Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 181
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Пилипенко Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/Л. І. Пилипенко // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.184-192
|
>2.
| Манилова Л. М. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.147-155
|
>3.
| Курганська Л. О. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.113-123
|
>4.
| Строкач Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.207-214
|
>5.
| Загурська І. С. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/І. С. Загурська, О. Р. Ткачук, А. В. Стасюк // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.100-108
|
>6.
| Никончук Н. О. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.157-169
|
>7.
| Яворська-Вєтрова І. В. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/І. В. Яворська-Вєтрова // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.232-241
|
>8.
| Верещак Е. П. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/Е. П. Верещак // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.42-50
|
>9.
| Гончаренко С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/С. А. Гончаренко // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.58-65
|
>10.
| Радчук Г. К. Аксіопсихологія вищої школи/Г. К. Радчук. - 2009
|
>11.
| Сикорский И. А. О лечении и воспитании недоразвитых, отсталых и слабоумных детей/И. А. Сикорский. - 1904
|
>12.
| Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України/за ред. В. Г. Панка ; упоряд.: Н. М. Городнова, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко. - 2008
|
>13.
| Методичні матеріали для шкільного психолога/Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України Випуск 1: Діагностика особистості молодшого школяра. - 1992
|
>14.
| Майданник В.Г. Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей/В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, С. І. Ісаєвич. - 2002
|
>15.
| Гусев А. Н. Школьный музей, как учебное пособие при занятиях с детьми в начальной школе/А. Н. Гусев. - 1908
|
>16.
| Педология/ Орган цетральной междуведомственной педологической комиссии Год издания 4 Вып. 4 (16). - 1931
|
>17.
| Титаренко Т. М. Психологічна профілактика стресових перевантажень серед шкільної молоді/Т. М. Титаренко, Л. А. Лєпіхова. - 2006
|
>18.
| Радзімовська О. В. Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів/О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун . - 2017
|
>19.
| Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии/Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики. - 1980
|
>20.
| Шевченко С. В. Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів/С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін. - 2018
|
|
|