Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Молодші школярі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.
159.946.3+81'23
Г 61


    Головань, Ніна Олексіївна.
    Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головань Ніна Олексіївна ; наук. кер. Баєв Б. Ф. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1972. - 182 с. : табл. - Бібліогр.: с. 164-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- монологічне мовлення -- внутрішньомовна підготовка -- розвиток мовлення -- мовленнєва діяльність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баєв, Б. Ф. \науч. рук.\; Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.937+159.942]:78
С 89


    Субота, Марія Василівна.
    Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Субота Марія Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 94-106. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання музики--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційне сприймання музики -- музична діяльність -- молодші школярі
Анотація: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.31:17+159.923.32/.33
І-18


    Іванчук, Марія Георгіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування в молодших школярів моральних почуттів (у процесі навчання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванчук Марія Георгіївна ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 137 с. : табл. - Бібліогр.: с. 126-137. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мораль--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОРАЛЬ -- моральні почуття -- МОРАЛЬНЕ виховання -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- інтегровані уроки
Анотація: У дисертації розкрито психологічні механізми детермінації морального розвитку / самовідсторонення, широту поля свідомості, емоційне збагачення моральних суджень. Обґрунтовано адекватні молодшому шкільному віці виховні впливи. Розроблено психолого-педагогічні технології навчальної діяльності, спрямованої на формування у школярів моральних почуттів. Проаналізовано навчальний матеріал як фактор морального виховання школярів. Розроблено систему інтегрованих уроків як засіб оптимізації морального розвитку особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7+37.015.31:17
С 38


    Сингаївська, Ірина Валентинівна.
    Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сингаївська Ірина Валентинівна ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 149 с. : табл. - Бібліогр.: с. 123-140. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОРАЛЬ -- моральна поведінка -- прогнозування -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- прогнозування поведінки
Анотація: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.31:17
С 11


    Ставицький, Олег Олексійович.
    Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ставицький Олег Олексійович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 126,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 108-126. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
моральна вимога -- молодші школярі -- довільність поведінки -- виховна робота -- аргументований вплив -- аргументація вимог
Анотація: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.31+373.29]:331
К 60


    Колесникова, Валентина Федорівна.
    Психолого-педагогічні умови наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Колесникова Валентина Федорівна ; наук. кер. Перепелиця П. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-185. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Трудова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудової підготовки -- розгорненість послідовності дій -- характер стимульного матеріалу -- фіксація -- самостійність -- відтворення -- трудова діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено психолого-педагогічним умовам наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів. Розкрито можливості удосконалення трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів шляхом забезпечення наступності трудового навчання і виховання на граничних вікових групах; вивчена структура наступності трудової підготовки у старших дошкільників і молодших школярів; показані умови формування у дошкільників і молодших школярів розгорненості та послідовності дій та етапи перекодування інформації в оперуванні від наочної до вербальної форми; виявлені особливості процесу самостійної побудови дітьми стратегії пошукової діяльності, що проявляється в адекватному аналізі інформації або зразка для розгортання власних, тотожних заданим дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелиця, Петро Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
П 50


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поліщук Валерій Миколайович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 198 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 166-182. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Перехідний вік--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
криза 7 років -- перехідний період -- дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- спілкування з дітьми
Анотація: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.7
С 41


    Сіткар, Віктор Ілліч.
    Психологічні особливості виникнення та прояву дитячих пустощів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сіткар Віктор Ілліч ; наук. кер. Татенко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пустощі -- активність -- неадаптованість -- молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджується психологічна природа і механізм виникнення пустощів як форми активності молодшого школяра. Виявлені психологічні особливості дитячих пустощів у побутових умовах та під час навчання. Простежено вікову динаміку активності дітей. Визначено зв'язок між специфікою дитячих пустощів, їх динамікою і характером контактів з дорослим, встановлено розходження в трактуванні вчителями мотивації пустування і фактичними цілями поведінки пустунів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015.3:159.928+37.015.31:78
Ш 24


    Шаповал, Іванна Миколаївна.
    Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шаповал Іванна Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 168 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 152-168. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Сумісно-розподілена діяльність --Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
учбова діяльність -- моделювання -- сумісно-розподілена діяльність -- музикальність -- музичні здібності -- музикально-ритмічне чуття -- учбові задачі -- музикальний слух
Анотація: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
316.452.52
М 66


    Митник, Олександр Якович.
    Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Митник Олександр Якович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 170 с. : табл. - Бібліогр.: с. 132-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне спілкування -- початкова школа -- здатність до спілкування -- теорія спілкування
Анотація: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.954.4-053.5+37.015.3:159.954
Т 48


    Ткач, Руслан Вікторович.
    Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Руслан Вікторович ; наук. кер. Семенова Р. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 155-167. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча активність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Ігрова діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творча активність -- фольклорно-ігрова діяльність -- молодші школярі -- емоційна сфера -- інтелектуальні здібності
Анотація: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семенова, Рима Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.015.3:159.954
С 51


    Смольська, Людмила Миколаївна.
    Формування творчого мислення молодших школярів в процесі вивчення рідної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Смольська Людмила Миколаївна ; наук. кер. Пасічник І. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 153 с. : табл. - Бібліогр.: с. 145-153. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- молодші школярі -- ігровий контекст -- внутрішня мотивація -- уроки рідної мови
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню поняття творчого мислення, відображенню єдності операціонального і емоційного в психіці. Показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. Висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови. Показано, як зовнішній ігровий контекст запускає інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
37.015.3:159.922.7
Д 43


    Дзюбко, Людмила Віталіївна.
    Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюбко Людмила Віталіївна ; наук. кер. Бондаренко О. Ф. ; Київ. держ. лінгв. ун-т. - Київ, 2000. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рання шкільна дезадаптація -- психосоціогенез -- соціальна ситуація розвитку -- психосемантичний підхід -- каузальна атрибуція -- моделюючий тренінг
Анотація: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Олександр Федорович \наук. кер.\; Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.7-053.5+159.947
П 50


    Поліщук, Світлана Анатоліївна.
    Особливості розвитку волі в учнів молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поліщук Світлана Анатоліївна ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 220 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток волі--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- розвиток волі -- вольове зусилля -- вольові якості -- увага -- мотивація -- самооцінка
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості вольових якостей та вольового зусилля в дітей молодшого шкільного віку. З'ясовано структуру комплексу вольових якостей, встановлено симптоматику, динаміку, значущість його складових. Виокремлені основні ймовірні тенденції в розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток на основі кореляційного та класифікаційного аналізу комплексу. З'ясований ступінь впливу на особливості становлення вольових якостей та вольового зусилля таких чинників, як сила нервової ситстеми, рівень концентрації та стійкості уваги, характеристики мотиваційної сфери та самооцінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, Майя Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3:005.32]-053.5
К 95


    Кутішенко, Валентина Петрівна.
    Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кутішенко Валентина Петрівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-1177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційно-ціннісне ставлення -- учбова діяльність -- структура ставлення -- емоційна спрямованість ставлення -- динаміка ставлення -- тип ставлення
Анотація: У дисертації розкрито особливості динаміки емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності. Охарактеризовано структуру цього ставлення та особливості розвитку його компонентів. З'ясовано динаміку ієрархії основних чинників, що зумовлюють ставлення різних за модальністю типів емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності впродовж їх навчання у початковій школі. Висвітлено особливості становлення емоційної спрямованості та мотиваційних тенденцій цих типів ставлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.3:159.955.4
П 25


    Пеньковська, Наталія Михайлівна.
    Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пеньковська Наталія Михайлівна ; наук. кер. Кононко О. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : рис., табл., цв.ил. - Бібліогр.: с.161-176. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- особистісна рефлексія -- самоаналіз -- саморегуляція -- ціннісне ставлення
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.73-053.5+159.923.2:316.752
О-77


    Островська, Катерина Олексіївна .
    Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Островська Катерина Олексіївна ; наук. кер. Василькевич Х. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 187,[15] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.169-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Образ "Я"--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самооцінка -- образ "я" -- ціннісні орієнтації -- акцентуації
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Василькевич, Христина Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 21622
Кількість відвідувачів 628
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя