Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (275)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 181
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-053.6:17./Е 42-979722368 рукописний текст
Автор(и) : Єзерська, Наталія Валеріївна
Назва : Психологічні чинники суб'єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв)
УДК : 159.922-053.6:17.023.34]:37.018.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктивне благополуччя--психологічне благополуччя--психологічні чинники--підлітки--обдарованість--психологічний супровід--адаптація--школа-інтернат
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні чинники суб’єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату. Окреслено основні підходи до розуміння суб’єктивного благополуччя, проаналізовано зв'язок особистісно-психологічного та соціально-психологічного підходів до психологічних чинників суб’єктивного благополуччя. Запропоновано теоретичну модель суб’єктивного благополуччя учнів. Представлено програму емпіричного дослідження, його основні етапи, критерії підбору досліджуваних та здійснено характеристику груп обдарованих підлітків. На основі запропонованої теоретичної моделі суб’єктивного благополуччя учнів визначено поняття суб’єктивного благополуччя учнів та встановлено психологічні чинники. Удосконалено вибір відповідного психодіагностичного інструментарію та методів опрацювання даних. Наведено результати аналізу числових значень психологічних чинників суб’єктивного благополуччя обдарованих підлітків із різним способом життя. Обгрунтовано психологічні чинники суб’єктивного благополуччя обдарованих учнів, що навчаються в закладі інтернатного типу. Розроблено програму соціально- психологічного супроводу обдарованих підлітків в умовах спеціалізованої школи- інтернату, доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/И 24
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Соціальний інтелект педагога : монографія
Вихідні дані : Київ: Print House, 2017
Кільк.характеристики :536 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-8333-72-9: 50.00 грн.
УДК : 005.336.5:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--інтелект--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/А 43
Назва : Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии : Сборник научных трудов
Вихідні дані : Москва: Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980
Кільк.характеристики :160 с.: табл.
Колективи : Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики
Ціна : 0.60 грн.
УДК : 159.9.01+316.6+37.015.3](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Соціальна психологія
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія--соціальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.31:004(/А 66-239631289 рукописний текст
Автор(и) : Андрощук, Ольга Володимирівна
Назва : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв)
УДК : 373.2.015.31:004(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--розвиток творчих здібностей--критерії творчих здібностей--комп'ютерні ігри--старші дошкільники--розвиток комп'ютерними іграми--рівні розвитку творчих здібностей--програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/А 69
Назва : Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України : каталог
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :70 с.
Серія: Психолог. Шкільний світ; № 43
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:37](а)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анотований каталог--інноваційний педагогічний досвід--працівники психологічної служби--система освіти україни
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Б 51
Автор(и) : Бернштейн М.
Назва : Наша современность и дети : Педологическое исследование о социальных представлениях современных школьников
Вихідні дані : Ленинград, 1926
Кільк.характеристики :176 с.
Серія: Библиотека педагога
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Б 79
Автор(и) : Болтунов А. П.
Назва : Трудовая школа (в психологическом освещении) : Пособие
Вихідні дані : Москва: Изд-е Тов-ва "В.В. Думнов, Н-ки Бр. Салаевых", 1923
Кільк.характеристики :147 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./В 48-976630094 рукописний текст
Автор(и) : Віннічук, Ірина Петрівна
Назва : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)( : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Анотація: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./В 48-305259918 рукописний текст
Автор(и) : Віннічук, Ірина Петрівна
Назва : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :243 с.: табл. + 1 додатки 220 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-219 (264 назви).
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Анотація: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Верещак, Евгеній Прокопович
Назва : Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 42-50 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК : 27-42+37.015.3:005.32:001
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--християнство--християнська етика--становлення інтересів--активізація особистості--молодші школярі
Анотація: Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивального , духовно-морального і мотиваційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-психолога всередині трикутника "сім'я-школа-церква".
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 46
Автор(и) : Вильман, Отто
Назва : Дидактика как теория образования в ее отношениях к социологии и истории образования : пособие. Т. 2 : Цели образования. - Образовательное содержание учебных материалов. - Образовательная деятельность. - Органы образования
Вихідні дані : Москва: Изд-е К.И. Тихомирова, 1908
Кільк.характеристики :678 с.
Серія: Педагогическая библиотека: издаваемая К.И. Тихомировым под ред. Д.Н. Королькова
Примітки : пер. с нем.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 52
Автор(и) : Вирениус А. С.
Назва : Характеристика учащегося. Телосложение, темперамент и характер в пору школьного возраста : учебное пособие
Вихідні дані : Санкт-Петербург, 1904
Кільк.характеристики :117 с.: табл.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 57
Автор(и) : Владимирский А. В.
Назва : Об умственной работоспособности девочек и мальчиков. Исследование над детьми старшего возраста начальной школы : учебное пособие
Вихідні дані : Санкт-Петербург, 1910
Кільк.характеристики :36 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 60
Назва : Внимание и интерес при обучении. Дидактический очерк, составленный по классным урокам воспитанниками Казанского учительского института : очерк
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Изд-е журнала "Русская школа", 1903
Кільк.характеристики :55 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 74
Назва : Вопросы педагогической патологии в семье и школе : сборник
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Изд-во газеты "Школа и жизнь", 1912
Кільк.характеристики :160 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 92
Автор(и) : Выготский Л. С.
Назва : Педагогическая психология : краткий курс
Вихідні дані : Москва: "Работник просвещения", 1926
Кільк.характеристики :348 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Г 12
Автор(и) : Гавер Ж.
Назва : Искусство стать и быть человеком : Книга для учителя № 2
Вихідні дані : Москва: Паруса, 1994
Кільк.характеристики :128 с.
ISBN, Ціна 5-87969-003-2: 3.00 грн
УДК : 37.015.31-029:001.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детская психология--психоанализ--культурология
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:159.922/Г 19-718083050 рукописний текст
Автор(и) : Гандзілевська, Галина Борисівна
Назва : Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія"
Примітки : Бібліогр.: с. 31-36 (45 назв)
УДК : 159.922.6:159.922.4:316.6]=054.72(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий сценарій--сценарні установки--акмеперіод--акмереалізація--акмерозвиток--акмеологічний потенціал--еміграція--українські емігранти--письменники емігранти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів в акмеперіоді. Результати комплексного дослідження життєвого сценарію як соціально-психологічного феномена репрезентуються крізь призму психолого-акмеологічного дискурсу. Особливу увагу приділено вивченню чинників процесу відновлення та примноження акмеологічних ресурсів життєвих сценаріїв українських емігрантів. Життєвий сценарій емігранта в акмеперіоді розглянуто як систему конструктів, які забезпечують спрямованість індивіда на досягнення акме, а також деструкцій, що обмежують його акмереалізацію. Емпірично конструкти життєвого сценарію досліджують у контексті функцій та гіперфункцій психологічного імунітету відповідно до акмеологічної моделі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів, що є проекцією прогностичної моделі акмеологічного потенціалу життєвого сценарію особистості та відображає архітектоніку його відновлення в умовах еміграції. Виявлено, що інтроектовані сценарні директиви є акмебарєрами українських емігрантів і створюють перешкоди у соціокультурній адаптації. Досліджено, сензитивність кризових періодів до оновлення життєвої програми. Еміграцію визначено однією з умов цього процесу. Провідним механізмом акмеологізації виділено наративізацію. Акмеологічні прояви українських письменників-емігрантів, зокрема лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвиль еміграції, виявлено у другій фазі акмеперіоду та його потенційних межах. Реперезентовано принципи розроблення та особливості застосування акмеологічного тренінгу та Щоденника психологічної самодопомоги мігранту, спрямованих на відновлення акмеологічних компетентностей, навиків використання акмересурсів для досягнення акме-цілі, оптимізації ціннісно-смислових орієнтирів, розвиток саногенного мислення та самоцінності. Основним механізмом відновлення та примноження акмеологічного потенціалу життєвих сценарії українських емігрантів, а отже, продуктивної акмеологізації виділено наративізацію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Г 24
Автор(и) : Гаупп, Роберт
Назва : Психология ребенка : пособие
Вихідні дані : Б.м.,Б.р.
Кільк.характеристики :136 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаренко С. А.
Назва : Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
УДК : 159.9:37.015.31+33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комп'ютерні технології--навчальний процес--мислення дітей--когнітивний розвиток дітей
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 20541
Кількість відвідувачів 777
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя