Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955+/Ч-90-315630 рукописний текст
Автор(и) : Чумак, Віктор Вікторович
Назва : Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :191, [27] с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 168-191.
УДК : 37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічне мислення--підлітковий вік--поетапне формування--розумові дії--проблемне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955/Д 33 рукописний текст
Автор(и) : Денисенко, Василь Васильович
Назва : Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-173.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретичне мислення--учбова задача--моделювання--ідеалізація--засвоєння--генетично-моделюючий метод
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу та закономірностей розвитку теоретичного имслення в підлітковому віці. Розкриті психологічні умови оволодіння школярами теоретичними поняттями курсу фізики. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності при вивченні фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Показана роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. Використовуючи генетико-моделюючий метод, розроблено початковий курс фізики, заснований на принципі сходження від абстрактного до конкретного, та запропонована система учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення у учнів в середніх класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/З-36-511751 рукописний текст
Автор(и) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Назва : Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луцьк, 2000
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-183.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--творчість--педагогічна творчість--педагогічна психологія--фахівець--професійно-творче мислення--навчання іноземної мови
Анотація: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/Л 27-934428 рукописний текст
Автор(и) : Латиш, Наталія Михайлівна
Назва : Особливості конструктивного мислення молодших школярів в процесі розв'язання творчих геометричних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.922.73-053.5+159.955]:514+37.016:514
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Розв'язання задач
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--конструктивна діяльність--конструктивне мислення--творча геометрична задача--формування конструктивного задуму--розв'язання задач
Анотація: Дисертація відображає результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей конструктивного мислення молодших школярів у процесі розв'язування творчих геометричних задач. У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження особливостей конструктивної діяльності, в основу якого покладена теорія творчості В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. В результаті експериментального дослідження було виявлено особливості конструктивного мислення, яке розгортається як процес розв'язування суб'єктом творчих геометричних задач на конструювання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 143164
Кількість відвідувачів 914
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя