Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (275)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 181
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
371.015
П 24


   
    Педология [Текст] : журнал. Год издания 4. Вып. 4 (16) / Орган цетральной междуведомственной педологической комиссии. - Москва : Госиздат , 1931. - 110 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
педологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Залкинд, А. Б. \отв. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
373.04
Г 96


    Гусев, А. Н.
    Школьный музей, как учебное пособие при занятиях с детьми в начальной школе [Текст] : редкая книга / А. Н. Гусев. - М. : Издание Книжного магазина Гросман и Кнебель, 1908 (Типо-лит т-ва И. Н. Кушнерев и Ко). - 99 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Центральная учительская библиотека киевского городского приходского училища")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
151.7
Т 45


    Титаренко, Т. М.
    Психологічна профілактика стресових перевантажень серед шкільної молоді [Текст] : науково-методичний посібник / Т. М. Титаренко, Л. А. Лєпіхова. - Київ : Міленіум, 2006. - 204 с. - ISBN 966-8063-89-0 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 151.7
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна профілактика -- стресові перевантаження -- шкільна молодь -- адаптивні ресурси особистості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лєпіхова, Л.А.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371.015
М 54


   
    Методичні матеріали для шкільного психолога [Текст] : методический материал. Випуск 1. Діагностика особистості молодшого школяра / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України ; за ред. В. Г. Панка. - Київ : [б. в.], 1992. - 84 с. - 500 руб.
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
методичні матеріали -- шкільний психолог -- діагностика особистості -- молодші школярі

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
В. Г. Панка \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
150/371.015д
М 14


    Майданник, В. Г.
    Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей [Текст] : методичні рекомендації / В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, С. І. Ісаєвич ; Національний медичний ун-т ім. О.О. Богомольця. - Ужгород : "Веста-Закарпаття", 2002. - 204 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекція -- шкільна дезадаптація -- діти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хайтович, М.В.; Ісаєвич, С.І.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Р 15


    Радзімовська, Оксана Віталіївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2017. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- компоненти професійної ідентичності -- психолого-педагогічний супровід -- тренінг -- учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.


Дод.точки доступу:
Бастун , Микола Володимирович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2:159.98-051-057.85/.86](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-р психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 353 [196] с. : рис. - Бібліогр.: с. 316-353. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Анотація: Дисертація присвячена проблемі розробки цілісної концепції соціально-психологічних закономірностей етнічної індивідуації, визначенню її етапі, чинників та механізмів, обгрунтуванню принципів психологічного супроводу процесу етнічної індивідуації на колективному та індивідуальному рівні організації. Розроблено методику діагностики механізмів етнічної індивідуації. На кожному етапі цього процесу задіяні власні механізми та чинники, що сприяють стабілізації або переходу особистості до наступного етапу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.6/73-053.4(043.3)
Т 50


    Товкач, Ірина Євгеніївна.
    Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Є. Товкач ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 318 с. - Бібліогр.: с. 204-260. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
активність -- пізнавальна активність -- психічний розвиток -- дитина старшого дошкільного віку -- індивідуальні особливості -- індивідуалізація -- диференціація -- мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.4(043.5)
С 91


    Сущинська, Тетяна Сергіївна.
    Танцювально-ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як чинник формування образу "Я" [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Сущинська ; наук. кер. О. В. Завгородня ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 324 с. - Бібліогр.: с. 190-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- самосвідомість -- дитина старшого дошкільного віку -- невербальна експресія -- танець -- танцювально-ігрова діяльність
Анотація: У роботі представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення особливостей формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку та фасилітації цього процесу засобами танцювально-ігрової діяльності. Розроблено програму фасилітації образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності через розвиток невербальної експресії. Результати контрольного експерименту засвідчили збагачення змісту та зростання усвідомленості образу "Я" дітей-учасників програми, що підтверджує її ефективність.


Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.9
С 35


    Сикорский, И. А.
    О лечении и воспитании недоразвитых, отсталых и слабоумных детей [Текст] : редкая книга / И. А. Сикорский. - 2-е изд., доп. - Киев : [б. в.], 1904 (Типо-литогр. Тов-ва И. Н. Кушнарев и Ко). - 44 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Врачебно-педагогический институт в Киеве")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Аксіопсихологія вищої школи [Текст] : монографія / Г. К. Радчук ; Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ, 2009. - 414 с. - ISBN 966-7425-79-7 : 22.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аксіопсихологія -- вища школа -- майбутній фахівець -- культурно-феноменологічне моделювання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

12.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 260 с. - Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15
А 43


   
    Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии [Текст] : сборник научных трудов / Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики ; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики. - Москва : Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980. - 160 с. : табл. - 0.60 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Соціальна психологія

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
загальна психологія -- педагогічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Давыдова , В.В. \ред.\; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15
И 86


   
    Искусство стать и быть человеком. Учебник живой духовности [Текст]. Вып. 1 / Центр духовного, нравственного и физического возрождения Юнивер ; под ред. Ж. -И. Гавэра. - Москва : МП Юкис, 1991. - 148 с. - ISBN 5-86030-011-5 : 7.50 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юнивер -- духовность


Дод.точки доступу:
Гавэра, Ж.-И. \под ред.\; Центр духовного, нравственного и физического возрождения Юнивер
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
15
Г 12


    Гавер, Ж.
    Искусство стать и быть человеком [Текст] : книга для учителя № 2 / Ж. Гавер. - Москва : Паруса, 1994. - 128 с. - ISBN 5-87969-003-2 : 3.00 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
детская психология -- психоанализ -- культурология

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
371.015
И 24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Соціальний інтелект педагога [Текст] : монографія / Е. З. Івашкевич ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Print House, 2017. - 536 с. - ISBN 978-966-8333-72-9 : 50.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- інтелект -- педагог

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
371.015
П 86


   
    Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства [Текст] : монографія / С. А. Гончаренко [и др.] ; за ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Кіровоград : Імекс - ЛТД, 2014. - 228 с. - 45 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- когнітивний розвиток -- молодші школярі -- інформаційне суспільство

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гончаренко, С. А.; Ваврик, А. Й.; Верещак, Евгеній Прокопович; Гнатюк, Ольга Владиславівна; Захарчук, Т. П.; Гончаренко, С. А. \за ред.\; Кондратенко, Лариса Олександрівна \за ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

19.
15
А 69


   
    Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України [Текст] : каталог / за ред. В. Г. Панка ; упоряд.: Н. М. Городнова, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко. - Київ : [б. в.], 2008. - 70 с. - (Психолог. Шкільний світ ; № 43). - Б. ц.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
анотований каталог -- інноваційний педагогічний досвід -- працівники психологічної служби -- система освіти України

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
В. Г. Панка \за ред.\; Городнова, Н. М. \упоряд.\; Лунченко, Н. В. \упоряд.\; Луценко, Ю. А. \упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
36
М 89


    Музиченко, І. В.
    Шляхи подолання дитячої психотравми в діяльності працівників психологічної служби [Текст] : методичні рекомендації / І. В. Музиченко, І. І. Ткачук ; НАПН України, Укр. наук.-метод. центр практичн. психол. і соц. роботи. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. - 87 с. - ISBN 978-617-71118-26-7 : 60.00 грн.
УДК
РУБ 36
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна травма -- дитяча психотравма -- психологічна служба -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ткачук, І. І.; НАПН УкраїниУкр. наук.-метод. центр практичн. психол. і соц. роботи
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 23970
Кількість відвідувачів 507
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя