Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Діти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.913:616-036.8/Л 82-991396 рукописний текст
Автор(и) : Лунгул, Ірина Володимирівна
Назва : Психологічна профілактика сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :215 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-187.
УДК : 159.913:616-036.86]:392.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейні кризи
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейна криза--дитяча інвалідність--психічне здоров'я сім'ї--фобії--виховання дитини-інваліда
Анотація: В дослідженні розроблені теоретико-методичні засади вивчення сімейних криз неприйняття батьками дитячої інвалідності. Обґрунтовані концептуальні засади експериментального дослідження.Визначені психологічні особливості сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності. Розроблена психокорекційна програма профілактики сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності та експериментально перевірено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:004/Ч-37-707329 рукописний текст
Автор(и) : Чекстере, Оксана Юріївна
Назва : Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :301 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.7+159.922.73-056.49:004 + 159.922.7 + 159.922.73-056.49:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні ігри
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): децентрація--егоцентризм--дошкільники--молодші школярі--віртуальні комп'ютері ігри--комп'ютерна депривація--залежність від комп"ютера
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.4/./М 80-248428 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Оксана Іванівна
Назва : Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-203.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісна взаємодія--міжособистісні взаємини--референтні особи--старший дошкільний вік--молодший шкільний вік--навчально-виховний комплекс--адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:61/Т 64 рукописний текст
Автор(и) : Тохтамиш, Олександр Михайлович
Назва : Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :215 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-215.
УДК : 159.98:61
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Гіперактивність
Медична психологія-- Дефіцит уваги
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча гіперактивність --імпульсивність--дефіцит уваги--психологічний супровід--тактильний контакт--ігротерапія--контакт батьків
Анотація: У дисертації розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення процесу психологічного супроводу дітей з геперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). Дається теоретичний аналіз ступеня роздробленості проблеми у медико-психологічній та педагогічній літературі. Окрема увага приділяється аналізу теорій впливу соціального оточення на розвиток гіперактивного розладу з дефіцітом уваги. Виділяються значущі чинники, які збільшують ризик формування ГРДУ у ранньому віці. Аналізуються методи психологічної діагностики, психологічної корекції і психотерапії дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з ГРДУ. Пропонується авторська методика ескалації тактильного контакту (ЕТК) та досліджується її ефективність у порівнянні з ігротерапевтичною програмою психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. В дисертації концептуально виділений та експериментально підтверджений один з найвпливовіших чинників ефективного психологічного супроводу дітей з гуперактивністю та дефіцитом уваги, яким є тактильний контакт.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.52:61/Х 46-985761 рукописний текст
Автор(и) : Химко , Марта Богданівна
Назва : Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Львів, 2010
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-195.
УДК : 159.923-055.52:616.899
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Аутизм
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--батьківське ставлення--емоційні стани--внутрішній конфлікт--психокорекційна робота
Анотація: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.761:616.7/К 67 рукописний текст
Автор(и) : Корнієнко, Вікторія Володимирівна
Назва : Особливості розвитку "образу-Я" у дітей з паталогією опорно-рухового апарату в залежності від умов соціально-психологічної реабілітації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2009
Кільк.характеристики :235 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-234.
УДК : 159.922.761:616.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Патологія опорно-рухового апарату
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-я--я-реальне--образ світу--самоставлення--рухові порушення--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей розвитку "образу-Я"у дітей із паталогією опорно-рухового апарату різного генезу залежно від умов соціально-психологічної реабілітації. За допомогою теоретичного та емпіричного дослідження обгрунтовано новий пдхід до вивчення структури та динаміки формування "образу-Я" дітей із руховою патологією різного генезу. Встановлено, що вплив даної паталогії на розвиток особистості не є чітко визначеним. Виявлено різноманітні чинники, які істотно впливають на формування гармонійоного "образу-Я" дітей із руховою паталогією, та встановлено взаємозв"язок між розвитком "образу-Я", генезом хвороби, захисно-адаптивними механізмами, типом внутрішньої картини хвороби й умовами виховання та проведення заходів соціально-психологічної реабілітації. Аналіз психологічних якостей осіб експериментальної групи дозволив визначити "образ-Я" як психологічний феномен у структурі особистості дитини підліткового віку. Розроблено диференційовану систему психокорекційних заходів для даного контингенту хворих, яка може бути використана не тільки з соціально-реабілітаційною, а й психопрофілактичною метою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.761:616.2/Ш 73-938458 рукописний текст
Автор(и) : Шмігель, Наталія Євгенівна
Назва : Психологічні особливості внутрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :227 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-216.
УДК : 159.922.761:616.248
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Бронхіальна астма
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній світ--картина хвороби--бронхіальна астма--концепт хвороби--особистісний смисл--психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей внутьрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму. Серед основних психологічних особливостей та факторів, що визначають зміст внутрішнього світу дітей з бронхіальною астмою, розглядається внутрішня картина хвороби та особлива соціальна ситуація розвитку дитину в умовах тяжкої хвороби. Для внутрішнього світу дітей та підлітків, хворих на бронхіальну астму, характерна наявність пасивно засвоєного концепту хвороби, а також позитивного та конфліктного особистісного смислу хвороби. Психологічна корекція елементів внутрішнього світу дитини з бронхіальної астмою мала на меті збільшення ефективності лікувально-відновлювального процесу й оптимізацію участі в ньому пацієнта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.955/Н 19-936514 рукописний текст
Автор(и) : Назарук, Оксана Миколаївна
Назва : Вікові особливості розуміння особистого досвіду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-202.
УДК : 159.922.6+159.955.1:165.243 + 159.922.6 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--адаптованість--особистий досвід--наратив--розуміння--особистісні якості--вікові особливості--діти--підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописний текст
Автор(и) : Куліш, Ніна Михайлівна
Назва : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-183.
УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 60474
Кількість відвідувачів 1372
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя