Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (360)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психологія навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
15(08)
А 43


    Тертична, Н. А.
    Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів [Текст] / Н. А. Тертична // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 215-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- індекс почуття провини -- індивідуально-психологічні особливості почуття провини -- темпераментальні властивості особистості -- діагностика індивідуально-психологічних особливостей почуття провини -- особистість медичного психолога
Анотація: Розглянуто основні підходи до визначення почуття провини. Проаналізовано складові почуття провини. Обгрунтовано програму констатувального етапу дослідження індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Розглянуто методики проведення емпіричного дослідження. Представлено загальну характеристику досліджуваних. Презентовано результати константувального експерименту індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Отримані емпіричні дані, результати їхньої обробки та аналізу покладено в основу розробки програми спеціальної підготовки студентів - майбутніх лікарів-психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Електроний ресурс] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
159.953.5](072)
И 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


4.
15(5А2.2)П
А 43


    Підлісна, Тетяна Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості [Текст] / С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- інтерактивні технології навчання -- особистість -- розвиток особистості -- соціалізація
Анотація: Визначено сутність поняття інтерактивного навчання. Встановлено, що саме інтерактивне навчання створює необхідні умови для стимулювання, мотивування пізнавальної діяльності учнів, забезпечення високого рівня їхньої активності і самостійності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Назар, М. М.
    Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- дистанційне навчання -- інформаційні технології -- e-learning
Анотація: У статті досліджена та розкрита роль інформаційних технологій у дистанційному навчанні для розвитку суб'єктної активності. Показано, що психологічний феномен суб'єктної активності визначається як міра прояву в діяльності індивідууму цілеспрямованості, що є націленою на перетворення зовнішньої (об'єктивної) та/або внутрішньої (суб'єктивної) дійсності. У зв'язці з формуванням самостійності, критичності сприйняття, інтенції та вмінь до постійного самонавчання, активності та ініціативності інформаційні навчальні технології підключаються для створення умов, в яких формується високоефективне мислення, суб'єктна активність. Людина, яка навчається, сприймається не як пасивний суб'єкт навчання, а як активний суб'єкт, який інтеріоризує знання у процесі своєї діяльності, здійснює суб'єктну активність, ставить навчальні цілі та досягає їх. Встановлення цілей навчання учням з боку вчителя замінюється визначенням ними власних навчальних цілей, побудовою індивідуальних траєкторій і темпів навчання, в залежності від власних особистісних особливостей, потреб, переваг і переконань. Завдяки цьому інформаційні технології стають не інструментами впливу \вчителя на учнів для трансляції "готових знань", а інструментами розкриття їх власної суб'єктної активності, самостійної інтелектуальної творчості, мислення. Дистанційні навчання та освіта, перш за все в контексті функціонування віртуальних освітніх середовищ, є чинником розвитку суб'єктної активності учасників навчального процесу. Серед технологій, що сприяють цьому розвитку, особливо виділяються дистанційні навчальні курси, інтернет-тренінги, вебінари, відео-конференції, онлайн обговорення у форматі чатів та груп у соціальних мережах тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Карпушина, Н. Б.
    Інформаційне забезпечення слідчої діяльності [Текст] / Н. Б. Карпушина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна діяльність -- інформаційне забезпечення -- суб'єкт розслідування -- інформаційна компетентність -- психологічні детермінанти розслідування
Анотація: Статтю присв'ячено висвітленню проблемі інформаційної діяльності слідчого в процесі розслідування правопорушень, окреслено низки психологічних чинників, які зумовлюють ефективність інформаційного пошуку. Предметом пізнання в слідчій діяльності є інформація про подію правопорушення. Інформаційне забезпечення розслідування злочинів є діяльністю суб'єктів розслідування спрямованою на пошук та одержання інформації, яка міститься і інформаційних джерелах незалежно від їх відомчої належності, з метою використання її в процесі розслідування злочинів. Суттєвими детермінантами інформаційної компетентності слідчих є характеристики мислення, які дозволяють виокремлювати сутність досліджуваних явищ і відтворювати її у формі процесуального документа. Креативність особистості забезпечує ефективність осмислення як знакової, так і образної інформації. До парцеальних корелятів когнітивної складової інформаційної компетентності відносять особистісні фактори "практичність" та "прониклевість". Креативність мислення досвідчених слідчих детермінована особистісними факторами "інтелект" та "радикалізм".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 34 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - 332 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Анатольєва, О. І. Мотивація навчальної діяльності курсантів / О. І. Анатольєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 11-13 (11 назв)
Бабій, М. Ф. Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка / М. Ф. Бабій. - С .14-23. - Бібліогр.: С. 22 (5 назв)
Брик, О. М. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень / О. М. Брик, М. С. Кочаровський. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
Вольгемут, І. А. Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості / І. А. Вольгемут. - с. 31-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв)
Герасименко, В. В. Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці / В. В. Герасименко. - С .42-55. - Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
Гончаренко, Н. А. Копінг-стратегії стресу матерів дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / Н. А. Гончаренко. - С .55-65. - Бібліогр.: с. 62-64 (13 назв)
Горбенко, С. Л. Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді / С. Л. Горбенко. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний статус онкохворої людини / Н. О. Євдокимова, О. М. Раткогло. - С .74-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (7 назв)
Євдокимова, Н. О. Психологічний супровід спортсменів підлітково-юнацького віку / Н. О. Євдокимова, Н. В. Тарасова. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
Євдокимова, Н. О. Професійне самовизначення старших підлітків / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко. - С .91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
Євдокимова, Н. О. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова. - С .99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
Євдокимова, Н. О. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу / Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (7 назв)
Кордунова, Н. О. Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .117-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Лавренко, О. В. Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін / О. В. Лавренко. - С .128-145. - Бібліогр.: с. 141-145 (14 назв)
Матвієнко, Г. М. Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти / Г. М. Матвієнко. - С .145-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (16 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості / Т. І. Мельничук. - С .165-169. - Бібліогр.: с. 165-168 (21 назва)
Пітулей, В. В. Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі / В. В. Пітулей. - С .169-177. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
Порхун, А. Д. Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства / А. Д. Порхун, О. М. Власова-Чмерук. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 186-188 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199-200 (11 назв)
Сіраковська, О. Б. Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери / О. Б. Сіраковська. - С .201-213. - Бібліогр.: с. 211-212 (7 назв)
Синявська, Н. Я. Визначення типу особистості студентів-медиків як адаптаційного потенціалу для формування майбутніх лікарів / Н. Я. Синявська. - С .213-233. - Бібліогр.: с. 230-233 (25 назв)
Слободяник, Н. В. Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі / Н. В. Слободяник. - С .234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Степаненко, І. М. Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів / І. М. Степаненко. - С .246-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (14 назв)
Сушко, Д. Д. Наукові інтерпретації феномена співзалежної поведінки / Д. Д. Сушко. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 266-267 (12 назв)
Тептюк, Ю. О. Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій / Ю. О. Тептюк. - С .268-284. - Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
Терещенко, Л. А. Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів / Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко. - С .284-298. - Бібліогр.: с. 296-298 (13 назв)
Терновик, Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
Турбан, В. В. Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості / В. В. Турбан. - С .319-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (10 назв)
Цимбал, М. Р. Дослідження вільного часу курсанта в період підготовки у вищому військовому навчальному закладі / М. Р. Цимбал. - С .321-330. - Бібліогр.: с. 328-330 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


8.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 200 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Бабій, М. Ф. Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів / М. Ф. Бабій. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
Барко, В. І. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України / В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. - С .14-25. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Бондаренко, Н. П. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати / Н. П. Бондаренко [и др.]. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 34-36 (9 назв) : табл.
Інші автори: Слободяник О. Я., Наритник Т. Т., Р. Г. Долинський
Горова, О. О. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ / О. О. Горова. - с. 37-46. - Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
Гусєв, І. М. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту / І. М. Гусєв. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
Каліщук, С. М. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності / С. М. Каліщук. - С .55-64. - Бібліогр.: с. 63 (4 назви)
Клименко, І. В. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських / І. В. Клименко. - С .64-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
Кормишев, М. В. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
Лелюх-Степанчук, О. О. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки / О. О. Лелюх-Степанчук. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Мар'яненко, Л. В. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
Мурзенкова, О. Ю. Психологічні особливості свідомого сприймання / О. Ю. Мурзенкова. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (18 назв)
Перепелиця, А. В. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства / А. В. Перепелиця. - С .117-127. - Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
Преснякова, Л. В. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Пушкарська, Л. П. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Радзевілова, О. В. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини / О. В. Радзевілова. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Федосова, Л. О. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю / Л. О. Федосова. - С .167-178. - Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
Чулкова, К. О. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти / К. О. Чулкова. - С .179-186. - Бібліогр.: с. 183-185 (14 назв)
Яблонський, А. І. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Р., Г. Долинський; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


9.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 30 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - 282 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Абсалямова, Л. М. Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості / Л. М. Абсалямова. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
Вагіна, О. В. Психологічні особливості поліграфних досліджень у системі МВС України / О. В. Вагіна. - С .13-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (15 назв)
Грибок, А. О. Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах / А. О. Грибок. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 30-32 (15 назв)
Данилюк, І. В. Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
Дідковська-Бідюк, М. В. Особливості застосування профайлінгових технологій правоохоронними органами: історія та сучасний стан / М. В. Дідковська-Бідюк. - С .42-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (10 назв)
Івашкевич, Е. Е. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах / Е. Е. Івашкевич. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
Канюха, С. І. Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства / С. І. Канюха. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Розуміння та опрацювання емоцій в Ексзестенційно-аналітичному підході / Я. Ю. Каплуненко. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (12 назв)
Карпова, Л. О. Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства / Л. О. Карпова. - С .89-95. - Бібліогр.: с. 96-95 (7 назв)
Карпушина, Н. Б. Інформаційне забезпечення слідчої діяльності / Н. Б. Карпушина. - С .96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
Клибанівська, Т. М. Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект / Т. М. Клибанівська. - С .105-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
Клименко, І. В. Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України / І. В. Клименко. - С .118-128. - Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
Кравчук, С. Л. Особливості зв'язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку / С. Л. Кравчук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (10 назв)
Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті / А. М. Крицька. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Мул, С. А. Бойовий настрій офіцера-прикордонника / С. А. Мул. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (10 назв)
Потапчук, Л. В. Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Особливості соціальної роботи з літніми людьми / Л. Є. Просандєєва. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (10 назв)
Работа, Т. О. Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я / Т. О. Работа. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
Синявська, Н. Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін / Н. Синявська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
Слободяник, Н. В. Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді / Н. В. Слободяник. - С .191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
Сміла, Н. В. Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті / Н. В. Сміла. - С .204-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
Тертична, Н. А. Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів / Н. А. Тертична. - С .215-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління / А. В. Черкаський. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
Шаркова, С. Ф. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах / С. Ф. Шаркова. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
Юрченко-Шеховцова, Т. І. Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості / Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .241-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
Яблонский, А. И. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи / А. И. Яблонский. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
Ятчук, М. С. Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .260-270. - Бібліогр.: с. 267-269 (9 назв)
Лахтадир, О. В. сихологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 82631
Кількість відвідувачів 908
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя