Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Професійне вигорання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописний текст
Автор(и) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:373.2.0/Т 47-163126 рукописний текст
Автор(и) : Тищук , Людмила Іванівна
Назва : Психологічні чинники запобігання синдрому професійного вигорання педагога дошкільного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :215 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-194.
УДК : 159.944.4:373.2.011.3-051+37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синдром професійного вигорання (спв)--запобігання спв--підтримка творчості--розвиток творчості--педагоги--дошкільний заклад
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі професійного вигорання (далі СПВ) педагога дошкільного навчального закладу і психологічних чинників його запобігання. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. В дисертації визначено проблему СПВ педагогів, яка є об"єктивною реальністю сучасних дошкільних навчальних закладів. Встановлено, що СПВ педагогів дошкільних закладів має психологічні характеристики, спільні з СПВ вчителів і діапазон своєрідних особливостей, обумовлених специфічними факторами їз професійної діяльності, як тісний емоційний зв"язок і контактування з дітьми, часті комунікації з їх батьками, підвищена відповідальність за життя дітей, низький професійний статус, підвищені вимоги суспільства, психологічні і фізичні перевантаження педагога. Констатовано, що розвитку СПВ педагога дошкільного закладу запобігають такі психологічні чинники як підтримка і розвиток творчості впрофесійній діяльності, сприятливий соціально-психологічний клімат, гуманізація відносин між учасниками освітнього процесу, формування проблемно-центрованої копінг-поведінки, підвищення рівня комунікативно-мовленнєвих навичок і психологічної культури педагога. Виявлено кореляційний зв"язок емоційної сфери педагога дошкільного закладу з СПВ і творчістю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 106266
Кількість відвідувачів 1061
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя