Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (360)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лелюх-Степанчук О. О.
Назва : Емоційний інтелект як проблема психологічної науки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 83-92 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
УДК : 159.925:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційний інтелект--афект--емоційна уява--емоційне мислення
Анотація: Стаття присвячена проблемі місця феномена емоційного інтелекту в структурі особистості. Обгрунтовано основні теоретичні підходи до визначення емоційного інтелекту. Стаття містить аналіз досліджень даного поняття. Проаналізовано передумови виникнення поняття "емоційний інтелект" в психологічній науці. Викладено погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на визначення даного феномена. Досліджено ключові характеристики емоційного інтелекту, зокрема: здатність до управління емоціями, здатність до саморегуляції емоційними станами, емоційна обізнаність та емпатія. Доведено, що емоційний інтелект відіграє визначну роль у становленні особистості.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кормишев М. В., Медянік Г. А.
Назва : Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 74-82 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--види та якості мотивації учіння--рівні сформованості мотивації--ієрархічність та структурність мотивів
Анотація: У статті проаналізовано проблему дослідження структури мотивації учіння молодших школярів. У ході дослідження було визначено методологічні підвалини цієї проблеми, типи учбових мотивів. У практичному плані визначено психодіагностичний інструментарій психологічного дослідження, що дозволить створити наукову основу для ефективного дослідження мотивації учіння молодших школярів. За допомогою психологічного аналізу були визначені теоретичні принципи цієї проблеми. Таким чином, мотивація учіння залишається важливим фактором у розвитку мотиваційної сфери молодших школярів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мурзенкова О. Ю.
Назва : Психологічні особливості свідомого сприймання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 108-117 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
УДК : 159.937.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діапазон сприймання--"пляшкове горло" уваги--емоції--суб'єктивність відчуттів--психологічна прийнятність
Анотація: У статті розкривається проблема об'єктивності відчуттів і перцептивного сприймання. Свідомий досвід кожної людини унікальний і формується через відчуття та сприймання. Сенсорні пороги аналізаторів, селективна увага і мінливий емоційний фон формують унікальну для кожної особистості картину світу. Отже постає питання, чи доцільно говорити про об'єктивність, якщо кожна людина живе в світі унікальних відчуттів, для неї реальніших, ніж відчуття іншої людини.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мар'яненко Л. В.
Назва : Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самодетермінація--самореалізаційний потенціал особистості--особистісний потенціал--сприятливі і несприятливі умови самодетермінації--блокада самореалізації--діагностика самодетермінації і самореалізації--кореляційний і факторний аналіз даних--якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Анотація: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клименко І. В.
Назва : Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 64-74 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курсанти--працівник поліції--програма психологічного супроводу--період підготовки--саморегуляція--самоорганізація
Анотація: Виявлено значущі показники за шкалами "Планомірність", "Фіксація" і "Самоорганізація" серед досліджуваних груп курсантів, майбутніх працівників поліції, у межах проходження ними програми психологічного супроводу в період професійної підготовки. Встановлено, що курсанти з високим рівнем саморегуляції, яких біло залучено до програми, характеризуються більш високим рівнем самоорганізації щодо тактичного планування свого робочого і особистого часу, цілеспрямованістю та наполегливістю в досягнені намічених планів. Що стосується курсантів із низьким рівнем саморегуляції, яких не було залучено до програми психологічного супроводу, визначено, що вони характеризуються меншою гнучкістю й схильністю залишити розпочату справу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Горова О. О.
Назва : Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. с. 37-46 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): впровадження освітніх реформ--соціально-психологічний супровід--тренінгова методика--мотиваційний тренінг
Анотація: Впровадження освітніх та суспільних реформ є однією з головних проблем у сучасному українському суспільстві. Соціально-психологічний супровід реформування покликаний подолати труднощі, що виникають на шляху реформ. Ідеться про необізнаність, опір, пасивність суб'єктів освітнього процесу, низький рівень комунікації між творцями освітніх реформ, учителями, батьками, учнями. У роботі представлено загальну структуру соціально-психологічного супроводу. Описано особливості ефективної реалізації тренінгової методики в структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Детально аналізуються авторські психологічні техніки підтримки процесу реформування освіти й суспільства.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бондаренко Н.П., Бондаренко Н. П., Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Назва : Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 25-37: табл. (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв)
УДК : 618.39-06:616.89-008]-07-084
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний стан--вагітність--пологи--післяпологовий період--синдром втрати плода--психотравма--психічні розлади--діагностика--скринінг--профілактика--корекція
Анотація: У роботі вивчаються особливості психічного стану та його порушень у допологовий період, пологах та післяпологовий період у жінок, що втратили плід або таких, що мають високий ризик втрати плода та отримали інформацію про надмірно низьку масу тіла в їхньої майбутньої дитини. Значна увага в досліджені приділяється жінкам, що вже мали психічні порушення та важкі психічні розлади в минулому, динаміці психічних порушень унаслідок можливої або реальної втрати у цієї категорії вагітних і породіль. У роботі визначені також основні чинники ризику розвитку психічних порушень при можливому синдромі втрати плода, розглядається важливість здійснення вчасного скринінгу, профілактики та корекції розладів психіки при синдромі втрати плода або наявності ризику народження нежиттєздатної дитини та/або дитини з надмірно низькою масою тіла, роботі з родичами цієї категорії жінок для їхньої вчасної підтримки та адекватної взаємодії з породіллею. При аналізі результатів дослідження обгрунтовується необхідність розширення та вдосконалення служби медичних психологів на базі перинатальних центрів, пологових будинків та інших пологомічних закладів усіх рівнів з метою зниження ризиків патологічних пологів та пологового травматизму внаслідок несприятливих екзоненних та ендогенних психологічних впливів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Каліщук С. М.
Назва : Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 55-64 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
УДК : 159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне консультування--інтегративний підхід--системне моделювання--система--елемент--стан--зв'язок--атрактор--точка біфуркації--смисл--парадоксальний смисл
Анотація: У статті розглянуто необхідність створення інтегративних моделей психологічного консультування, які дозволили б вирішувати завдання ефективного пристосування різноманітного операційного інструментарію, накопиченого в різних напрямах психологічного завдання та практики в галузі надання психологічної допомоги. Концептуалізовано метод "системного моделювання енерго-інформаційних процесів О. В. Зелінського" як приклад електико-інтегративного психологічного консультативного підходу, Описано його філософські, природно-наукові та психологічні джерела, основні поняття, головні особливості, діагностичні та трансформаційні методи, визначені психотерапевтичні можливості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гусєв І. М.
Назва : Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіапрактика--практика--психологічні особливості--воєнний конфлікт--медіаконтент
Анотація: У статті наведено дані емпіричного дослідження, яке виявило базові особливості взаємодії спільноти з медіапрактиками. Продуктивні особливості характеризуються раціональним використанням медіапрактик та емпатійним ставленням до внутрішньо переміщених осіб, а також споглядальною позицією, що проявляється у використанні різноманітних медіапрактик для накопичення інформації та в нейтральній оцінці медіаконтенту, що споживається. Зміст особливостей взаємодії з деструктивними проявами визначається патерналістським ставленням до медіаконтенту, його хаотичним споживанням, негативним ставленням до переселених осіб і перекладанням відповідальності на державні інституції. Проміжна особливість взаємодії з медіапрактиками полягає в емоційно-інтуїтивній позиції, що виявляється в інтуїтивному пошуку й взаємодії з медіаконтентом, а ставлення до соціально-політичних подій у країні грунтується на емоційних факторах (співпереживання, співчуття, жаль).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чулкова К. О.
Назва : Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 179-186 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асертивна поведінка--риса--ділові переговори--психологічні аспекти--принципи ведення ділових переговорів
Анотація: У статті висвітлюється питання асертивної поведінки особистості як риси, яка необхідна для результативної діяльності людини в процесі взаємодії з іншими людьми. Ця риса є актуальною в сучасних умовах, коли успіх взаємин між людьми під час переговорів залежить від їхньої впевреності в собі, ініціативності, наполеглевості, інергійності, відпрацьованого вміння вести переговори та певних індивідуально-психологічних особливостей особистості. Виділяється п'ять основних аспектів асертивної поведінки, а також акцентується увага на невідповідності поведінки учасників взаємин шести основним принципам асертивної поведінки під час ведення ділових переговорів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 4199
Кількість відвідувачів 681
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя