Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Генетична психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-140 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/Т 30
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Бацилєва, Ольга Валеріївна, Каплуненко, Ярина Юріївна, Луньов, Віталій Євгенійович
Назва : Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єк­тів освітнього простору в парадигмі генетичної психології : Електроний ресурс
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :225 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-44-9: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетична психологія--екзістенціально-аналітичний підхід--методологія дослідження--соціальні виміри--освітній простір--особистість--взаємодія--парадигма генетичної психології--екзістенціальна тривога--контекстуальність--стресостійкість особистост
Анотація: У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мурзенкова О. Ю.
Назва : Психологічні особливості свідомого сприймання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 108-117 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
УДК : 159.937.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діапазон сприймання--"пляшкове горло" уваги--емоції--суб'єктивність відчуттів--психологічна прийнятність
Анотація: У статті розкривається проблема об'єктивності відчуттів і перцептивного сприймання. Свідомий досвід кожної людини унікальний і формується через відчуття та сприймання. Сенсорні пороги аналізаторів, селективна увага і мінливий емоційний фон формують унікальну для кожної особистості картину світу. Отже постає питання, чи доцільно говорити про об'єктивність, якщо кожна людина живе в світі унікальних відчуттів, для неї реальніших, ніж відчуття іншої людини.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мар'яненко Л. В.
Назва : Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самодетермінація--самореалізаційний потенціал особистості--особистісний потенціал--сприятливі і несприятливі умови самодетермінації--блокада самореалізації--діагностика самодетермінації і самореалізації--кореляційний і факторний аналіз даних--якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Анотація: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Преснякова Л. В.
Назва : Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 128-137 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне спілкування--професійно-психологічний тренінг--інформаційно-смисловий компонент--діагностичний компонент--корекційно-розвивальний компонент--експериментальна перевірка
Анотація: У статті охарактеризовано психолого-організаційну технологію підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні та наведено результати експериментальної перевірки її ефективності. Визначено структуру, мету та основні завдання психолого-організаційної технології, способи реалізації їїдіагностичного, інформаційно-смислового та корекційно-розвивального компонентів. За результатами експериментальної перевірки ефективності психолого-організаційної технології підвищення компетентнослі дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні встановлено його ефективність. Зазначену психолого-організаційну технологію визначено одним із важливих чинників успішної професіоналізації дільничних інспекторів прикордонної служби.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Перепелиця А. В.
Назва : Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 117-127 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--сім'я--особистість--фізичне насильство--психологічне насильство--психологічна допомога
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми насильства в сім'ї та можливих психічних порушень розвитку дитини. Окреслено особливості фізичного насильства як психотравмуючого фактора. Визначено недостатність статистичних даних та наукових досліджень, пов'язаних з оцінкою програм для виявленні і профілактики насильства в сім'ї. Охарактеризовано поняття фізичного та психологічного насильства. Встановлено, що фізичне насильство негативно впливає на формування особистості, а порушення, які виникають після, зачіпають усі рівні людського функціонування та призводять до стійких особистісних змін, які перешкоджають здатності дитини реалізувати себе в майбутньому. Представлено рекомендації щодо поліпшення критичної ситуації в країни стосовно насильства над дітьми в сім'ї.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клименко І. В.
Назва : Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 64-74 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курсанти--працівник поліції--програма психологічного супроводу--період підготовки--саморегуляція--самоорганізація
Анотація: Виявлено значущі показники за шкалами "Планомірність", "Фіксація" і "Самоорганізація" серед досліджуваних груп курсантів, майбутніх працівників поліції, у межах проходження ними програми психологічного супроводу в період професійної підготовки. Встановлено, що курсанти з високим рівнем саморегуляції, яких біло залучено до програми, характеризуються більш високим рівнем самоорганізації щодо тактичного планування свого робочого і особистого часу, цілеспрямованістю та наполегливістю в досягнені намічених планів. Що стосується курсантів із низьким рівнем саморегуляції, яких не було залучено до програми психологічного супроводу, визначено, що вони характеризуються меншою гнучкістю й схильністю залишити розпочату справу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Каліщук С. М.
Назва : Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 55-64 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
УДК : 159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне консультування--інтегративний підхід--системне моделювання--система--елемент--стан--зв'язок--атрактор--точка біфуркації--смисл--парадоксальний смисл
Анотація: У статті розглянуто необхідність створення інтегративних моделей психологічного консультування, які дозволили б вирішувати завдання ефективного пристосування різноманітного операційного інструментарію, накопиченого в різних напрямах психологічного завдання та практики в галузі надання психологічної допомоги. Концептуалізовано метод "системного моделювання енерго-інформаційних процесів О. В. Зелінського" як приклад електико-інтегративного психологічного консультативного підходу, Описано його філософські, природно-наукові та психологічні джерела, основні поняття, головні особливості, діагностичні та трансформаційні методи, визначені психотерапевтичні можливості.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лелюх-Степанчук О. О.
Назва : Емоційний інтелект як проблема психологічної науки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 83-92 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
УДК : 159.925:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційний інтелект--афект--емоційна уява--емоційне мислення
Анотація: Стаття присвячена проблемі місця феномена емоційного інтелекту в структурі особистості. Обгрунтовано основні теоретичні підходи до визначення емоційного інтелекту. Стаття містить аналіз досліджень даного поняття. Проаналізовано передумови виникнення поняття "емоційний інтелект" в психологічній науці. Викладено погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на визначення даного феномена. Досліджено ключові характеристики емоційного інтелекту, зокрема: здатність до управління емоціями, здатність до саморегуляції емоційними станами, емоційна обізнаність та емпатія. Доведено, що емоційний інтелект відіграє визначну роль у становленні особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кормишев М. В., Медянік Г. А.
Назва : Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 74-82 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--види та якості мотивації учіння--рівні сформованості мотивації--ієрархічність та структурність мотивів
Анотація: У статті проаналізовано проблему дослідження структури мотивації учіння молодших школярів. У ході дослідження було визначено методологічні підвалини цієї проблеми, типи учбових мотивів. У практичному плані визначено психодіагностичний інструментарій психологічного дослідження, що дозволить створити наукову основу для ефективного дослідження мотивації учіння молодших школярів. За допомогою психологічного аналізу були визначені теоретичні принципи цієї проблеми. Таким чином, мотивація учіння залишається важливим фактором у розвитку мотиваційної сфери молодших школярів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пушкарська Л. П.
Назва : Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 137-146 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
УДК : 159.932
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сурпопсихологія--психологічна допомога--діти з вадами слуху--психологічна консультація батьків--корекційна робота--інтеграція--інклюзивна освіта--компенсація
Анотація: У повсякденному житті ми часто зустрічаємо таке поняття, як "психологічна допомога". проходячи етапи свого розвитку від дитини до дорослого, людина, час від часу, потребує психологічної допомоги. Джерелом такої допомоги можуть бути як батьки, друзі, так і фахівці, що спеціалізуються на вивченні та практичному використанні психології людини. Автор статті звертає увагу на психологічну допомогу дітям з вадами слуху. Йдеться про психологічну допомогу таким дітям, бо вони обмежені в одному з найважливіших людських аналізаторів - слуху. В статті надана інформація про стан психологічної допомоги дітям з порушенням слуху, що проживають в Україні; акцентується увага на особливостях психологічної допомоги та її важливості для всебічного розвитку дитини.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 150/Б 72
Автор(и) : Боулби, Джон
Назва : Привязанность
Паралельн. назви :Attachment
Вихідні дані : Москва: Гардарики, 2003
Кільк.характеристики :477, [3] с.
Серія: Серия "Pychologia Universalis": основана издательством "Гардарики" в 2000 году
Примітки : Библиогр.: с. 419-432
ISBN, Ціна 5-8297-0138-3: 40.00 грн.
УДК : 159.922-043.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- людина
Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прихильність до матери--генетична психологія--психологія розвитку--людина
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Яблонський А. І.
Назва : Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК : 159.98:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза--професійно-педагогічна діяльність--показники--особистісні характеристики педагогів--типи освітніх середовищ
Анотація: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Анатольєва О. І.
Назва : Мотивація навчальної діяльності курсантів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 5-14 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 11-13 (11 назв)
УДК : 37.015.3:351.741
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--навчальна мотивація--мотивація навчальної діяльності--мотивація досягнення успіху--структура навчальної мотивації курсантів
Анотація: Для ефективної організації освітнього процесу важливе розуміння структури, механізмів та умов розвитку мотивації навчання. Мотивація курсантів має свої особливості, оскільки навчання поєднується зі службовою діяльністю. За результатами дослідження навчальної мотивації курсантів було встановлено, що в структурі мотивації абсолютну перевагу має внутрішня мотивація, а саме мотиви, в основі яких лежить потреба в компетентності та пізнанні. Внутрішня мотивація підтримується зовнішньою: досягти поваги батьків та викладачів, бути прикладом для однокурсників, успішно складати іспити тощо. Мотиви досягнення успіху переважають над мотивацією уникнення невдач. Навчальна мотивація курсантів пов'язана з їх головними цінностями: цікава робота та упевненість в собі, пізнання та розвиток. Знання структури мотивації курсантів дозволяє розробити систему методів оптимізації навчання.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 34
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020
Кільк.характеристики :332 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 37.015.3+159.922+159.9:61](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Мотивація навчальної діяльності курсантів/ О. І. Анатольєва. Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка/ М. Ф. Бабій. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень/ О. М. Брик, М. С. Кочаровський. Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості/ І. А. Вольгемут. Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці/ В. В. Герасименко. Копінг-стратегії стресу матерів дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності/ Н. А. Гончаренко. Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді/ С. Л. Горбенко. Психологічний статус онкохворої людини/ Н. О. Євдокимова, О. М. Раткогло. Психологічний супровід спортсменів підлітково-юнацького віку/ Н. О. Євдокимова, Н. В. Тарасова. Професійне самовизначення старших підлітків/ Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом/ Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу/ Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич. Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін/ О. В. Лавренко. Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти/ Г. М. Матвієнко. Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі/ В. В. Пітулей. Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства/ А. Д. Порхун, О. М. Власова-Чмерук. Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери/ О. Б. Сіраковська. Визначення типу особистості студентів-медиків як адаптаційного потенціалу для формування майбутніх лікарів/ Н. Я. Синявська. Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі/ Н. В. Слободяник. Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів/ І. М. Степаненко. Наукові інтерпретації феномена співзалежної поведінки/ Д. Д. Сушко. Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій/ Ю. О. Тептюк. Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів/ Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності/ Н. А. Терновик. Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості/ В. В. Турбан. Дослідження вільного часу курсанта в період підготовки у вищому військовому навчальному закладі/ М. Р. Цимбал.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Слободяник Н. В.
Назва : Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна взаємодія--психолого-педагогічна взаємодія--ефективна взаємодія--освітній простір--розвивальна освіта--психологічний контакт--суб'єкт проектування
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Радзевілова О. В.
Назва : Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 146-156 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
УДК : 159.923:343.914
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча злочинність--мотиви насильницьких злочинів--мотиваційна сфера злочинців
Анотація: Статтю присвячено дослідженню мотивів скоєння насильницьких злочинів та особливостей мотиваційної сфери жінок, які вчинили насильницькі злочини та пройшли судову експертизу за період 2010-2016 рр. Для мотиваційної сфери жінок, які скоїли злочини безпосередньо проти життя та здоров'я особи, характерне переважання інтересів: у побутовій сфері, їхня практична орієнтованість, соціально-позитивна спрямованість та сімейна орієнтація, розважального плану, вживання психоактивних речовин. У мотиваційній сфері жінок, які вчинили злочини з додатковим об'єктом злочинних посягань - життя та здоров'я особи переважали інтереси: розважального плану, практична орієнтованість, вживання психоактивних речовин, побутової спрямованості.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чулкова К. О.
Назва : Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 179-186 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асертивна поведінка--риса--ділові переговори--психологічні аспекти--принципи ведення ділових переговорів
Анотація: У статті висвітлюється питання асертивної поведінки особистості як риси, яка необхідна для результативної діяльності людини в процесі взаємодії з іншими людьми. Ця риса є актуальною в сучасних умовах, коли успіх взаємин між людьми під час переговорів залежить від їхньої впевреності в собі, ініціативності, наполеглевості, інергійності, відпрацьованого вміння вести переговори та певних індивідуально-психологічних особливостей особистості. Виділяється п'ять основних аспектів асертивної поведінки, а також акцентується увага на невідповідності поведінки учасників взаємин шести основним принципам асертивної поведінки під час ведення ділових переговорів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Федосова Л. О.
Назва : Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 167-178 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
УДК : 159.97:316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): залежність--співзалежність--агресивність--психокорекція
Анотація: Дослідження присвячено висвітленню проблеми феномена співзалежності та особливості жіночої агресивної поведінки як негативних змін особистості внаслідок тривалого спілкування з залежними. Здійснено аналіз поглядів науковців щодо поняття "співзалежність", теоретико-емпіричних досліджень психологічних особливостей жінок із співзалежністю, зокрема особливостей агресивної поведінки. Це є важливим аспектом, адже проблеми з проявом та усвідомлення агресивності співзалежними жінками призводять до неконтрольованих форм прояву агресивної поведінки, і, відповідно, дезадаптації в сімейних стосунках. Визначено характеристики, спільні для всіх співзалежних людей, це: низька самооцінка, надмірна турбота про інших, заперечення та витіснення, контроль, слабкі межі особистості, невизначені уявлення про себе, відсутність чіткої самоідентифікації, гнів, страх, невпевненість, самотність, сором, неконтрольована агресія, замкнутість, апатія, ігнорування своїх потреб, нехтування собою, проблеми спілкування, проблеми в інтимному житті, депресивна поведінка, суїцидальні думки тощо. Співзалежні вибудовують такі взаємини, які перешкоджають одуженню залежного. Отже для психокорекції залежності необхідна психокорекційна робота зі співзалежними. Виявлення ефективних методів упровадження світової практики корекції співзалежної поведінки є актуальною перспективою подальших наукових пошуків.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Тертична Н. А.
Назва : Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 215-225 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття провини--індекс почуття провини--індивідуально-психологічні особливості почуття провини--темпераментальні властивості особистості--діагностика індивідуально-психологічних особливостей почуття провини--особистість медичного психолога
Анотація: Розглянуто основні підходи до визначення почуття провини. Проаналізовано складові почуття провини. Обгрунтовано програму констатувального етапу дослідження індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Розглянуто методики проведення емпіричного дослідження. Представлено загальну характеристику досліджуваних. Презентовано результати константувального експерименту індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Отримані емпіричні дані, результати їхньої обробки та аналізу покладено в основу розробки програми спеціальної підготовки студентів - майбутніх лікарів-психологів.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сміла Н. В.
Назва : Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 204-215 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні лікарі--професійна діяльність--готовність до діяльності--майбутні фахівці--структура готовності--багатокомпонентна модель
Анотація: У статті представлено результати дослідження розвитку компонентів готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності в період навчанння в університеті. Показано, що готовність до професійної діяльності являє собою складне інтегративне утворення, що відображає рівень розвитку професійно важливих якостей та здібностей фахівця. Показано авторську модель готовності лікаря до професійної діяльності, що включає в себе такі компоненти: професійно-інтелектуальний, комунікативний, вольовий, моральний, динамічний, нервово-психічний. Показано, що всі показники компонентів психологічної готовності до професійної діяльності активно розвиваються в процесі навчання в університеті, що забезпечує необхідний рівень готовності на початку професійної діяльності.
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шаркова С. Ф.
Назва : Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 233-241 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
УДК : 159.923:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--міжкультурна компетенція--навчання іноземній мові--полікультурна група студентів
Анотація: У статті розглядаються значення термінів "компетенція" та "компетентність", що є ключовими поняттями в рамках компетентнісно-орієнтованого підходу, запропонованого в сучасній системі освіти. Автором підкреслюється важливість урахування полікультурного аспекту в навчальному процесі, зокрема розглядається програма розвитку міжкультурної компетенції особистості в ході оволодіння навичками іноземної мови. Представлені результати дослідження рівня розвитку міжкультурної компетенції студентів, що навчались у контрольних та експериментальних групах.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаський А. В.
Назва : Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 225-233 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
УДК : 005.32:005.642
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спільна діяльність--групова активність--командна діяльність--синергетичний ефект--командна взаємодія--колективний суб'єкт--командна мета
Анотація: У статті розглядаються психологічні особливості командної діяльності у сфері управління, аналізуються її основні ознаки і критерії. Відмічено, що важливим якісним - утворенням командної діяльності виступає синергетичний ефект. Розглянуті основні психологічні характеристики, що дозволяють добитися команді злагодженої взаємодії. Основний акцент робиться на тому, що саме в команді розподіл праці набуває форм, відмінних від звичайної організації. Професійні обов'язки в команді розподіляються адекватно здібностям і компетентностям виконавців в залежності від складності виконуваної діяльності
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Работа Т. О.
Назва : Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 174-180 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
УДК : 159.913:364.628
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров'я--система--психіка--населення--профілактика
Анотація: У даній роботі розглянуто питання здоров'я, як системного поняття, а також висвітлено критерії психологічного здоров'я. Акцентовано увагу на вплив культури, виховання та ЗМІ на сприйняття та відношення до індивідуального психологічного здоров'я і здоров'я загалом. Висвітлено фактори, що формують здоров'я людини. Зазначено, що збереження здоров'я та повноцінного життя громадян є однією з найважливіших цілей світової спільноти, відображених у засадах європейської політики "Здоров'я 2020: основи Європейської політики в підтримку дій держави і суспільства в інтересах здоров'я і благополуччя". Висвітлено три рівні опису цінності "здоров'я". Акцентовано увагу на тому, що в міру росту добробуту населення, задоволення його природних первинних потреб, відносна цінність здоров'я усе більше буде зростати. Зазначено, що психологічний рівень здоров'я обумовлений психічними особливостями людини, можливостями забезпечити і подолати хворобу, способом життя і розуміння того, що здоров'я це не тільки стан організму, але й стратегія життя
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Просандєєва Л. Є.
Назва : Особливості соціальної роботи з літніми людьми
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 166-173 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-173 (10 назв)
УДК : 159.923+316.61+73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ейджизм--соціалізація особистості--ціннісне "я" особистості--життєва криза--самоцінність особистості--психологічний супровід
Анотація: У статті висвітлюються основні аспекти соціальної роботи з літніми людьми в процесі соціалізації, обгрунтовуються основні види психологічної підтримки людей похилого віку, що дасть можливість допомогти їм адаптуватися до складного етапу в житті, а також розв'язати деякі особистісні проблеми, які виникають на цьому етапі
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Слободяник Н. В.
Назва : Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 191-204 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--суб'єкт освіти--особистісний розвиток--самоактуалізація--особистісний смисл
Анотація: Представлено теоретико-методологічне обгрунтування можливостей для самоактуалізації учнівської та студентської молоді в умовах сучасного учнівського простору. Зазначено, что простір учнівських можливостей - це насамперед, проблема усвідомлення нових вимірів сенсу, які невблаганно та закономірно входять у сучасне життя. Наголошено, що принциповою особливістю сучасної освітньої системи повинно стати створення умов, які сприяють розвитку пізнавальної активності, ініціативності, автономності, формуванню здатності до творчої самореалізації та самоактуалізації української молоді. Окреслено основні ознаки та функції освітнього простору, одна з яких - формування особистісних смислів у суб'єктів освіти. Знайдений (відкритий) молодою людиною особистісний смисл стає детермінантою її активності для вияву і розвитку себе, своїх можливостей і здатностей. Підкреслено, що особливою сензетивністю до смислотвірної діяльності вирізняється юнацтво (старший шкільний вік та власне юність). Розкрито сутність особистісного розвитку та ролі в ньому самоактуалізації як кінцевого етапу смислотвірної діяльності та процесу вияву і реалізації можливостей особистості. Здійснено аналіз феномена самоактуалізації, що дозволило вважати його внутрішньою активністю суб'єкта, спрямованого на трансформацію потенційного в актуальне, здатності в дію, отримання знань до їхнього втілення, творчість в іновацію тощо. Результат такої активності становлення людини як суб'єкта власної життєдіяльності.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Синявська Н.
Назва : Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 181-190 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
УДК : 378.1:61-057.875:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--емоційність--навчальний процес--студенти
Анотація: У результаті проведеного опитування студентів-медиків за допомогою соціальних мереж та статистичної обробки отриманих даних нами було визначено середній ступінь емоційності серед студентів медичного університету ім. О. О. Богомольця. Встановлено, що у студентів другого курсу переважає результат, який складає 9 балів, що свідчить про верхню межу середнього рівня емоційності. Нами були запропоновані методи зниження рівня емоційності і, відповідно, напруженості, виникнення якої призводить до погіршення навчального процесу і заважає успішній співпраці студентів та викладачів.
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Юрченко-Шеховцова Т. І.
Назва : Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 241-249 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
УДК : 159:340.132.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правосвідомість--компоненти правосвідомості--правова інтуїція--соціальна установка--правові емоції--совість--самоконтроль--ціннісні орієнтації--вольова спрямованість
Анотація: У статті представлено аналіз різних підходів щодо кількісного та якісного змісту компонентів правосвідомості особистості. Акцентовано увагу на положенні психологічної науки про єдність свідомості та діяльності. У процесах діяльності спілкування та взаємодії у суспільстві та групі особистості формується особливе психологчне утворення - важливий компонент внутрішнього світу особистості, інтегративна система внутрішніх регуляторів поведінки людини. У статті правосвідомість розглядається як предмет психологічної науки. Автором здійснено спробу надати психологічну характеристику основних компонентів правосвідомості особистості, які в свою чергу визначаються згідно з основними функціями правосвідомості.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бондаренко Н.П., Бондаренко Н. П., Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Назва : Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 25-37: табл. (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв)
УДК : 618.39-06:616.89-008]-07-084
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний стан--вагітність--пологи--післяпологовий період--синдром втрати плода--психотравма--психічні розлади--діагностика--скринінг--профілактика--корекція
Анотація: У роботі вивчаються особливості психічного стану та його порушень у допологовий період, пологах та післяпологовий період у жінок, що втратили плід або таких, що мають високий ризик втрати плода та отримали інформацію про надмірно низьку масу тіла в їхньої майбутньої дитини. Значна увага в досліджені приділяється жінкам, що вже мали психічні порушення та важкі психічні розлади в минулому, динаміці психічних порушень унаслідок можливої або реальної втрати у цієї категорії вагітних і породіль. У роботі визначені також основні чинники ризику розвитку психічних порушень при можливому синдромі втрати плода, розглядається важливість здійснення вчасного скринінгу, профілактики та корекції розладів психіки при синдромі втрати плода або наявності ризику народження нежиттєздатної дитини та/або дитини з надмірно низькою масою тіла, роботі з родичами цієї категорії жінок для їхньої вчасної підтримки та адекватної взаємодії з породіллею. При аналізі результатів дослідження обгрунтовується необхідність розширення та вдосконалення служби медичних психологів на базі перинатальних центрів, пологових будинків та інших пологомічних закладів усіх рівнів з метою зниження ризиків патологічних пологів та пологового травматизму внаслідок несприятливих екзоненних та ендогенних психологічних впливів.
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Барко В. І., Дубова І. О., Барко В. В.
Назва : Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 14-25 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна поліція--професіографічні дослідження--професіограма--психодрама--психологічний відбір--професійна придатність
Анотація: Стаття присвячена проблемі розробки теоретичних засад і методичного інструментарію проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України. Викладено теоретичні основи і внутрішню структуру процесу професіографічного дослідження, розкрито можливості використання деякиї методів і засобів професіографічного дослідження для розробки сучасних професіограм. У статті показано, що усебічне професіографічне вивчення різних видів професійної поліцейської діяльності є необхідною передумовою розв'язання проблем, пов'язаних із ефективністю використання кадрового потенціалу, оптимізацією відбору до поліції найбільш придатних кандидатів, підготовки та перепідготовки кадрів, раціоналізацією праці, зниженням травматизму тощо.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гусєв І. М.
Назва : Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіапрактика--практика--психологічні особливості--воєнний конфлікт--медіаконтент
Анотація: У статті наведено дані емпіричного дослідження, яке виявило базові особливості взаємодії спільноти з медіапрактиками. Продуктивні особливості характеризуються раціональним використанням медіапрактик та емпатійним ставленням до внутрішньо переміщених осіб, а також споглядальною позицією, що проявляється у використанні різноманітних медіапрактик для накопичення інформації та в нейтральній оцінці медіаконтенту, що споживається. Зміст особливостей взаємодії з деструктивними проявами визначається патерналістським ставленням до медіаконтенту, його хаотичним споживанням, негативним ставленням до переселених осіб і перекладанням відповідальності на державні інституції. Проміжна особливість взаємодії з медіапрактиками полягає в емоційно-інтуїтивній позиції, що виявляється в інтуїтивному пошуку й взаємодії з медіаконтентом, а ставлення до соціально-політичних подій у країні грунтується на емоційних факторах (співпереживання, співчуття, жаль).
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-140 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 67944
Кількість відвідувачів 927
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя