Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Загальна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 955
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яценко, Т. С.
    Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки [Текст] / Т. С. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) -- архаїзми -- глибинне пізнання -- імпліцитний порядок -- логічне мислення -- паралогічне мислення -- психологічні захисти
Анотація: У статті Т.С. Яценко "Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки" представлено теоретико-методологічні узагальнення практики глибинного пізнання психіки. Розробка методу активного соціально-психологічного пізнання (далі АСПП) заснована у вісімдесятих роках ХХ ст. і триває до сьогодні. В основу покладено апробовані результати глибинно-корекційної практики, що реалізується в групах АСПП. Метод розвивається в двох напрямках: як глибинно-корекційна практика, так і основа для наукових узагальнень пізнання психіки на засадах аналізу стенограм. Останнє дало змогу нам визначити провідні закони, що стосуються функціональних характеристик психічного в його цілісності (свідоме/несвідоме), що підкорено закону позитивної дезінтеграції психіки учасників АСПП і вторинної її інтеграції на більш високому рівні психічного розвитку суб'єкта". Зміст статті подає: відомості про "психологічні захисти" в організації функціональних характеристик психіки; два різновиди захистів - базові та ситуативні"; науково обгрунтовано і відображено в "моделі внутрішньої динаміки психіки", яка доповнена підструктурою "імпліцитний порядок", що об'єднує інтереси як свідомої так і несвідомої сфер психіки (символізує інь-янь). В останні два роки ми увели категорію "архаїчний спадок психіки" та розкрили його мотиваційно-енергетичний потенціал. Наукове дослідження архаїчних передумов спонтанної активності суб'єкта відкриває нові перспективи глибинного пізнання психіки людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- зміни особистості -- професійно важливі якості -- самооцінка -- самовдосконалення -- самоактуалізація -- особистісний розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України в процесі навчання. Виділені детермінанти зміни особистості майбутніх працівників ДПС: біологічні чинники, психологічні чинники, соціальне середовище.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

3.
159.955.4+159.944.4-049.65](043.5)
Я 76


    Ярош, Ніна Сергіївна.
    Саногенне мислення як чинник стрес-долаючої поведінки особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. С. Ярош ; наук. керів. Н. І. Кривоконь ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Київ, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 19-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- саногенна рефлексія -- стрес-долаюча поведінка -- копінг-стратегії
Анотація: Дисертацію присв ячено проблем і вивчення саногенного мислення як чинника, що може впливати на ефективність, адаптивність та конструктивність стрес - долаючої поведінки особистості. Визначено та систематизовано дослідження, які вказують на позитивний вплив освоєння особистіст ю навичок саногенної рефлексії та мислення. За допомогою формувального експерименту доведено, що висока розвиненість навичок саногенного мислення призводить до використання копінг - стратегій, що направлені на вирішення задач та позитивну переоцінку ситуації . Підкреслюються можливості саногенного мислення у зниженні дії психологічного стресу. Запропоновано мобільний додаток «Саногенне мислення», який дозволяє розвивати навички саногенного мислення регулярно, мобільно та в доступному варіанті. А також розкрит о зміст навчального курсу «Саногенне мислення: теорія та практика".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кривоконь, Наталія Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
159.955.4+159.944.4-049.65](043.5)
Я 76


    Ярош, Ніна Сергіївна.
    Саногенне мислення як чинник стрес-долаючої поведінки особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. С. Ярош ; наук. керів. Н. І. Кривоконь ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Київ, 2018. - 235 с. - Бібліогр.: с. 191-206 (165 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- саногенна рефлексія -- стрес-долаюча поведінка -- копінг-стратегії
Анотація: Дисертацію присв ячено проблем і вивчення саногенного мислення як чинника, що може впливати на ефективність, адаптивність та конструктивність стрес - долаючої поведінки особистості. Визначено та систематизовано дослідження, які вказують на позитивний вплив освоєння особистіст ю навичок саногенної рефлексії та мислення. За допомогою формувального експерименту доведено, що висока розвиненість навичок саногенного мислення призводить до використання копінг - стратегій, що направлені на вирішення задач та позитивну переоцінку ситуації . Підкреслюються можливості саногенного мислення у зниженні дії психологічного стресу. Запропоновано мобільний додаток «Саногенне мислення», який дозволяє розвивати навички саногенного мислення регулярно, мобільно та в доступному варіанті. А також розкрит о зміст навчального курсу «Саногенне мислення: теорія та практика".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кривоконь, Наталія Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153
Я 77


    Ярош, К.
    Психологическая паралель. Иоанн Грозный и Петр Великий [Текст] : альбом / К. Ярош. - Харьков : [б. в.], 1898. - 107 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378.22.015.31:159.923.2:[165.242.1]
Я 64


    Яновська, Тамара Анатоліївна.
    Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників [Текст] / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- мотивація -- пізнавальний інтерес -- психологічні знання -- структура інтересів -- методичні засоби -- інтерес -- інтерактивне навчання -- професійне зростання
Анотація: Розглядається проблема цілеспрямованого розвитку пізнавального інтересу до психології в студентів педвузів у контексті їх особистісного самопізнання та саморозвитку. Дається характеристика інтерактивному навчанню, що базується на взаємодії людей у процесі пізнання і є потужним засобом активізації пізнавальних інтересів молоді. Аналізуються результати дослідження структури інтересів студентської молоді та окреслюються методичні засоби розвитку прагнення до засвоєння психологічних знань майбутніх вчителів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Калюжна, Юлія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології [Текст] / М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- суб'єкт освіти
Анотація: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів [Текст] / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- майбутні учителі
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми творчої компетентності майбутніх учителів та розкрито розроблену автором програму на основі визначених психолого-педагогічних засобів її розвитку в навчальній діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика [Текст] : монографія / С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2010. - 342 с. - ISBN 978-966-8798-28-3 : 20.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні засади -- творчість -- майбутні учителі -- біологічні дисципліни -- педагогічна творчість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яковлева, Н. Ю.
    Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення [Текст] / Н. Ю. Яковлева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
тривога -- психологічна допомога -- тривожні розлади -- емоційний профіль -- військовослужбовці
Анотація: Дослідження, проведені з використанням шкали диференціальних емоцій у військовослужбовців, показали, що тривогу можна визначити як емоційнрй потерн, що скаладється з кількох відносно незалежних афективних факторів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

11.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 617 с. - Бібліогр.: с. 459-508 (546 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Анотація: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 39 с. - Бібліогр.: с. 32-36 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Анотація: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Якимчук, І. П.
    Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків [Текст] / І. П. Якимчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- вербальне мислення -- невербальне мислення -- підлітковий вік -- мотивація -- мисленнєва діяльність
Анотація: Подано теоретичний аналіз проблеми впливу мотивів на творчу діяльність підлітків.Розглядаються головні підходи до тлумачення взаємозв'язку мотивів та мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

14.
371.015
Я 44


   
    Як навчити школярів долати гендерні стереотипи: конспекти занять [Текст] : навчальний посібник / Т. В. Говорун, О. Кікінешті. - К. : Дорадо-Друк, 2011. - 806 с. : табл. - ISBN 978-966-2077-42-1 : 56.00 грн., 30 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
школярі -- гендерні стереотипи -- посібник для вчителів -- гендерна соціалізація

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна; Кікінешті, О.
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

15.
15(06)
П 68


    Яворська-Вєтрова, Ірина.
    Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів [Текст] / І. Яворська-Вєтрова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 368-394. - Бібліогр.: с. 386-392 (25 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексивність -- особистісна ефективність -- інтрапсихічна рефлексія -- інтерпсихічна рефлексія -- психологічний механізм


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \відп. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, І. В.
    Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ставлення -- система ставлень -- позитивна психологія -- психотерапія -- оптимальне переживання -- потік
Анотація: Стаття присвячена теоретичному налізу проблеми ставлень у контексті підходів позитивної психології і психотерапії. Ставлення особистості як інтегруючий елемент її структури розглядаються в якості потенціалу самореалізації, розвитку, досягнення процвітання. Наголошено, що ставлення людини до світу, інших людей, до самої себе виступають структурними елементами моделей позитивного функціонування, психологічного благополуччя. У площині методу позитивної психотерапії Н. Пезешкіана розглянуто створення концепцій як емпірично-когнітивно-емоційних структур, що задають схему інтерпритації ставлення людини до себе, до інших людей і до дійсності. Здійснено аналіз системи ставлень у теорії оптимального переживання, стану потоку в будь-якій сфері взаємин зі світом, іншими людьми, самою собою, в будь-якій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

19.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості [Текст] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- самовиховання -- саморозвиток -- самопізнання -- ідеальне Я
Анотація: У статті самовдосконалення розглядається як процес свідомого, керованого самою особистістю розвитку, в якому в суб'єктивних цілях та інтересах самої особистості цілеспрямовано формуються й розвиваються її якості та здібності. Проаналізовано складові процесу самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

20.
159.922.8
Ю 83


    Юрчик, Оксана Миколаївна.
    Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства [Текст] / О. М. Юрчик // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790 : табл. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
шкільне насильство -- насильство -- психологічна профілактика -- психологічна просвіта -- булінг -- агресивність -- тривожність -- молодші школярі -- саморегуляція поведінки -- діалогічність
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
15
Э 53


    Эльконин, Д. Б.
    Избранные психологические труды [Текст] / Д. Б. Эльконин ; под ред.: В. В. Давыдова, В. П. Зинченко ; Академия педагогических наук СССР. - Москва : Педагогика, 1989. - 560 с. - 2.00 р.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
детская психология -- педагогическая психология -- теория периодизации детсва -- психическое развитие ребёнка


Дод.точки доступу:
Давыдова, В.В. \под ред.\; Зинченко, В.П. \под ред.\; Академия педагогических наук СССР
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

22.
159.9.01
Э 13


    Эббингауз, Г.
    Очерк психологии (с 18 рисунками) [Текст] : пер. с 3-го немецк. изд. / Г. Эббингауз ; ред. К. И. Поварнин. - Санкт-Петербург : Издание О. Богдановой, 1911 (Типогр. О-ва Тип. Дела в СПб). - 242 с. : рис. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Поварнин, К. И. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
159.9.01
Э 13


    Эббингауз, Г.
    Основы психологии [Текст] : пер. с 2-го немецк. изд. / Г. Эббингауз ; ред.: В. С. Серебреников, Э. Л. Радлов ; пер. Г. А. Котляр. - Санкт-Петербург : [б. в.], 1912 (Типография Тов-ва "Общественная польза"). - 268 с. : рис. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Серебреников, В. С. \ред.\; Радлов, Э. Л. \ред.\; Котляр, Г. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
159.9.01
Э 13


    Эббингауз, Г.
    Основы психологии [Текст] : пер. с 2-го немецк. изд. Т. 1. Вып. 1 / Г. Эббингауз ; ред.: В. С. Серебреников, Э. Л. Радлов ; пер. Г. А. Котляр. - Санкт-Петербург : [б. в.], 1911 (Типография Тов-ва "Общественная польза"). - 391 с. : рис. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Серебреников, В. С. \ред.\; Радлов, Э. Л. \ред.\; Котляр, Г. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
159.95
Щ 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина, Л. Ф.
    Реорганізація психічного змісту в процесі короткотермінового консультування [Текст] / Л. Ф. Щербина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 110-117 : табл. - Бібліогр.: с. 116-117 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психічний зміст -- екологічність -- психологічне консультування -- психологічна практика
Анотація: Реорганізацію психічного змісту розглянуто як одне з основних завдань короткотермінового психологічного консультування у контексті сучасної психологічної парадигми. наведено приклади діаналітичної реорганізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

26.
615.34
Щ 64


    Щербина, Л. Ф.
    Метатеоретичне мислення психотерапевта: модель, дослідження, програма розвитку [Текст] : монографія / Л. Ф. Щербина. - К. : Геопринт, 2012. - 283 с. - ISBN 978-617-674-001-8 : 18.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- мислення психотерапевта -- метатеоретичне мислення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербатюк, Богдана Анатоліївна.
    Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения [Текст] / Б. А. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна взаємодія -- мовленнєвий твір -- комунікативна дія -- комунікативний акт -- когнітивна дія -- мовленнєва поведінка
Анотація: Аналізується функціональна структура соціально-комунікативної взаємодії на основі аналізу типологізованих комунікативних труднощів, що виникають у процесі мовленнєвого спілкування. Розглядається схема умовного комунікативного акту і серія конкретних комунікативних ситуацій, аналіз яких дозволяє встановити причини труднощів у мовленнєвому спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
153.6
А 43


    Щербатюк, Богдана Анатоліївна.
    Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації [Текст] / Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 218-226. - Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативний акт -- соціально-комунікативна стратегія -- міжособистісне спілкування -- соціально-рольове спілкування
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні фактори, що визначають специфіку мовленнєвих комунікативних актів, діалогів і полілогів. Уточнено й систематизовано концептуальний апарат, який може бути використаний для розвитку загальної і прикладних теорій соціальних комунікацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Холодова, Ольга Олексіївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

29.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербан, Т. Д.
    Навчальне спілкування у системі підготовки учителя [Текст] / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
навчальне спілкування -- здібності до спілкування -- продуктивність навчального спілкування -- майєвтичний діалог -- сугестія -- педагогічна задача
Анотація: Розроблено концепцію навчального спілкування. представлено структуру даного виду спілкування, яка складається із процесів відображення, розуміння, доведення. Дана характеристика професійно-педагогічної діяльності педагога як неперервного процесу вирішення системи педагогічних задач.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

30.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербан, Г. В.
    Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач [Текст] / Г. В. Щербан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- педагогічна задача -- рефлексія -- саморефлексія
Анотація: На основі дослідження отримано результати: зростає число молодих вчителів з високим і середнім рівнем підготовленості до роз'язання педагогічних задач; велика доля молодих учителів з низьким і нульовим рівнем підготовленості. Проаналізовано ті труднощі, з якими зіштовхуються молоді вчителі на етапі входження в педагогічну професію.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
Статистика
за 04.09.2024
Кількість запитів 62085
Кількість відвідувачів 1419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя