Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-602178140 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//К 29-745214729 рукописний текст
Автор(и) : Католик, Галина Вікторівна
Назва : Концепція "Я" дитячого практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :501 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-353 (413 назв).
УДК : 159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція я--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:[37.011.3/І 26-837213334 рукописний текст
Автор(и) : Ігнатович, Олена Михайлівна
Назва : Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв).
УДК : 159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова інноваційна культура педагогічних працівників--особистісно-професіологічний підхід--інноваційна сприятливість--особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності--інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-363979348 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :497 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//К 29-333029455 рукописний текст
Автор(и) : Католик, Галина Вікторівна
Назва : Концепція "Я" дитячого практичного психолога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :45 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 36-41 (54 назви).
УДК : 159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція я--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/А 72-073745252 рукописний текст
Автор(и) : Антоненко, Тетяна Леонардівна
Назва : Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :527 с.: рис., табл.
Колективи : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 454-506 (646 назв).
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--майбутній фахівець--ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця--становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця--психологічні засади
Анотація: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/А 72-337145143 рукописний текст
Автор(и) : Антоненко, Тетяна Леонардівна
Назва : Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-40 (61 назва).
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--майбутній фахівець--ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця--становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця--психологічні засади
Анотація: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/П 12-974798449 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2019
Кільк.характеристики :475 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 380-425 (460 назв).
УДК : 159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субкультура--підліткова субкультура--агресивна поведінка--деструктивна поведінка--концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/П 12-674485730 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :44 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 36-41 (44 назв).
УДК : 159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субкультура--підліткова субкультура--агресивна поведінка--деструктивна поведінка--концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:[37.011.3/И 26-762707673 рукописний текст
Автор(и) : Ігнатович, Олена Михайлівна
Назва : Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :467 [6] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 386-426 (419 назв).
УДК : 159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова інноваційна культура педагогічних працівників--особистісно-професіологічний підхід--інноваційна сприятливість--особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності--інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Б 62
Автор(и) : Бинэ, Альфред
Назва : Современные идеи о детях : редкая книга
Вихідні дані : Москва, 1910
Кільк.характеристики :216 с.
Примітки : пер. с франц.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/К 56
Автор(и) : Ковалевский П. И.
Назва : Энциклопедия семейного воспитания и обучения : редкая книга. Вып. LIII : Отсталые дети, - причины отсталости и борьба с нею
Вихідні дані : С.-Петербург, 1911
Кільк.характеристики :216 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/К 64
Автор(и) : Кондратенко Л. О.
Назва : Висвітлення проблем шкільної неуспішності на перших психолого-педагогічних з'їздах (1906-1916) : научное издание
Вихідні дані : К.; Слов'янськ: ПП "Канцлер", 2016
Кільк.характеристики :48 с.
ISBN, Ціна 978-966-2145-22-1: 6.00 грн.
УДК : 37.015.3+159.9](091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна неуспішність--психолого-педагогічні з'їзди--1906-1916 рр.--експериментальна педагогіка
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/И 18
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Професійна спрямованість практичного психолога : монографія
Вихідні дані : Миколаїв: ТОВ "Іліон", 2010
Кільк.характеристики :340 с.
ISBN, Ціна 978-611-534-018-7: 20.00, 20.00, грн
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051+378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--практичний психолог--студент-психолог--підготовка в вузі--мотиви професійного вибору
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/А 23
Автор(и) : Агапитова Н.
Назва : Психическая деятельность учащихся при описании предмета : редкая книга
Вихідні дані : Варшава, 1900
Кільк.характеристики :74 с.: табл.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Д 85
Автор(и) : Духнович, Александер
Назва : Народная педагогия в пользу училищ и учителей сельских : редкая книга : Ч. 1. Педагогия общая
Вихідні дані : Львов, 1857
Кільк.характеристики :91 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Балл , Георгій Олексійович, Дригус, Марія Трохимівна, Мусіяка, Наталія Іванівна, Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :161 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісна ефективність--онтогенез--психологічні механізми--рефлексивний механізм--оцінковий механізм--мікрогенез
Зміст : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі/ Г. О. Балл. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів/ М. Т. Дригус. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/К 63
Автор(и) : Компейре, Габриэль
Назва : Отрочество, его психология и педагогия : редкая книга
Вихідні дані : С.-Петербург: Издание О. В. Богдановой, 1910
Кільк.характеристики :116 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Б 46
Автор(и) : Бенеке Ф. Э. (д-ра)
Назва : Руководство к воспитанию и учению : редкая книга. Ч. 2 : Руководство к учению
Вихідні дані : С.-Петербург, 1872
Кільк.характеристики :498 с.
Примітки : пер. с нем. с измен. и примечан.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 106877
Кількість відвідувачів 1186
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя