Пошуковий запит: <.>S=психофізіологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кружева Т. В. Особливості професійної спрямованості науковців/Т. В. Кружева // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.119-128
|
>2.
| UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ). Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16. - 2016
|
>3.
| Мартолог Н. В. Загальна характеристика феномену духовності/Н. В. Мартолог // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.137-149
|
>4.
| Лахтадир О. В. Розвиток комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту: емпіричне дослідження/О. В. Лахтадир, І. І. Бистра, Л. Г. Євдокимова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.128-137
|
>5.
| Болотнікова І. В. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення/І. В. Болотнікова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.3-12
|
>6.
| Дубчак Г. М. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів/Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.30-38
|
>7.
| Завадська Т. В. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів/Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.39-48
|
>8.
| Гуменюк Г. В. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу/Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.12-24
|
>9.
| Дзвоник Г. П. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця/Г. П. Дзвоник // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.24-29
|
>10.
| Мар'яненко Л. В. Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми/Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.149-163
|
>11.
| Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20. - 2020
|
>12.
| Сіраковська О. Б. Психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок/О. Б. Сіраковська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.227-236
|
>13.
| Войтович М. В. Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів/М. В. Войтович, Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.8-17
|
>14.
| Болотнікова І. В. Особливості складових та компонентів професійної життєстійкості працівників профспілок/І. В. Болотнікова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.3-8
|
>15.
| Савченко Т. Л. Сучасні напрямки дослідження уваги - психофізіологічні аспекти, теорії функціонування і розвиток властивостей/Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.208-227
|
>16.
| Панасенко Н. М. Професія - журналіст: професійно-важливі якості та психологічні особливості/Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.177-186
|
>17.
| Могиляста С. М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників/С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.164-177
|
>18.
| Примачок Л. Л. Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років/Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.195-208
|
>19.
| Підлісна С. В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи/С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.187-195
|
>20.
| Івашкевич Е. З. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога/Е. З. Івашкевич // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.49-58
|
|
|