Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Педагогічна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 67 рукописний текст
Автор(и) : Городецька, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні особливості подолання іноваційних бар'єрів у педагогічній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дрогобич, 2009
Кільк.характеристики :224 с.: табл.
Колективи : Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка (Дрогобич)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-207.
УДК : 37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна інновація--інноваційна діяльність--психологічний бар'єр--мотиваційна сфера--рефлексивно-інноваційний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглядаються психологічні особливості подолання бар"єрів до інновацій у педагогічній діяльності. дається психологічно-педагогічний аналаз підходів до тлумачення понять "інноватика" та "педагогічна інноватика" у вітчизняній та зарубіжній психології. В основу вивчення специфіки подолання психологічних бар"єрів у педагогічній діяльності покаладено функціонально-генетичний підхзід та системно-динамічна концепція, згідно якої відмінною рисою інноваційної діяльності є психологічна перебудова. Результати дослідження свідчать про існування соціальних бар"єрів, бар"єрів творчості та кризи педагогічної діяльності. Показано особливості подолання бар"єрів залежно від стажу роботи, статі, віку педагога. З"ясовано вплив типунавчального закладу на мотиваційну структуру педагогів-інноваторів, простежено динаміку мотивів інноваційної діяльності. Показано вплив індивідуально-психологічних властивостей педагогів (тривожність, інтернальність-екстренальність, емоційна стійкість, рівень суб"єктивного контролю) на специфіку їх інноваціної діяльності. Розроблено основні засади та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для корекції інноваційних бар"єрів, що виникають у педагогічній діяльності, а також проаналізовано результати застосування тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 89285
Кількість відвідувачів 927
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя