Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Першокласники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописний текст
Автор(и) : Гордова, Олена Валер`янівна
Назва : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :183 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5+37.016:/М 15-017121 рукописний текст
Автор(и) : Макляк М. М.
Назва : Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу : дис. ... канд. психол. наук
Вихідні дані : Київ, 1954
Кільк.характеристики :278, [2] с.
Колективи : Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 267-279.
УДК : 159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052 + 159.953.5 + 37.016:511-028.31 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Засвоєння математичних знань
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): арифметичні операції--засвоєння--першокласники--оволодіння лічбою--засвоєння арифметичних дій
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописний текст
Автор(и) : Ніщук, Галина Миколаївна
Назва : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :197 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.9:6/Т 35-874525 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :309 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-236.
УДК : 159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052 + 159.964.3 + 159.9:616.89-008.441.1 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Невротичні переживання
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невротичні переживання--самоактуалізація--невроз--психічне здоров'я--шкільна дезадаптація--психокорекція--першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.31-059.2+3/Т 86-361155 рукописний текст
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл., мал.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-204.
УДК : 37.091.31-059.2+373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спільна діяльність--ситуація невизначеності--адаптованість--групова взаємодія--психічний розвиток--особистісне становлення--молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 63965
Кількість відвідувачів 892
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя