Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Студенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
159.923.2-057.875:316.752
І-23


    Іванцев, Наталія Ігорівна.
    Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2000. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ГРУПОВА належність -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- НАСТАНОВЛЕННЯ -- АТРИБУЦІЯ -- СУБ'ЄКТ діяльності -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923-057.875:316.752+316.752
А 72


    Антонова , Наталья Александровна.
    Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталья Александровна ; науч. рук. Солодухова О. Г. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины. - Киев, 2003. - 244 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
цінність -- ціннісна орієнтація -- ієархічна структура цінностей -- спрямованість особистості -- акцентуація -- локус контролю
Анотація: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Солодухова, Ольга Георгиевна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54
Б 59


    Бідюк, Інна Аркадіївна.
    Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бідюк Інна Аркадіївна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний інтелект--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- професійний інтелект -- статеворольові особливості -- генедер -- маскулінність -- фемінність -- андрогінність
Анотація: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923-056.26-057.875
Б 24


    Барна, Мирослава Володимирівна.
    Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Барна Мирослава Влолодимирівна ; наук. кер. Сердюк Л. З. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-220. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- СТРАТЕГІя самореалізації -- студенти з інвалідністю -- психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.964.21+316.62:378-057.875
Г 37


    Герасімова, Наталія Євгеніївна.
    Внутрішньособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Герасімова Наталія Євгеніївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Адаптація--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньособистісні конфлікти -- адаптація -- студенти -- навчання -- психологічний захист
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладів (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистісних конфліктів, що дозволяє розглядати їх в якості інформативних для оцінки фазового перебігу адаптації до навчання у ВНЗ. Запропоновано комплекс психодіагностичих заходів, які диференційовано виявляють різні типи і причини зазначеного конфлікту, шляхи його розв`язання. Наводяться дані про дезадаптаційні чинники, які зумовлюють внутрішньоособистісні конфлікти. Одним із головних зовнішніх чинників труднощів адаптації до нових умов навчання студентів у ВНЗ є стресогенні ситуації, що спричиняють стани емоційного напруження. Для подолання конфліктів внутрішнього плану студенти, зазвичай, використовують механізми психологічного захисту. Запропоновано засоби подолання внутрішньоособистісних конфліктів у процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів у вигляді психокорекції під час проходження груп активного соціально-психологічного навчання (АСПН), що вцілому успішно впливає на формування адекватного "образу Я" у студентів, оптимізує зовнішні форми їх поведінки й реагування за складних ситуацій та активізує і прискорює процес їх соціально-психологічної адаптації до умов ВНЗ. Обгрунтовується теза про можливість використання отриманих даних у змісті програми підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Анотація: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.1:305]:316.48
Д 69


    Дорошенко, Наталія Миколаївна.
    Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Нац. техн. ун-т України (КПІ). - Київ, 2003. - 205, [20] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Гендер--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ГЕНДЕР -- СТАТЕВОРОЛЬОВА ідентичність -- симптомокомплекс маскумінності/фемінності -- андрогонія -- ГЕНДЕРНА просвіта
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню гендерної детермінації вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише в разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну просвіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольвих настановлень щодо власної поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.32-057.875
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологія духовного становлення студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 428 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 335-390. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Духовний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ДУХОВНе становлення -- ДУХОВНІСТЬ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ДУХОВНІ ЦІННОСТІ -- РЕЛІГІЙНА свідомість -- студенти внз
Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми духовного становлення особистості. Розроблена авторська модель духовності особистості в юнацькому віці. Запропонована система психолого-педагогічних вправ, спрямованих на сприяння духовному становленню особистості. Досліджено процесуальні аспекти духовного становлення особистості в контексті проблематики розвитку особистості в юнацькому віці. Розроблено та апробовано програму духовного становлення особистості студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378-057.875:37.015.311]:001.895
З-13


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завірюха Валентина Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 290 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самозростання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійне самозростання -- МОТИВАЦІЯ навчання -- САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ -- інноваційні технології навчання
Анотація: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
378.015.3:005.32
З-27


    Занюк, Сергій Степанович.
    Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Занюк Сергій Степанович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 190 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ -- розвиток мотивації -- особистісна причиновість -- МОТИВАЦІЙНИЙ тренінг -- студенти
Анотація: Робота присвячена вивченню структури мотивації учіння та умов її ефективного формування у студентів вищих навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, який забезпечується розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутровення, динаміка когнітивного компоненту мотивації. Встановлено статистично значуще зростання у студентів в ході психотренінгу показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнавального, соціального престижу, досягнення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 53010
Кількість відвідувачів 1961
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя