Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=історія психології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
159.9(092)(477.84)
М 31


    Маслюк , Андрій Миколайович.
    Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Маслюк ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 40 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- патріотизм -- психіка українського народу -- психологія діаспори -- українська діаспора -- українська психологія -- українська радянська психологія -- Український вільний університет -- український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.9(092)(477.84)
М 31


    Маслюк, Андрій Миколайович.
    Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Маслюк ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 589 с. : табл. + 1 додатки 39 с. - Бібліогр.: с. 518-589 (765 назв). -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- патріотизм -- психіка українського народу -- психологія діаспори -- українська діаспора -- українська психологія -- українська радянська психологія -- Український вільний університет -- український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.2+159.923.2
М 48


    Мельник , Юлія Вікторівна.
    Психологічні стратегії життєдіяльності в умовах ситуаційної невизначеності [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Ю. В. Мельник ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність -- життєва ситуація -- життєвий стиль -- невизначеність -- ситуаційна невизначеність -- стратегії життєдіяльності -- сфери життя -- структура стратегій життєдіяльності -- опанування невизначеністю
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню стретегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності. Показано, що ситуаційна невизначеність виступає основною формою невизначеності в житті особистості та є невід'ємною умовою її життєдіяльності, яка виявляється на різних рівнях її психологічного життя. Визначено трикомпоненту внутрішню структуру ситуаційної невизначеності в життєдіяльності особистості, до якої входить когнітивно-інформаційний, мотиваційно-ціннісний й організаційно-управлінській компоненти. Виділено три базові форми особистісної активності в ситуаційній невизначеності: ігнорування, пристосування й цілепокладання. Відзначено, що стратегії життєдіяльності можуть бути неуспішними, або такими, що призводять до депривації суб'єктності та успішними, що призводять до її відновлення та поглиблення. Визначено й описано дев'ять типів стратегій поведінки в умовах ситуаційної невизначеності, три з яких вважаються продуктивними, тобто такими, у яких базова форма реагування відповідає певній складовій ситуаційної невизначеності. Проведено емпіричне дослідження ситуативних та особистісних особливостей осіб, що перебувають в умовах ситуаційної невизначеності. Проаналізовано динаміку даних особливостей відповідно до інтенсивності невизначеності. Досліджено психологічну структуру стратегій життєдіяльності в окремих сферах життя осіб, що перебувають у відповідних умовах. Виділено специфіку особистісних і ситуаційних характеристик в осіб з домінуючими неуспішними стратегіями. Розроблено авторську тренінгову програму психологічної корекції неуспішних стратегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності в різних сферах її життя. Доведено ефективність технології психологічного сприяння й оптимізації стратегій життєдіяльності людини в умовах ситуаційної невизначеності через розширення уявлень про ситуацію, вихід у рефлексивну позицію й вироблення вмінь і навичок в опануванні ситуацією, зокрема, у вигляді постановки власних життєвих цілей, роботи з переживаннями, стресами тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
159.922.2+159.923.2
М 48


    Мельник, Юлія Вікторівна.
    Психологічні стратегії життєдіяльності в умовах ситуаційної невизначеності [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Мельник ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 209 с. : табл. + 1 додатки 102 с. - Бібліогр.: с. 180-209 (321 назва). -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність -- життєва ситуація -- життєвий стиль -- невизначеність -- ситуаційна невизначеність -- стратегії життєдіяльності -- опанування невизначеності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню стретегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності. Показано, що ситуаційна невизначеність виступає основною формою невизначеності в житті особистості та є невід'ємною умовою її життєдіяльності, яка виявляється на різних рівнях її психологічного життя. Визначено трикомпоненту внутрішню структуру ситуаційної невизначеності в життєдіяльності особистості, до якої входить когнітивно-інформаційний, мотиваційно-ціннісний й організаційно-управлінській компоненти. Виділено три базові форми особистісної активності в ситуаційній невизначеності: ігнорування, пристосування й цілепокладання. Відзначено, що стратегії життєдіяльності можуть бути неуспішними, або такими, що призводять до депривації суб'єктності та успішними, що призводять до її відновлення та поглиблення. Визначено й описано дев'ять типів стратегій поведінки в умовах ситуаційної невизначеності, три з яких вважаються продуктивними, тобто такими, у яких базова форма реагування відповідає певній складовій ситуаційної невизначеності. Проведено емпіричне дослідження ситуативних та особистісних особливостей осіб, що перебувають в умовах ситуаційної невизначеності. Проаналізовано динаміку даних особливостей відповідно до інтенсивності невизначеності. Досліджено психологічну структуру стратегій життєдіяльності в окремих сферах життя осіб, що перебувають у відповідних умовах. Виділено специфіку особистісних і ситуаційних характеристик в осіб з домінуючими неуспішними стратегіями. Розроблено авторську тренінгову програму психологічної корекції неуспішних стратегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності в різних сферах її життя. Доведено ефективність технології психологічного сприяння й оптимізації стратегій життєдіяльності людини в умовах ситуаційної невизначеності через розширення уявлень про ситуацію, вихід у рефлексивну позицію й вироблення вмінь і навичок в опануванні ситуацією, зокрема, у вигляді постановки власних життєвих цілей, роботи з переживаннями, стресами тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(09)
М 31


    Маслюк, Андрій Миколайович.
    Психологічна думка української діаспори ХХ століття [Текст] : монографія / А. М. Маслюк. - Ніжин : [Лисенко М.М.], 2019. - 492 с. - 45.00 грн.
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
Український вільний університет -- Ярема Я. -- Мірчук Іван -- Ващенко Г. -- Кульчицький О. -- Янів В. -- Костюк Г.С. -- Інститут психології імені Г.С. Костюка -- українська діаспора -- методологія наукової роботи студентів -- методичне забезпечення науково-дослідної роботи -- організація науково-дослідної роботи -- становлення соціології

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9+159.964.21
И 21


    Іванова, Янна Володимирівна.
    Адаптивність як психологічний чинник пасіонарності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Я. В. Іванова ; наук. кер. О. В. Кузнєцова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
пасіонарність -- компоненти пасіонарності -- екзистенціальна задача -- пасіонарна особистість -- інпасіонарна особистість -- автентичність -- адаптивність -- зрілість адаптивності
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню особливостей пасіонарності , що зумовлені адаптивн істю як багаторівневою властивістю особистості . Проведен о аналіз наукових досліджень з проблеми пасіонарності особистості та її психологічних чинників . Аналіз психологічної сутності пасіонарності дозволив виділити наступн і компонент и: емоційний ; когнітивний; потребо ˗ мотиваційний; ергічний; вольовий; поведінковий. Р озроблено (у співавторстві) психодіагностичний тест - опитувальни к «Методика діагностики компонентів пасіонарності». Результати апробації показали достатню міру її надійності, валідності . За доп омогою якісного аналізу виділено і описано індивідуально - психологічні характеристики осіб з високим і низьким рівнем пасіонарно сті. Здійсн ено аналіз змін у співвідношенні компонентів пасіонарності , що зумовлені різно рівневими характеристиками адаптивності. Описано відмінності у показниках пасіонарності адаптивних та неадаптивних осіб. Встановлено, що адаптивність є психологічним чинником пасіонарності і в цій якості впливає на зміни інтенсивності, комбінацію компонентів й індивіду альну специфіку пасіонарності; саме зрілість адаптивності створює «фундамент» прояв у пасіонарності та є важливим чинником дл я конструктивної перетворюючої активності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Оксана Володимирівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.32
К 93


    Курапов, Антон Олександрович.
    Психологічні чинники вибору стратегії акультурації особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. О. Курапов ; наук. кер. І. В. Данилюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
акультурація -- стратегії вибору акультурації -- психологічні чинники акультурації -- стадії акультурації -- криза ідентичності як як стадія акультурації -- профіль особистості
Анотація: Дисертаційна робота присвячена дослідженню психологічних чинників вибору стратегії акультурації особистості. У роботі узагальнено теоретичні положення крос - культурного та психолого - ан тропологічного, одновимірного та двовимірного підходів, які покладено в основу обґрунтування психологічного змі сту та детермінант акультурації; з ’ясовано типові профілі особистості, яка обирає відповідну стратегію ; встановлено залежність вибору стратегії акультурації від індивідуальних психологічних та соціально - демографічних чинників ; визначено найбільш сензитивну до змін стадію акультурації . У роботі з’ясовано, що інтеграцію найчастіше обирають особи із яскраво вираженою фем інінністю , відкритістю та цілеспрямованістю; в основному представники юнацького віку з невеликим рівнем культурно ї дистанції, які спілкуються не рідною мовою, виїхали на навчання або за програмою обміну та почувають себе культурно захищеними. Асиміляцію оби рають особи, які мають яскраво виражену довіру до суспільства - реципієнта; особи молодого віку , які мають низьку культурну дистанцію, спілкуються нерідною мовою та почувають себе в безпеці. Сепарацію обирають чуттєві, замкнені, істеричні, цілеспрямовані, ім пульсивні та схильні до агресії особи , з високою культурною дистанцією, які спілкуються рідною мовою та не відчувають культурної безпеки. Маргіналізацію обирають інфантильні особи зрілого віку, які виїжджають працювати, спілкуються здебільшого нерідною мов ою та не відчувають культурної безпеки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Данилюк, Іван Васильович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923+616.89-008.444.7+159.942
Л 63


    Лісовенко, Анна Федорівна.
    Індивідуально-психологічні особливості переживання почуття заздрощів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. Ф. Лісовенко ; наук. кер. О. П. Саннікова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-19 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
заздрість -- схильність до переживання почуття заздрощів -- заздрість особистості -- індивідуально-психологічні особливості заздрісності
Анотація: У дисертаційній роботі викладено результати дослідження індивідуально - психологічних особливостей заздрісності (схильності до переживання почуття заздрощів), що визначається як складна багаторівнева властиві сть особистості, яка виявляється у постійному порівнянні себе з іншими людьми (чи уявним «еталоном») не на свою користь, що супроводжується суб’єктивним відчуттям зниження самоцінності, переживанням пристрасного бажання заволодіти пер евагами об’єкту порівняння при неможливості їх отримання. У контексті континуально - ієрархічного підходу експліковано та описано формально - динамічні, які сні, змістово - особ истісні та соціально - імперативні складові заздрісності. Створено (у співавторстві) ком плекс оригінальних методик, що спрямовані на в ивчення показників заздрісності. Емпірично визначено взаємо зв’язки заздрісності з вадами емоційного інтелекту, невпевненістю в собі, психологічним неблагополуччям, стресом, агресією та депресією , ворожістю, акт ивізацією копінг - стратегій, перфекціонізмом, нарцисизмом, ірраціональними установками, факторною структурою особистості. Теоретично обґрунтовані й емпірично виокремлені типи схильності особистості до заздрощів та з’ясовано психологічні характеристики осіб, які різняться за емоційним, когнітивним, поведінковим і контрольно - регулятивним типом переживання заздрощів. Доведено, що відмінності за емоційністю виявляються в індивідуально - психологічних особливостях заздрісності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Саннікова, Ольга Павлівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 53114
Кількість відвідувачів 661
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя