Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9:[316.6:378.032-057.87]<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ахтирська Ю. І.
Назва : Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
УДК : 159.9:[316.6:378.032-057.87]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--організаційна культура--міжособистісні конфлікти--психопрофілактика--заклад вищої освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Побокіна Г.М.
Назва : Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 303-311 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
УДК : 159.9:[316.6:378.032-057.87]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий вибір--життєві перспективи--період ранньої дорослості--самовизначення--самореалізація
Анотація: У статті розглядаються соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості. Визначено провідне поняття дослідження "життєвий вибір", яке тісно перетинається с філософськими, соціологічними й психологічними категоріями та життєвими перспективами особистості. Доведено, що найважливішим фактором розвитку особистості у віці ранньої дорослості є прагнення будувати життєві плани, осмислювати побудову життєвої перспективи. Надано аналіз наукових публікацій та обгрунтовано, що активне усвідомлення власного життєвого шляху особистістю припадає саме на період ранньої дорослості. Визначено, що проблема формування життєвих перспектив у віці ранньої дорослості тісно перетинається з проблемою професійного самовизначення. Зроблено висновок що, подальша розробка проблеми пов'язана з дослідженням особливостей і закономірностей становлення життєвих перспектив у віці ранньої дорослості за умов тісної співрпаці виховних інститутів та громадських установ.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 9832
Кількість відвідувачів 438
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя