Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Учбова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943.75:37/Ч-37-288107 рукописний текст
Автор(и) : Чеканська, Лариса Миколаївна
Назва : Психологічні особливості та адаптаційні можливості ліворуких дітей в учбовій діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :196 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-189.
УДК : 159.943.75:37+37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Ліворукі діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціональна асиметрія--мануальна асиметрія--психологічні особливості--ліворукі діти--адаптація--адаптаційні можливості--соціально-психологічні фактори--профілактика
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей та адаптаційних можливостей ліворуких дітей молодшого шкільного віку. Аналізуються різні підходи щодо вивчення функціональної асиметрії дітей. динаміки їх становлення в онтогенезі. Визначаються основні причини виникнення ліворукості: генетичні, паталогічні, вплив оточення, а також ліворукість. ролзкривається зміст адаптаційних можливостей, визначаються властивості, які забезпечують адаптацію молодшого школяра: конституційно-морфологічні,нейродинамічні, психодинамічні, особистісні, соціально-психологічні та ін. Встановлюється закономірність факторів, які впливають на успішність адаптації, і факторів, які негативно позначаються на виконаній роботі. Розроблена та апробована корекційно-розвивальна програма підвищення адаптаційних можливостей ліворуких дітей в учбовій діяльності. Програма включає в себе вправи на розвиток довільності, просторових уявлень, мовлення, мислення, а також завдання, які спрямовані на розвиток міжпівкульної взаємодії. Експериментально доведено, що мануальна асиметрія людини є одним із чинників, що впливають на адаптаційні можливості ліворуких дітей Ліворукі учні молодших класів відрізняються від праворуких психологічними особливостями учбової мотивації, мислення, тривожності та сомооцінки, корекція та розвиток яких підвищує їх адаптаційні можливості в учбовій діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Б 83-525660 рукописний текст
Автор(и) : Бородій, Дарія Іванівна
Назва : Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно-розподіленої учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1998
Кільк.характеристики :205 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-201.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.091.31 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.091.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групове навчання--вчитель--студенти--психічна готовність--тренінг--учбова діяльність--підготовка вчителів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32]-/К 95-139296 рукописний текст
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна
Назва : Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-1177.
УДК : 37.015.3:005.32]-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-ціннісне ставлення--учбова діяльність--структура ставлення--емоційна спрямованість ставлення--динаміка ставлення--тип ставлення
Анотація: У дисертації розкрито особливості динаміки емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності. Охарактеризовано структуру цього ставлення та особливості розвитку його компонентів. З'ясовано динаміку ієрархії основних чинників, що зумовлюють ставлення різних за модальністю типів емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності впродовж їх навчання у початковій школі. Висвітлено особливості становлення емоційної спрямованості та мотиваційних тенденцій цих типів ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/Л 93 рукописний текст
Автор(и) : Любчук, Ольга Констянтинівна
Назва : Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Донецьк, 1998
Кільк.характеристики :180, [15] с.: табл., рис., граф.
Колективи : Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-180.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Дитина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--учбова діяльність--здатності--прийняття--утримання--контроль--успішність
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Ф 32-695457 рукописний текст
Автор(и) : Федько, Вікторія Володимирівна
Назва : Вплив когнітивного стилю на спільну учбову діяльність школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :202 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-197.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.31-059.2 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спільна учбова діяльність--мала група--стильова сфера особистості--когнітивний стиль--поленезалежність--групові рішення--психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню впливу когнітивного стилю залежності від поля на спільну учбову діяльність учнів старших класів. Висвітлено психологічні особливості малої групи як сукупного суб'єкта спільної учбової діяльності, основні її ознаки і види. Розкрито відмінності від інших видів від інших видів спільної і індивідуальної діяльності. Уточнено особливості когнітивного стилю, його статус і основні його види, співвідношення між ним і пізнавальною стратегією, а також здібностями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописний текст
Автор(и) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Назва : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :168 с.: рис., табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Анотація: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 59040
Кількість відвідувачів 1559
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя