Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологічна герменевтика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, М. Л.
    Інтелектуальні метакогніції та конструювання особистісного досвіду в похилому віці [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 39-51. - Бібліогр.: с. 47-51 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
конструювання особистісного досвіду -- похилий вік -- розв'язування задач -- метакогніції -- інтелектуальна ініціація -- рефлексія -- децентрація -- стратегічність
Анотація: У статті показано, що конструювання нового особистісного досвіду на всіх вікових рівнях виступає як складна інтелектуальна проблема, яка потребує спеціальної когнітивної та метакогнітивної обробки. У похилому віці ситуація суттєво ускладнюється за рахунок зменшення у загальній інтелектуальній системі ваги плинного інтелекту і збільшення, відповідно, ваги кристалізованого інтелекту. Кристалізований інтелект грунтується на знаннях і вміннях, отриманих з минулого досвіду, і, відповідно, найбільш ефективно використовується в задачах, які вимагають саме цих знань. Визначено, що важливу роль у процесі конструювання особистісного досвіду відіграють інтелектуальні метакогніції - складники в структурі інтелекту, які спрямовані на організацію, регуляцію і координацію інших, базових когнітивних процесів. Провідні інтелектуальні метакогніції - це інтелектуальна ініціація (самостійна постановка задачі), децентрація, рефлексія і стратегічність. Динамічність метакогніцій визначає потенціал розвитку та саморозвитку інтелекту в цілому. Ефективність конструювання досвіду старою людиною залежить від скоординованої дії усіх аналізованих метакогніцій. З точки зору місця метакогніцій у процесі конструювання особистісного досвіду проаналізовано результати експерименту відомої американської дослідниці Елен Лангер, яка доводить, що люди є молодими настільки, наскільки усвідомлюють себе молодими.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.953.5
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток в старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
старіння -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- ефективність навчання -- вищі психічні функції -- віртуальне навчання -- психічна збереженість
Анотація: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Чепелева, Н. В.
    Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості [Текст] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 16-18 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
конструювання досвіду -- інтерпретація -- контекст -- дискурс -- смисл -- інтерпретаційна схема -- метакогніції
Анотація: Метою статті є обгрунтування ролі інтерпретації як одного з провідних механізмів конструювання досвіду особистості, що розвивається. Дискурсивне конструювання досвіду у контексті психолого-герменевтичного підходу визначено як приведення соціокультурної та особистісної інформації в систему, організацію такої інформації у зв'язні структури, що допомагають осягнути її смисл. Визначено, щи дискурсивне конструювання досвіду передбачає процес його трансформації з особистісного досвіду в особистісний - освоєний, привласнений, осмислений, асимільований, проінтерпретований, тобто вибудований самою особистістю. Інтерпретація тлумачиться як осмислення тексту, яке призводить до вбачання в повідомленні деякого смислу, відсутнього в самому тексті. Вона є механізмом смислового збагачення тексту, що здійснюється завдяки зануренню у контекст - особистісний, діяльнісний, культурний. Саме він і задає ті чи інші інтепретаційні рамки (або схеми), котрі, з одного боку, обмежують смисловий простір тексту, дозволяючи відкинути несуттєві смисли, з іншого - розширюють його, збалачуючи новим розумінням змісту повідомлення, сприяючи тим самим породженню, синтезу нових смислів. Дискурс при цьому тлумачиться як текст в контексті його породження та сприймання. Велику роль в процесі інтерпретації відіграє взаємодія зовнішнього та внутрішньокого контекстів, що й уможливлює синтез нового смислу, який і забезпечує дискурсивне конструювання досвіду особистості. Показано, що однією з умов інтерпретації особистого досвіду та трансформації його в досвід особистісний є сформованість у людини основних метакогніцій - рефлексії, децентрації, інтелектуального ініціювання та стратегічності інтелекту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 144 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Н. В. Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості / Н. В. Чепелева. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 16-18 (15 назв)
Рудницкая, С. Ю. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості / С. Ю. Рудницкая. - С .19-40. - Бібліогр.: с. 36-40 (28 назв)
Смульсон, М. Л. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду / М. Л. Смульсон. - С .41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
Лебединська, І. В. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання / І. В. Лебединська. - С .58-70. - Бібліогр.: с. 67-70 (18 назв)
Зарецька, О. О. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки / О. О. Зарецька. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (10 назв)
Зазимко, О. В. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості / О. В. Зазимко. - С .83-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (14 назв)
Шиловська, О. М. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду / О. М. Шиловська. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Чепелєва, Н. В. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. - С .113-131. - Бібліогр.: с. 128-131 (20 назв)
Гудінова, І. Л. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти / І. Л. Гудінова. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 6 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; за. ред. Н. В. Чепелєвої. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - 194 с. - ISSN 2072-4772. - 12.00 грн.
    Зміст:
Титаренко, Т. М. Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання / Т. М. Титаренко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 14 (10 назв)
Чепелева, Наталія Василівна. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии / Н. В. Чепелева. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації / М. Л. Смульсон. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия / В. А. Мединцев. - С .36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
Черемных, Е. Нарративная идентичность в пространстве диалога / Е. Черемных. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості / О. М. Кочубейник. - С .66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
Кляпець, О. Я. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю / О. Я. Кляпець. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю / І. В. Березко. - С .90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні / О. О. Зарецька. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (9 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Семиотический подход к проблемам исследования мифа / С. Ю. Гуцол. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (18 назв)
Лазоренко, Б. П. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді / Б. П. Лазоренко. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
Ларіна, Т. О. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді / Т. О. Ларіна. - С .151-159. - Бібліогр.: с. 159 (5 назв)
Сидоренко, Ж. В. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я / Ж. В. Сидоренко. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
Полунін, О. В. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього / О. В. Полунін. - С .170-182. - Бібліогр.: с. 181-182 (12 назв)
Крайчинська, В. А. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості / В. А. Крайчинська. - С .183-193. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв) : табл.
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 164 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 10.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії / Н. В. Чепелева. - С .4-20. - Бібліогр.: с. 16-20 (20 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. До проблеми технологалізації процесів самопроектування / М. Л. Смульсон. - С .21-36. - Бібліогр.: с. 32-36 (18 назв)
Рудницька, Світлана Юріївна. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання / С. Ю. Рудницька. - С .37-52. - Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості / О. В. Зазимко. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 68-72 (21 назва)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування / О. О. Зарецька. - С .73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків / О. М. Шиловська. - С .86-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Березко, Іванна Василівна. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 109-112 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 121 (4 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування / К. В. Гуцол. - С .122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
Галунзовский, Илля Сергеевич. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования / И. С. Галунзовский. - С .134-147. - Бібліогр.: с. 144-147 (15 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування / А. О. Колярова. - С .148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 7 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; гол. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Лейтмотив как ведущая линия развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко. - С .15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача / М. Л. Смульсон. - С .24-34. - Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
Андрієвська, Валерія Вікторівна. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності / В. В. Андрієвська. - С .35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
Лебединська, І. В. Личностный опыт: пути смыслообразования / І. В. Лебединська. - С .49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Матрица культурного пространства лица / В. А. Мединцев. - С .58-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (25 назв) : табл.
Чепелєва, Наталія Василівна. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
Зарецька, О. О. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження / О. О. Зарецька. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного / О. М. Кочубейник. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 110 (11 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта) / С. Ю. Гуцол. - С .111-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (19 назв)
Черемных, Е. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации / Е. Черемных. - С .121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / О. В. Зазимко. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Чернобровкина, В. А. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / В. А. Чернобровкина. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Полунін, О. В. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда / О. В. Полунін. - С .168-180. - Бібліогр.: с. 1178-180 (16 назв)
Крайчинська, В. А. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання / В. А. Крайчинська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду / О. М. Шиловська. - С .191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості / Н. Уніат. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Березко, Іванна Василівна. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання / І. В. Березко. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
Чаусова, Ю. А. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків / Ю. А. Чаусова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (17 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях / І. Л. Гудінова. - С .235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 216 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности / Н. В. Чепелева. - С .4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
Рудницкая, Светлана Юрьевна. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности / С. Ю. Рудницкая. - С .20-37. - Бібліогр.: с. 34-37 (16 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Особистісне самопроектування і проблема раціональності / І. В. Лебединська. - С .52-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С .64-81. - Бібліогр.: с. 79-81 (7 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці / О. М. Шиловська. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
Березко, Іванна Василівна. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань / І. В. Березко. - С .94-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .109-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (10 назви)
Кресан, Ольга Дмитрівна. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях / О. Д. Кресан. - С .121-134. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Мещеряков, Д. С. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .135-154. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 166 (3 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості / К. В. Гуцол. - С .167-185. - Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
Галунзовский, Илья сергеевич. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход / И. С. Галунзовский. - С .186-199. - Бібліогр.: С. 196-199 (17 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування / А. О. Колярова. - С .200-213. - Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
151.60
А 43


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості [Текст] / О. М. Кочубейник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- нон-фінальність -- емерджентність -- ризома -- життєвий світ -- життєвий досвід
Анотація: У статті представлено розуміння автентичності в рамках моделі конструювання, у якій основне навантаження лягає на такі її характеристики, як становлення, нон-фінальність, процесуальність, інтерпретативність. Показано, що рефлексія й метафоризація, будучи процесами, що включають переживання життєвого досвіду в проект автентичності, виконують у ньому різні функції, забезпечуючи разом з тим його організацію як ризоми.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.60
А 43


    Гудінова, Ірина Леонідівна.
    Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях [Текст] / І. Л. Гудінова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-щоденник -- подія -- самопрезентація -- блог-блогер -- блогосфера
Анотація: В статті подано теоретичний огляд проблеми створення та ведення інтернет-щоденників (блогів). Дана класифікація видів щоденників, що створює повну картину передісторії виникнення даного феномену. Виділено функціональні особливості блогосфери та блогерства як такого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 122176
Кількість відвідувачів 1443
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя