Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9:37.015.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:37.015.3/Б 72
Автор(и) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Назва : Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив--мотивація--професійне самовизначення--старшокласники--особистісний розвиток--професійні інтереси--навчальна діяльність--самооцінка--ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:37.015.3/П 19
Автор(и) : Пастух, Людмила Василівна
Назва : Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 481-497: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичні психологи--сензитивність--емоційна складова--емпатія--емоційна обізнаність--професійно важливі якості
Анотація: За узагальненням результатів теоретичних досліджень з проблеми сензитивності як професійно важливої якості практичних психологів та її складових обґрунтовано добір методик для визначення рівня розвитку емоційної складової сензитивності. Визначено показники емоційної складової сензитивності досліджуваних практичних психологів системи освіти: рівні емоційної обізнаності, емпатії та розпізнання емоційних станів інших людей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гура Т. В.
Назва : Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 88-99 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідер--лідерський потенціал--лідерські якості
Анотація: У статті визначено основні положення концепції психолого-педагогічної підготовки майбутніх іеженерів-лідерів ХХІ століття, розробленої в НТУ "ХПІ". Висвітлено інструменти реалізації стратегії підготовки сучасного лідера-фахівця в технічному вузі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Пастух, Людмила Василівна
Назва : Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 415-427 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сензитивність--практичні психологи--психофізіологічна складова сензитивності--психологи системи освіти
Анотація: У статті обгрунтовано добір методик для визначення рівнів розвитку зазначеної складової. Визначено показники та рівні розвитку психофізіологічної складової сензитивності особистості практичних психологів системи освіти.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сивогракова З. А.
Назва : Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 178-187 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): soft skills--hard skills--компетенція--компетентність--емоційний інтелект--інтерактивні методи навчання--методи активного соціально-психологічного навчання
Анотація: У статті підкреслена актуальність проблеми розвитку "soft skills" компетенцій майбутніх фахівців. Представлено розуміння поняття "soft skills" у контексті компетентісного підходу як компетенцій - якщо вони є соціальною вимогою, нормою результату освіти, і і компетентностей - якщо вони стають якістю особистості, інтеріоризуються. Виділені загальні особливості "soft skills" і актуальні "soft skills" для фахівців технічних спеціальностей. Зроблено висновок про необхідність доповнення переліку результатів навчання студентів технічних спеціальностей у ЗВО (заклад вищої освіти) "soft skills" компетенціями. Акцентована роль психологічних дисциплін щодо ровзитку "soft skills" компетенцій у студентів технічних спеціальностей. Представлено у їх структурній повноті ті компетентності, на розвиток яких має бути скероване вивчення студентами дисциплін психологічного змісту. Зроблено висновок про релевантність методів активного соціально-психологічного навчання й інтерактивного навчання завданню розвитку у студентів "soft skills" компетентностей.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 6027
Кількість відвідувачів 373
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя