Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=історія психології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
   159.9(09)
   У 79


   
    Устав общества психологов при Академии педагогических наук СССР [Текст] / АПН СССР, Об-во психологов СССР. - [Б. м. : б. в.], 1974. - 15, [1] с. - Б/ц р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія


Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук СССР; Общество психологов СССР
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Оксана Андріївна.
    Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) [Текст] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- психіка -- душа -- українська психологія
Анотація: Розглянуто деякі особливості становлення університетської психологіїв Україні початку ХІХ-ХХст. на прикладі Імператорського університету св. Володимира. Наводяться результати історіографічного аналізу. Зроблено спробу систематизації психологічної спадщини викладачів Київського університету.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15
Т 34


    Теплов, Б. В.
    Тридцать лет советской психологии [Текст] : тезисы доклада / Академия педагогических наук РСФСР ; Академия педагогических наук РСФСР. - Москва : Издательство Академии педагогических наук РСФСР, 1947. - 7 с. - 0.01 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
Теплов -- доклад Теплова Б.М. -- тезисы доклада Теплова Б.М.


Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук РСФСР
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
   159.9 (09)
   К 23


    Карлейль, Томас.
    Теперь и прежде [Текст] / Томас Карлейль ; [сост., подгот. текста и примеч. Р. К. Медведевой]. - Москва : [б. в.], 1994. - 415, [1] с. - (Библиотека этической мысли). - 45 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
історія психології


Дод.точки доступу:
Медведева, Р. К. \сост.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9(092)(477.84)
М 31


    Маслюк , Андрій Миколайович.
    Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Маслюк ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 40 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- патріотизм -- психіка українського народу -- психологія діаспори -- українська діаспора -- українська психологія -- українська радянська психологія -- Український вільний університет -- український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.9(092)(477.84)
М 31


    Маслюк, Андрій Миколайович.
    Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Маслюк ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 589 с. : табл. + 1 додатки 39 с. - Бібліогр.: с. 518-589 (765 назв). -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- патріотизм -- психіка українського народу -- психологія діаспори -- українська діаспора -- українська психологія -- українська радянська психологія -- Український вільний університет -- український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923:17.023.3:364.14
К 21


    Каргіна, Наталья Вікторівна.
    Ресурси та чинники психологічного благополуччя особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Каргіна ; наук. кер. М. Й. Казанжи ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (30 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
благополуччя -- психологічне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- особистість -- ресурси -- чинники -- діагностика психологічного благополуччя
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ресурсів та чинників психологічного благополуччя особистості . Психологічне благополуччя розглядається як складне психічне утворення, яке проявляється у переживанні змістовної наповненості та цінності життя, в ідчутті задоволення життям та собою, досягненні актуальних мотивів і потреб особистості у перспективі соціально - значущої мети та позитивній оцінці власного існування. Структурну основу психологічного благополуччя складають психофізичний, соціально - економіч ний, етнокультурологічний, екзистенційний, світоглядний, ціннісний, емоційний, поведінковий, когнітивний та вольов ий компоненти. Ґрунтуючись на створеній структурі розроблена та апробована методика « Діагностики психологічного благополуччя особистості» (ДПБ О) . Теоретичне обґрунтовано та емпірично підтверджено наявність та співвідношення ресурсів і чинників психологічного благополуччя. Встановлено, що чинниками психологічного благополуччя виступають фаталістичне теперішнє, інтелект, довірливість, саморозумінн я, свідомість, радикалізм, залученість, відповідальність, зрозумілість , рефлексивність, щастя, самоефективність, суб’єктивна вітальність, задоволеність життям ; визначено ресурси психологічного благополуччя, серед яких є часова перспектива, самодостатність, віра в справедливий світ, довіра, екзистенційна сповненість, почуття зв’язності, ідентичність, смисложиттєві орієнтації, осмисленість жит тям, цінність життя , оптимізм, життєстійкість, самоконтроль , незалежність, сміливість, тощо. Виявлено психологічні осо бливості осіб, що розрізняються рівнем вираженості психологічного благополуччя, показано специфічність їх ресурсів та чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казанжи, Марія Йосипівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
   159.9(09)
   Я 77


    Ярошевский, Михаил Григорьевич.
    Психология в XX столетии. Теоретические проблемы развития психологической науки [Текст] / М. Г. Ярошевский. - Москва : [б. в.], 1971. - 368, [1] с. - 8 грн.30 к. р., 8 грн.30 коп. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука -- психічна реальність -- гештальтпсихологія -- фрейдизм -- марксизм

Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 44753
Кількість відвідувачів 496
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя