Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9+316.6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Онисько О. О.
Назва : Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 363-372 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
УДК : 159.9+316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постстресові розлади--афективний напруга--елементарні субдепресивні симптоми
Анотація: У осіб, що пережили повінь, виявлено специфічні суб'єктивні симптоми постстресових розладів у віддаленому періоді. Відзначені: стійке афективний напруга з реакціями гніву, агресії, суб'єктивно сприйняті як адекватні поточній ситуації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Крижановська З.Ю., Мітлош, Антоніна Василівна
Назва : Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 238-246 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-246 (6 назв)
УДК : 159.9+316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--професійний персональний імідж--структура іміджу викладача--особливості сприймання іміджу--діловий імідж жінки--психодіагностики іміджу
Анотація: У статті окреслено основні підходи до визначення поняття іміджу, репутації, престижу. Охарактеризовано основні складові іміджу викладача, відмінності і сприйманні ділового персонального іміджу жінки і чоловіка. Епміричне дослідження відбулося в кілька етапів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Філоненко Л.А.
Назва : Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 231 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.9+316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підліток-девіант--мотив--соціальна дезадаптація--асоціальна поведінка--ресоціалізація
Анотація: У статті висвітлено проблему адаптації підлітків до сучасного соціокультурного середовища. Зокрема вказано, що поведінка підлітків, що відхиляється від соціальної норми та має ознаки девіантності, вимагає до себе інтегративного підходу з урахуванням психологічних, соціальних та особистісних факторів. Розглянуто загальнонаукові підходи до опису мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано низку поведінкових стереотипних реакцій, що властиві підліткам, які вчиняють соціальні та антигромадські вчинки. Виялено особливості мотивів підлітків-девіантів, що провокують їх до асоціальної поведінки. Це, зокрема, бажання отримати підтримку, хвалення, позитивні емоційні переживання та уникнути осуду, особливо групового, вираженого гніву, фізичного покарання, погроз у відповідному середовищі; завищені претензії до діяльності й поведінки підлітка, зайві обмеження або гіперопіка, неповага до інтересів підлітка з боку дорослих та оточення; обмеження або відсутність можливості міжособистісного спілкування у відповідному середовищі (сім'я, школа тощо). Обгрунтовано необхідність проходження етапу ресоціалізації для підлітків-девіантів та умови ефективності цього процесу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.07.2024
Кількість запитів 142093
Кількість відвідувачів 1025
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя