Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (76)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психофізіологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
15(08)
А 43


    Кружева, Т. В.
    Особливості професійної спрямованості науковців [Текст] / Т. В. Кружева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 119-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна спрямованість науковців -- професійні профілі
Анотація: У статті розкрито зміст і структуру професійної спрямованості спеціалістів науково-психолого-педагогічного спрямування. На підставі результатів емпіричного дослідження виявлена полівалентність професійної спрямованості, зазначені шляхи подальших досліджень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
15(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - 196 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення / І. В. Болотнікова. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу / Г. В. Гуменюк. - С .12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця / Г. П. Дзвоник. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів / Г. М. Дубчак. - С .30-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
Каплуненко, Ярина Юріївна. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю / Я. Ю. Каплуненко. - С .58-73. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) / О. М. Кокун. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С .93-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз / О. В. Лахтадир. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108 (4 назви) : табл.
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності / Л. М. Литвинчук. - С .109-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя / Н. М. Панасенко. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Психологічні захисти та самоставлення особистості / Н. М. Пилипенко. - С .136-144. - Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень / Т. Л. Савченко. - С .144-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
Удод, Максим Олександрович. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф / М. О. Удод. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 164-166 (15 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців / О. С. Ходос. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв) : граф.
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах / О. В. Шелестова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 180-184 (21 назва)
Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів / В. В. Шульга. - С .184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Мартолог, Н. В.
    Загальна характеристика феномену духовності [Текст] / Н. В. Мартолог // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 137-149. - Бібліогр.: с. 145-149 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовний розвиток -- особистість -- ціннісні орієнтації -- душа -- духовна безпека -- духовні потреби -- бездуховність
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми духовності в контексті сучасних психологічних досліджень, висвітлюються поняття характеру, розуміння природи духовного у людини та його розвитку, розглянуто духовні потреби та ціннісні орієнтації, духовні здібності та духовна діяльність, розкрито поняття духовної безпеки та потреби, культури особистості сучасної людини, її ціннісно смислові сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Лахтадир, О. В.
    Розвиток комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту: емпіричне дослідження [Текст] / О. В. Лахтадир, І. І. Бистра, Л. Г. Євдокимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- факторний і кореляційний аналіз -- майбутні фахівці фізичної культури і спорту
Анотація: У статті представлено результати дослідження особливостей сформованості комунікативної компетентності та її структурних компонентів у студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Проаналізовано залежність розвитку комунікативної компетентності та її складових від статевих і професійних ознак студентів та курсу їх навчання. Здійснено факторний і кореляційний аналіз комунікативнї компетентності та її складових, встановлено взаємозв'язки між різними її характеристиками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бистра, І. І.; Євдокимова, Л. Г.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Болотнікова, Інга Вікторівна.
    Акмеологічні основи особистісного самоздійснення [Текст] / І. В. Болотнікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення особистості -- самовираження особистості -- самореалізація особистості -- самотрансцендентність особистості -- особистісне зростання
Анотація: В публікації представлено визначення феноменів самовиреження, самореалізації та самотрансцендентності особистості як чинників її самоздійснення; досліджено індивідуальні особливості та процесуальні характеристики особистості, що сприяють її самовдосконаленню та визначають динаміку самоздійснення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 30-38 : табл. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- стрес -- екзаменаційний стрес -- стресогенні фактори -- стресові стани студентів
Анотація: Описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Визначено спільні та відмінні особливості в значущості, рівнях, проявах, динаміці та прийомах зняття стресу студентами вищих та середніх навчальних закладів. Зроблено висновок про необхідність спеціально організованої цілеспрямованої психологічної роботи зі студентами високим рівнем прояву навчального та екзаменаційного стресів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завадська, Тетяна Василівна.
    Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів [Текст] / Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- професійне самоздійснення -- самоактуалізація -- емоційне вигорання -- темперамент
Анотація: У статті наведений огляд експерементальних даних прояву ознак професійного самоздійснення дошкільних вихователів та особистісних властивостей, які впливають на цей процес. Більшість вихователів виказали середній або вищий за середній рівні професійного самоздійснення, високу самоефективність та мотивацію до діяльності, відповідні темпераментальні показники.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
фахівець -- професіоналізм -- суб'єкт -- професійний саморозвиток -- акмеологічний розвиток -- самовизначення -- самореалізація
Анотація: Розглянуто проблему становлення фахівця як професіоналу в умовах сучасної реальності, зокрема вимоги, які висуваються до його фахового рівня. Здійснено аналіз теоретичних поглядів щодо проблеми самоздійснення у контексті акмеогенезу. Зазначено пріоритетне завдання щодо організації супроводу професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дзвоник, Галина Петрівна.
    Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця [Текст] / Г. П. Дзвоник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- професійне самоздійснення фахівця -- професійна діяльність
Анотація: Увага до вивчення емоційної стійкості професіонала є цілком зрозумілою, адже виникнення більшості професійних проблем пов'язана з фактором людини, з її недостатньою стійкістю до емоціогенних впливів професійного середовища, що спричиняють виникнення несприятливих функціональних станів, зокрема емоційного напруження. Емоційна стійкість вважається одним із найважливіших чинників життєдіяльності людини й забезпечення ефективності її професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Мар'яненко, Л. В.
    Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми [Текст] / Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 149-163. - Бібліогр.: с. 160-163 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична парадигма -- особистість -- формувальні вміння -- міжособистісна взаємодія -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті викладені результати емпіричного дослідження впливу позитивних чи негативних якостей вчителя (стилів педагогічної діяльності та педагогічного спілкування) на формування пізнавальної діяльності учнів. Встановлено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування може бути і позитивним і негативним (наприклад, демократичним або ліберальним чи авторитарним). Виявлено, що розподіл стилів педагогічного спілкування (на позитивний чи негативний) відбувається через різницю у розвитку педагогічної спрямованості та різного співвідношення позитивного і негативного морального потенціалу особистості вчителя. Досліджено, що уміння вчителя виховувати моральні якості учнів має вищий ранговий позитивний вплив на його вміння формувати пізнавальну діяльність учнів, ніж уміння вчителя формувати розумові здібності дітей. Експериментально з'ясовано, що позитивно на вміння вчителя формувати пізнавальну діяльність учнів впливають: наявність власного стилю педагогічного спілкування та висока самооцінка власних творчих здібностей. А негативно впливають на вміння формувати пізнавальну діяльність дітей наступні типи поведінки вчителя: відповідально-великодушний, прямолінійно-агресивний, співпрацююче-конвенціальний та нервово-скептичний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - 166 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості складових та компонентів професійної життєстійкості працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 6-8 (12 назв) : табл.
Войтович, М. В. Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів / М. В. Войтович, Т. В. Завадська. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (9 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Дослідження психофізіологічних складових професійної життєстійкості менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 24-26 (10 назв)
Зеленська, З. П. Психологічні особливості емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (11 назв)
Івашкевич, Е. Е. Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері / Е. Е. Івашкевич. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (9 назв)
Клименко, В. В. Психофізіологія цілеспрямованих дій зі зворотними завбаченнями тонусу людини / В. В. Клименко. - С .48-67. - Бібліогр.: с. 65-67 (21 назва)
Кокун, Олег Матвійович. Професійна життєстійкість особистості: аналіз феномена / О. М. Кокун. - С .68-81. - Бібліогр.: с. 76-81 (32 назви)
Комплієнко, О. І. Психологічні передумови становлення гармонійних сімейних взаємостосунків / О. І. Комплієнко. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 89-91 (13 назв)
Корніяка, О. М. Основні напрямки психологічного забезпечення професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .91-106. - Бібліогр.: с. 102-105 (17 назв)
Могиляста, С. М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи / С. М. Могиляста. - С .106-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Панасенко, Н. М. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості журналістів / Н. М. Панасенко. - С .117-128. - Бібліогр.: с. 126-128 (9 назв)
Савченко, Т. Л. Дослідження специфіки професійної життєстійкості викладачів / Т. Л. Савченко. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (7 назв)
Хупавцева, Н. О. Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії / Н. О. Хупавцева. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (19 назв)
Чудакова, О. М. Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини / О. М. Чудакова. - С .148-161. - Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Сіраковська, О. Б.
    Психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок [Текст] / О. Б. Сіраковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 227-236. - Бібліогр.: с. 233-236 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивна сфера -- репродуктивне здоров'я -- психогенне безпліддя -- стрес -- психоемоційний стан -- інфертильність
Анотація: У статті висвітлено психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок: стрес, внутрішній конфлікт, страхи, установки, несприятливі сімейні обставини, які стимулюють "заборону" на вагітність. З'ясовано основні індивідуально-характерологічні особливості жінок з безпліддям. Визначено, що основними негативними психологічними наслідками порушення репродуктивного здоров'я у жінок є: порушення гармонії в сім'ї та напруженість сімейних стосунків, ізоляція, зниження соціальної активності, зміни психоемоційного стану, а сам діагноз призводитьт до появи кризи у житті жінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Войтович, М. В.
    Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів [Текст] / М. В. Войтович, Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
вихователі ДНЗ -- життєстійкість особистості -- професійна життєстійкість -- складові компоненти професійної життєстійкості
Анотація: У статті поданий аналіз результатів експериментального дослідження професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів. Зокрема, визначені рівні професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів, а також передні значення показників професійної життєстійкості вихователів. У статті наводяться та аналізуються зв'язки між складовими і компонентами професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Завадська, Т.В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Болотнікова, Інга Вікторівна.
    Особливості складових та компонентів професійної життєстійкості працівників профспілок [Текст] / І. В. Болотнікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 3-8 : табл. - Бібліогр.: с. 6-8 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість особистості -- професійна життєстійкість -- складові і компоненти професійної життєстійкості
Анотація: Робота присвячена актуальній проблемі професійної життєстійкості. У статті аналізуються результати експериментального дослідження, проведеного у профспілкових організаціях, підпорядкованих Київській міській раді профспілок. У результаті аналізу результатів дослідження було визначено загальний рівень життєстійкості працівників профспілкових організацій, а також особливості зв'язків між складовими і компонентами професійної життєстійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

15.
159.938
А 43


    Савченко, Т. Л.
    Сучасні напрямки дослідження уваги - психофізіологічні аспекти, теорії функціонування і розвиток властивостей [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 208-227. - Бібліогр.: с. 221-226 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
теорії уваги -- фізіологія уваги -- кванти уваги -- метаувага -- організація уваги -- Синдром дифіциту уваги та гіперактивність -- увага студентів -- розвиток властивостей уваги -- оптимізація уваги
Анотація: У статті розглянуто сучасні актуальні напрями дослідження феномену уваги. Серед них: фізіологічні основи уваги, зв'язок ЕЕГ-потенціалів з індивідуальними особливостями уваги, роль кори головного мозку при зосереджені. Також особливу увагу приділено теоріям "Кванти уваги" і "Orch Or", уявленням про "метаувагу" і рівневу організацію процесів уваги. Розглянуто вплив природніх і фізичних факторів на стану уваги. Значне місце у сучасних дослідах приділено дослідженню уваги за наявності Синдрому дефіциту уваги і гіперактивності, а також дослідженням уваги на різних етапах навчання. Розглянуто дослідження методів корекції і оптимізації уваги.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Панасенко, Н. М.
    Професія - журналіст: професійно-важливі якості та психологічні особливості [Текст] / Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 177-186. - Бібліогр.: с. 184-186 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
журналіст -- життєстійкість -- професійний стрес -- саморозвиток -- професійно-важливі якості
Анотація: У статті викладені результати теоретичного дослідження, спрямованого на визначення професійно-важливих якостей та психологічних особливостей журналіста. Встановлено, що не існує якоїсь однієї моделі здібностей для всіх професійних спеціалізацій журналіста. Зазначається, що серед багатьох професій журналістика - одна з найстресовіших. Визначено, що основними професійно-важливими якостями журналіста є прагнення до постійного саморозвитку, відмінне володіння усною і письмовою мовами, спостережливість, розвинене аналітичне й образне мислення, висока емоційна стійкість і життєстійкість.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Могиляста, С. М.
    Дослідження емоційного інтелекту старшокласників [Текст] / С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 164-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний інтелект -- емпатія -- самомотивація -- старшокласник
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту старшокласників. Визначено, що в учнів нашої вибірки є певні труднощі стосовно розпізнавання власних і чужих емоцій та гармонійного "входження" в систему міжособистісних взаємовідносин, інтерпретування емоцій оточення, толерантності і соціальної адаптованості, досягнення гармонії свого внутрішнього світу, власної автентичності. Зазначено необхідність розробки психолого-педагогічної програми розвитку емоційного інтелекту старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- конфліктологічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- Я-концепція -- самореалізація -- професійна самосвідомість
Анотація: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Підлісна, С. В.
    Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи [Текст] / С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний урок -- психологічні вправи -- учень початкової школи -- шкільна тривожність
Анотація: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога [Текст] / Е. З. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- соціальний інтелект -- моделі соціальних репрезентацій -- когнітивна -- мнемічна та ампатійна -- підструктури соціального інтелекту
Анотація: В статті проаналізовано домінувальні аспекти розгляду ментальних репрезентацій. З урахуванням описаних моделей запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Вказано, що емпатійна складова соціального інтелекту більшою мірою залежить від того, яку форму поведінки педагог обирає в якості пріоритетів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 64099
Кількість відвідувачів 773
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя