Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/К 60-927790 рукописний текст
Автор(и) : Колінець, Ганна Григорівна
Назва : Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-159.
УДК : 37.015.3:159.928+37.016:51 + 37.015.3:159.928 + 37.016:51
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--математичні дослідницькі здібності--старшокласники--експеримент
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних передумов формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Обґрунтовані положення щодо формування математичних дослідницьких здібностей, виявлення вікових та індивідуальних особливостей цього процесу у старшокласників; теоретично обґрунтовані форми взаємозв'язку наукового творчого мислення із дослідницькими математичними здібностями, обґрунтовані психологічні передумови , за яких забезпечується розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні математичного матеріалу. Поглиблено вивчено критерії та показники ступеня розвитку дослідницьких здібностей як єдності інтелектуальних процесів та мотиваційно-емоційних якостей особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Назва : Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Здібності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етноекологічні чинники--здібності--партнери--літературна творчість--експеримент--творчий тренінг
Анотація: Дисертація присвячена аналізу впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. В роботі теоретично та експериментально розроблено застосування системно-стратегічного підходу до виявлення психологічних особливостей впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. Визначено особливості впливу системи часо-просторових та фуркаційних чинників на формування здібностей до літературної творчості та залежність формування когнітивних та емоційних структур письменників і літературно обдарованих учнів від впливу зазначених етноекологічних чинників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.23+37.015/П 48-897825 рукописний текст
Автор(и) : Поклад, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-210.
УДК : 159.928.23+37.015.3:159.928.23 + 159.928.23 + 37.015.3:159.928.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Здібності
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--хореографічні здібнолсті--творчий потенціал--музично-рухові можливості--творчий тренінг
Анотація: У дисертації вивчається проблема розвитку хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено ідеї основних концепцій хореографічної освіти, подано аналіз базових понять дослідження та розроблено теоретичну модель розвитку хореографічних здібностей молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 103012
Кількість відвідувачів 1043
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя