Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=історія психології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    Психология в XX столетии. Теоретические проблемы развития психологической науки [Текст] / М. Г. Ярошевский. - Москва : [б. в.], 1971. - 368, [1] с. - 8 грн.30 к. р., 8 грн.30 коп. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- психічна реальність -- гештальтпсихологія -- фрейдизм -- марксизм

Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

2.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
   159.9(09)
   Ш 67


    Шкуратов, Владимир Александрович.
    Историческая психология [Текст] : учеб. пособие для доп. образования / В. А. Шкуратов ; ред. совет В. И. Бахмин [и др.]. - 2-е изд., перераб. - Москва : [б. в.], 1997. - 505, 7 [с.]. - (Психология для студента). - Библиогр.: с. 493-505. - ISBN 5-98357-012-X : 38.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навчальний посібник для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія -- становлення психологічної думки -- психологічна думка


Дод.точки доступу:
Бахмин, В. И. \ред. совет.\; Бергер, Я. М. \ред. совет.\; Гениева, Е. Ю. \ред. совет.\; Дилигенский, Г. Г. \ред. совет.\; Шадриков, В. Д. \ред. совет.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   159.9(09)
   Ш 67


    Шкуратов, Владимир Александрович.
    Историческая психология [Текст] : учеб. пособие для доп. образования / В. А. Шкуратов. - Ростов-на-Дону : [б. в.], 1994. - 271, [1] с. - Библиогр.: с. 282-287. - ISBN 5-900-657-01-9 : 12.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
15(09)
Ш 37


    Шевчук, В. В.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у XVIII-XX століттях [Текст] : монографія / В. В. Шевчук, М. - Л.А. Чепа ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. - Київ : [б. в.], 2015. - 256 с. - 12.00 грн.
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- психологія полтавщини


Дод.точки доступу:
Чепа, М. - Л.А.; НАПН УкраїниІнститут психології імені Г.С. Костюка; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
   159.9(09)
   Ч-44


    Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович.
    П'ять великих таємниць історичної психології [Текст] / Мирослав-Любомир Андрійович ; [ред. рада : В. Волковинський [та ін.]. - Київ : [б. в.], 2005. - 127, [2] с. - (Бібліотечка "Шкільного світу")). - Бібліогр.: с. 125-127. - ISBN 966-8356-50-0 : 5.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія


Дод.точки доступу:
Волковинський, В. \ред.рада.\; Ковтунович, Т. \ред.рада.\; Мосієнко, М. \ред.рада.\; Кузьменко, Г. \ред.рада.\; Шатохіна, О. \ред.рада.\; Черкаська, Л. \ред.рада.\; ВолковинсБишова, Т. \ред.рада.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

8.
   159.9(09)
   Ч-44


    Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович.
    Історико-психологічна реконструкці особистості бояна [Текст]. № 31-32 (239-240). Серпень / М-Л. Чепа. - Київ : [б. в.], 2001. - 16 с. - (Бібліотечка "Шкільного світу". Історія України.)). - Б/ц р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
   159.9(09)
   У 79


   
    Устав общества психологов при Академии педагогических наук СССР [Текст] / АПН СССР, Об-во психологов СССР. - [Б. м. : б. в.], 1974. - 15, [1] с. - Б/ц р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія


Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук СССР; Общество психологов СССР
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Т 34


    Теплов, Б. В.
    Тридцать лет советской психологии [Текст] : тезисы доклада / Академия педагогических наук РСФСР ; Академия педагогических наук РСФСР. - Москва : Издательство Академии педагогических наук РСФСР, 1947. - 7 с. - 0.01 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
Теплов -- доклад Теплова Б.М. -- тезисы доклада Теплова Б.М.


Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук РСФСР
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 12368
Кількість відвідувачів 826
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя