Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Організаційна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Терещенко К.В., В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Назва : Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 24-32 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
УДК : 316.647.5:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--персонал освітніх організацій--інтолерантність до невизначеності--показники інтолерантності до невизначеності--типи організаційної культури--сила організаційної культури
Анотація: В статті представлено результати емпіричного дослідження рівня вираженості загального показника інтолерантності до невизначеності та її показників (інтолерантність до новизни, інтолерантність до складності та інтолерантність до нерозв'язності. За допомогою кореляційного аналізу визначено взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і типами організаційної культури освітніх організацій (культурою "завдання", культурою "ролей", культурою "влади" та культурою "особистості"). Також проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і силою організаційною культури. На основі виявлених закономірностей констатовано, що освітня культура в освітніх організаціях є одним із суттєвих чинників вираженості інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : Київ, Кам'янець-Подільський: Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019
Кільк.характеристики :124 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 005.32+159.98:33](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна психологія--організаційна психологія
Зміст : Вплив організаційно-функціональних характеристик організації на рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на індивідуально-особистісному рівні/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. [и др.]. Рівень вираженості різних видів напруженості в освітніх організаціях/ М. Карамушка Л. Оцінка персоналом організаційно-психологічних умов зниження напруженості в освітніх організаціях/ М. Карамушка Л. [и др.]. Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури/ Л. М. Карамушка [и др.]. Зміст та структура толерантності персоналу організацій/ К. В. Терещенко. Регіональна програма психологічної підготовки менеджерів освітніх організацій до забезпечення психологічного здоров’я/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров’я особистості: теоретичний аналіз проблеми/ В. І. Лагодзинська. Особливості розвитку підприємницької самоефективності у персоналу освітніх організацій/ О. В Креденцер. Економічне наставництво як соціалізуюча практика/ Н. М. Дембицька. Сутність економічної культури/ І. К. Зубіашвілі. Морально-етичний компонент економічного самовизначення молоді/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації дітей дошкільного віку у практиці закладів раннього розвитку/ Т. М. Мельничук. Психологічні особливості економічної соціалізації підлітків і юнаків/ Н. В. Слободяник. Модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій/ Л. М. Карамушка, Я. В. Гончаренко. Комплекс методик для дослідження психологічних чинників споживчої поведінки працівників комерційних організацій/ Л. М. Карамушка, К. М. Лоленко. Особливості технологій психологічної допомоги сім’ї в умовах соціальної напруженості/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (28-30 травня 2015 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: К.-П. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2015
Кільк.характеристики :132 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 8.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Баранова В. А.
Назва : Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 11-17 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (18 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільні навчалні заклади--діяльність педагогічного колективу--інтегральні характеристики педагогічного колективу--ціннісно-організаційна зрілість--організаційна культура--типи організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень інтегральних характеристик (ціннісно-організаційної зрілості, організованості, згуртованості) та загального показника діяльності педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Баранова В.А.
Назва : Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 3-9 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК : 159.923:37.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--позашкільні навчальні заклади--організаційно-управлінські характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційно-психологічні характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційна культура--чинники розвитку організаційної культури
Анотація: У статті розкрито завдання позашкільної освіти та показано значення позашкільних навчальних закладів у їх реалізації. Обгрунтовано підхід до аналізу позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій. Виділено дві групи характеристик позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій (організаційно-управлінські та організаційно-психологічні) і детально висвітлено їх зміст. Розкрито зміст та роль організаційної культури в діяльності позашкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинники макро-, мезо- та мікрорівня, які впливають на розвиток організаційної культури позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:374(043.5)/Б 24 рукописний текст
Автор(и) : Баранова, Вікторія Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :238 с.: табл. + 1 додатки 81 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-239 (278 назв).
УДК : 159.9:374(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники розвитку організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:374(043.5)/Б 24 рукописний текст
Автор(и) : Баранова, Вікторія Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:374(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники--розвиток організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Баранюк Н.І.
Назва : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 3-7 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
УДК : 159.922.2:34.08
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--правоохоронні органи--чинники розвитку організаційної культури--чинники мезорівня--чинники мікрорівня
Анотація: У статті розкрито сутність організаційної культури. Представлено комплекс методик, які спрямовані на вивчення організаційної культури персоналу правоохоронних органів. Перша група методик дає можливість діагностувати типи та параметри організаційної культури. Друга група методик спрямована на діагностику чинників мезо- та мікрорівня, що впливають на розвиток організаційної культури правоохоронних органів. Серед чинників мезо- та мікрорівня виділено «внутрішні» (психологічні) та «зовнішні» (функціонально-організаційні) чинники.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Березовська Л.І., Брецко І.І.
Назва : Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 3-8 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 7-8 (20 назв)
УДК : 159.23:159.94
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--майбутні фахівці закладів освіти--типи міжособистісних відносин
Анотація: У статті представлено результати дослідження емоційного вигорання у майбутніх працівників закладів освіти. Емпірично визначено, що у майбутніх фахівців освітніх закладів в процесі навчання починає формуватися емоційне вигорання через такі компоненти, як: напруження, резистенція та виснаження. Зазначено, що вищим є прояв реактивної (ситуаційної) та особистісної тривожності, значно більше проявляються авторитарність, егоїстичність, агресивність, підозрілість, альтруїзм, значно нижче підлеглість, залежність у тих, в кого проявляється емоційне вигорання, ніж у тих, хто не має ознак зазначеного синдрому. Визначено, що група з ознаками формування емоційного вигорання має негативні кореляційні зв'язки з реативною та особистісною тривожністю, позитивні та негативні взаємозв'язки з типами міжособистісних відносин. Для попередження виникнення та розвитку емоційного вигорання в майбутніх фахівців закладів освіти доцільним є застосування соціально-психологічних тренінгів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 76580
Кількість відвідувачів 1436
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя