Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (111)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Молодші школярі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./В 48-305259918 рукописний текст
Автор(и) : Віннічук, Ірина Петрівна
Назва : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :243 с.: табл. + 1 додатки 220 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-219 (264 назви).
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Анотація: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./В 48-976630094 рукописний текст
Автор(и) : Віннічук, Ірина Петрівна
Назва : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)( : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Анотація: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 94850
Кількість відвідувачів 1080
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя