими напрямками: "Дошкільна освіта", "Практична психологія" та "Соціальна педагогіка".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописний текст
Автор(и) : Ригель, Олеся Володимирівна
Назва : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/В 13-549874 рукописний текст
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-186.
УДК : 159.922.73-053.4+159.955.1:165.243 + 159.922.73-053.4 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова інформація--розуміння--суб`єктивні орієнтири--конструювання образів-понять--аналогізування--комбінування--творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72-053.4/В 61 рукописний текст
Автор(и) : Войтко, Леонід Федорович
Назва : Особливості формування доведень у дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 1970
Кільк.характеристики :154 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський державний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-154.
УДК : 159.922.72-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування доведень
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--аналітичне мислення--мислення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.75-053.4/П 14 рукописний текст
Автор(и) : Палій, Анатолій Андрійович
Назва : Особливості статеворольових уявлень дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-179.
УДК : 159.922.75-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Статеворольова поведінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маскулінність--статево-рольова орієнтація--фемінінність--андрогінність--статево-рольові уявлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене комплексному теоретичному й експериментальному вивченню особливостей статеворольових уявлень дітей, вихованців дитячих садків. Розкрито їх обумовленість загальною ситуацією особистісного розвитку протягом дошкільного віку. Показано взаємозв'язок даних уявлень з процесом формування психологічної статі в онтогенезі. Розширені й поглиблені наукові знання про формування психологічної статі дітей дошкільного віку, місце і значення статеворольових уявлень у цьому процесі. Виявлені й уточнені особливості даних уявлень у хлопчиків і дівчаток протягом вікових періодів шкільного дитинства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописний текст
Автор(и) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Назва : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.75-053.4:/П 19-055900 рукописний текст
Автор(и) : Пасічник, Алла Володимирівна
Назва : Розвиток етичних уявлень дітей дошкільного віку засобами художньої літератури : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :218 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-196.
УДК : 159.922.75-053.4:17:82-042.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Етичні уявлення
Вікова психологія-- Дошкільники
Дескриптори:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етичні уявлення--дошкільники--моральний розвиток--психологічній аналіз художньої літератури--професійна підготовка педагогів
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розвитку етичних уявлень у старших дошкільників. Розроблена модель психолого-педагогічної технології розвитку етичних уявлень дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, апробовується ця технологія на практиці. Визначено психолого-педагогічні умови підвищення ефективності впливу художньої літератури на розвиток етичних уявлень старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 2751
Кількість відвідувачів 282
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя