Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Професійна рефлексія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4:331.102/Д 47-647826 рукописний текст
Автор(и) : Димченко , Наталія Станіславівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2010
Кільк.характеристики :291 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-185.
УДК : 159.955.4:331.102.24-057.212
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна рефлексія
Педагогіічна психологія-- Менеджери-економісти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна рефлексія--потребово-мотиваційна сфера--емпатія--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--соціально-перцептивний тренінг--ділова гра--спрямованість особистості--когнітивна складність особистості
Анотація: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів. У роботі проказано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, який детермінується впровадженням в навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, я ка вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, спецсемінарів для викладачів та семінарів-практикумів-для студентів-з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у майбутніх менеджерів-економістів. Висвітлено, що рівень розвитку професійної рефлексії майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною та інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація професійної рефлексії майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості, що досягається через організацію тренінгової роботи та проведення зі студентами спеціально-розроблених ділових ігор.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 58394
Кількість відвідувачів 717
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя