Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (275)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 181
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П 24
Назва : Педология : Журнал. Год издания 4. Вып. 4 (16)
Вихідні дані : Москва: Госиздат , 1931
Кільк.характеристики :110 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/Г 96
Автор(и) : Гусев А. Н.
Назва : Школьный музей, как учебное пособие при занятиях с детьми в начальной школе : редкая книга
Вихідні дані : М.: Издание Книжного магазина Гросман и Кнебель, 1908
Кільк.характеристики :99 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.04
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.7/Т 45
Автор(и) : Титаренко Т. М., Лєпіхова Л.А.
Назва : Психологічна профілактика стресових перевантажень серед шкільної молоді : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :204 с.
ISBN, Ціна 966-8063-89-0: 5.00 грн.
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна профілактика--стресові перевантаження--шкільна молодь--адаптивні ресурси особистості
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/М 54
Назва : Методичні матеріали для шкільного психолога : методический материал. Випуск 1 : Діагностика особистості молодшого школяра
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :84 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Ціна : 500 руб.
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичні матеріали--шкільний психолог--діагностика особистості--молодші школярі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 150/371.015д/М 14
Автор(и) : Майданник В.Г., Хайтович М.В., Ісаєвич С.І.
Назва : Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей : методичні рекомендації
Вихідні дані : Ужгород: "Веста-Закарпаття", 2002
Кільк.характеристики :204 с.
Ціна : 5.00 грн.
УДК : 159.922.73+616.8-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--корекція--шкільна дезадаптація--діти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(и) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :309 с.: табл.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:159.98-/К 29-103111 рукописний текст
Автор(и) : Католик, Галина Вікторівна
Назва : Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога : дис. ... д-р психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :353 [196] с.: рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 316-353.
УДК : 159.923.2:159.98-051-057.85/.86](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розробки цілісної концепції соціально-психологічних закономірностей етнічної індивідуації, визначенню її етапі, чинників та механізмів, обгрунтуванню принципів психологічного супроводу процесу етнічної індивідуації на колективному та індивідуальному рівні організації. Розроблено методику діагностики механізмів етнічної індивідуації. На кожному етапі цього процесу задіяні власні механізми та чинники, що сприяють стабілізації або переходу особистості до наступного етапу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6/73-053./Т 50-341255
Автор(и) : Товкач, Ірина Євгеніївна
Назва : Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :318 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 204-260.
УДК : 159.922.6/73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активність--пізнавальна активність--психічний розвиток--дитина старшого дошкільного віку--індивідуальні особливості--індивідуалізація--диференціація--мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/С 91-724536
Автор(и) : Сущинська, Тетяна Сергіївна
Назва : Танцювально-ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як чинник формування образу "Я" : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2016
Кільк.характеристики :324 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 190-219
УДК : 159.922.73-053.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--самосвідомість--дитина старшого дошкільного віку--невербальна експресія--танець--танцювально-ігрова діяльність
Анотація: У роботі представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення особливостей формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку та фасилітації цього процесу засобами танцювально-ігрової діяльності. Розроблено програму фасилітації образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності через розвиток невербальної експресії. Результати контрольного експерименту засвідчили збагачення змісту та зростання усвідомленості образу "Я" дітей-учасників програми, що підтверджує її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/С 35
Автор(и) : Сикорский И. А.
Назва : О лечении и воспитании недоразвитых, отсталых и слабоумных детей : редкая книга . -2-е изд., доп.
Вихідні дані : Киев, 1904
Кільк.характеристики :44 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Р 15
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Аксіопсихологія вищої школи : монографія
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2009
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка
ISBN, Ціна 966-7425-79-7: 22.00 грн
УДК : 378.015.3+159.923:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопсихологія--вища школа--майбутній фахівець--культурно-феноменологічне моделювання
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-527435344 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-139118959 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :260 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/А 43
Назва : Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии : Сборник научных трудов
Вихідні дані : Москва: Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980
Кільк.характеристики :160 с.: табл.
Колективи : Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики
Ціна : 0.60 грн.
УДК : 159.9.01+316.6+37.015.3](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Соціальна психологія
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія--соціальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/И 86
Назва : Искусство стать и быть человеком. Учебник живой духовности . Вып. : 1
Вихідні дані : Москва: МП Юкис, 1991
Кільк.характеристики :148 с.
Колективи : Центр духовного, нравственного и физического возрождения Юнивер
ISBN, Ціна 5-86030-011-5: 7.50 грн
УДК : 37.015.31-029:001.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнивер--духовность
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Г 12
Автор(и) : Гавер Ж.
Назва : Искусство стать и быть человеком : Книга для учителя № 2
Вихідні дані : Москва: Паруса, 1994
Кільк.характеристики :128 с.
ISBN, Ціна 5-87969-003-2: 3.00 грн
УДК : 37.015.31-029:001.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детская психология--психоанализ--культурология
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/И 24
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Соціальний інтелект педагога : монографія
Вихідні дані : Київ: Print House, 2017
Кільк.характеристики :536 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-8333-72-9: 50.00 грн.
УДК : 005.336.5:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--інтелект--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П 86
Автор(и) : Гончаренко С. А., Ваврик А. Й., Верещак, Евгеній Прокопович, Гнатюк, Ольга Владиславівна, Захарчук Т. П.
Назва : Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства : монографія
Вихідні дані : Київ ; Кіровоград: Імекс - ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :228 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 45 грн.
УДК : 37.015.3:159.922+159.072:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна діагностика--когнітивний розвиток--молодші школярі--інформаційне суспільство
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/А 69
Назва : Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України : каталог
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :70 с.
Серія: Психолог. Шкільний світ; № 43
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:37](а)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анотований каталог--інноваційний педагогічний досвід--працівники психологічної служби--система освіти україни
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36/М 89
Автор(и) : Музиченко І. В., Ткачук І. І.
Назва : Шляхи подолання дитячої психотравми в діяльності працівників психологічної служби : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017
Кільк.характеристики :87 с.
Колективи : НАПН України, Укр. наук.-метод. центр практичн. психол. і соц. роботи
ISBN, Ціна 978-617-71118-26-7: 60.00 грн.
УДК : 364.62-053.2/.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна травма--дитяча психотравма--психологічна служба--психологічна допомога
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 96810
Кількість відвідувачів 735
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя